Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2020
Boonman Bedden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

IN de winkel super geholpen. 2 prijzige toppers besteld. 11 weken! op moeten wachten ipv de 4-6wk die waren aangegeven. Ergste vind ik dan dat je er zelf paar keer achteraan moet gaan. Laat dan even als bedrijf weten dat het gaat uitlopen. scheelt ergenis

Beoordelingen voor Boonman Bedden

Goede uitleg en meedenkend . Goede aanbieding qua tempurmatras
Verkoper met kennis. Levering oke
Goed advies. Ze hebben alle tijd in de winkel
18 apr 2023
Zeer tevreden over filiaal den Bosch waar we onze producten hebben aangeschaft , daarentegen bleef Oss hierin achter in een eerder bezoek
27 jul 2023

Duidelijk verhaal

De informatievoorziening in de winkel is mij zeer goed bevallen. Zowel bij de oriëntatie als bij de daadwerkelijk koop. Een proefmatras aanbieden. Dus de boxspring leveren met een tweetal testmatrassen in verschillende hardheid, zodat er thuis enkele weken/maanden getest kan worden, voordat de definitieve matrassen besteld/geleverd worden. De boxspring slaapt beter dan mijn oude bed, maar niet zoals ik verwacht had (misschien waren mijn verwachtingen ook wel te hoog) en ik vind de kosten/risico te groot om nu de matrassen om te laten wisselen.
11 aug 2023
Netjes geholpen in de winkel. Levertijd duurde heel lang. Het zou fijner zijn als je wat extra tijd inplant als reserve. Nu moesten we 6 weken langer wachten dan verwacht.
22 jun 2023
Goede en attente verkoper, goed advies. Mogelijk beter kan: als je komt met een vraagje of iets wel helemaal goed is, dan krijg je het mailadres van de servicedienst. In plaats daarvan zou men ook even serieus op het mogelijk bestaande probleem kunnen ingaan. Was overigens een andere verkoper dan de eerder genoemde.
6 mei 2023
Deskundig advies, geen opdringerig gedoe. Adviseur neemt alle tijd voor je en verplaatst zich in jouw situatie; Al met al : prettig zaken gedaan.
25 apr 2023
We hebben goede en vriendelijke uitleg gekregen bij het kopen van onze matrassen. De verkoper nam zijn tijd.
20 jun 2023

Retteketet vlug naar Boonman voor een prima bed!!

Contact met verkoper uitstekend. Retteketet zeker naar Boonman voor een prima bed!!
5 jun 2023
Professionaliteit
24 okt 2023
Volgens verwachting netjes geholpen in de winkel en vlotte levering.
Goede informatie, ruim de tijd genomen, snelle levering
8 nov 2023

Prima

Snelle levering en aardige bezorgers
30 mrt 2023

Het kopen ging vlot en plezierig

Het kopen ging vlot en
15 mei 2023