jelly-shop.nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Snel bestelproces en vriendelijke medewerker in de winkel. Werd ook nog even vriendelijk gebeld om me te informeren dat ik de bestelling op kon komen halen.

7 jun 2023
Ik heb hier vorige week woensdag besteld, en ik heb nog niks binnen gekregen. Op de site staat dat je morgen het pakket al binnen krijgt. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, maar die is ook niet beantwoord. Het lijkt mij een hele leuke winkel, maar ik wil gewoon dat er contact komt tussen klant en winkel

Beoordelingen voor jelly-shop.nl

11 mei 2023
Netjes en op tijd bezorgd. Wat een leuke keuze aan knuffels. Ook mooi op thema zodat je voor heel jong naar oud iets leuks en zeker verrassends kunt vinden.
9 mei 2023

Snel en vriendelijk personeel!

Goed geïnformeerd en correcy bezorgd op afleveradres
Alles goed verlopen en snel geleverd
31 mei 2023
Supersnelle levering naar België
29 mrt 2023
Mooi product en snel geleverd
6 aug 2023
15 mei 2023
13 mei 2023
2 apr 2023

Bestelling is er niet

9 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij zien dat u een artikel heeft besteld met een langere levertijd. Wat slordig dat u geen antwoord op uw mail gehad heeft, maar we zien dat er inmiddels contact is geweest.over de levering van uw bestelling. Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. We helpen u graag. Met vriendelijke groet, Team Planet Happy
7 jun 2023
Ik heb deze webshop gekozen vanwege de leveringstijd. Ik heb mijn pakket nog steeds niet. Jammer want het is een cadeau die nu te laat is en daarbij vind ik de verzendkosten ook nog eens hoog.
9 jun 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u artikelen heeft besteld met een langere levertijd. Ook zien we dat er inmiddels contact met u is geweest. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen neem dan alstublieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Planet Happy
27 mei 2023

Duur

De knuffels zijn veels te klein voor zo veel geld
31 mei 2023
Beste Dina, Wat jammer dat het zo is tegengevallen.Helaas kunnen we daar niks aan doen.We vinden het jammer dat u dit zo ervaren heeft . Mochten we nog iets voor u kunnen doen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team planet Happy
6 mei 2023
Geld sneller terug storten bij retouren.
8 mei 2023
Goedemorgen, Ik stuur u een prive bericht. Met vriendelijke groet. Team Planet Happy