durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.587 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

Een hele tevreden klant

Snelle levering en de schoenen zijn echt tip. De info over de maat klopt. Ik dacht het beter te weten maar hun advies opvolgen was beter geweest. Gelukkig ging het verzenden en opnieuw ontvangen zonder problemen en heel snel.

De schoenen paste niet, toch tevreden

De schoenen paste niet, heb ze helaas retour moeten sturen, maar had héél snel mijn geld terug. Ik weet nu, dat ik er met een goed gevoel schoenen kan bestellen.

Veel keuze en snelle levering

Het is een fijne, overzichtelijke webshop met een duidelijke,goeie productpresentatie.... Ik heb goed kunnen kiezen en kreeg mijn schoenen snel geleverd
Keurig op tijd geleverd, tegen een goede prijs. Welke kleur er geleverd zou worden was niet geheel duidelijk. Het bleek gelukkig de goede!
De bestelling is snel geleverd. Ik mis op de website de vermelding "geschikt voor voeten met een bunion (hallux valgus)".
Fijne winkel. Makkelijk online bestellen, en binnen 2 dagen waren mijn schoenen al geleverd!! Goede prijs/kwaliteit.
Prachtige enkellaarsjes voor een goede prijs (ze waren goedkoper dan via andere sites). Snel en netjes geleverd.
Schoenen waren te klein. Teruggebracht naar winkel. Geen probleem. Enkele dagen later keurig geld teruggestort.
De laarzen waren goed verpakt. De bezorgtijd was iets langer maar dat kan ook komen dat het carnaval was.
PR
Peter R.
Merzen
Snelle levering ook naar Duitsland. We zijn erg tevreden en komen in de toekomst graag nog eens terug.
Helemaal prima vanaf bestellen tot levering! Online bestellen bij Durlinger loopt altijd soepel!
Retour, te groot, super snel afgehandeld en nieuwe, maat kleiner, de volgende al geleverd.
Correct product. Levertermijn mag korter, aangezien er toch verzendkosten betaald worden.
Keurig op de hoogte gehouden van Track and Tracé. En mooi op tijd geleverd. Ga door zo.
Fijne website, merken goed uit te filteren, erg duidelijk en makkelijk te bedienen!
De levering is erg snel. Je krijgt wat je ziet. De schoenen zijn netjes verpakt.
Alles was netjes verzorgd en snel ter plaatse. Leuk kaartje in bij de schoenen.
Super mooie schoenen. Maat 37 besteld. Past perfect. Snelle correcte levering.
Op tijd geleverd, en compleet met retourlabel en etiket. Prima service
Klantvriendelijkheid super goede schoenen. Verbeter punten heb ik niet.