Stalt Medical Groep

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jun 2021
Stalt Medical Groep voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Stalt Medical Groep

Goeie communicatie, zowel telefonisch en mail
vriendelijke mensen aan de telefoon toer er iets misging
27 jan 2024
21 jun 2023

Prima product, prima winkel, te laat verzonden.

Stethoscoop op een vrijdag besteld om de hartslag van mijn zieke hond zelf te kunnen checken ivm acute hartritmestoornis. Helaas te laat verzonden, niet de volgende dag in huis, weekend ertussen. Mailtje over de vertraging wegens personeelstekort pas de eerstvolgende werkdag, oftewel de 2de dag nadat ik het in huis verwachte te hebben. Hond is ok, achteraf gezien was het verder absoluut geen ramp en het is een prima product. Had wel uitleg bij gemogen, moest het nu online opzoeken (lang leve youtube). Maar dat ligt meer aan de fabrikant van het product dan aan de verkoper natuurlijk. Erg goede prijs!!! Leuke lichtpen erbij als excuses voor het late verzenden. Dat vind ik heel erg vriendelijk, mooi lampje, geen idee wat ik ermee moet maar ziet er luxe uit in zn doosje op de kast. Ik verzin er nog wel wat mee. All in all een aanrader, maar gewoon ietwat ongelukkige timing en samenloop. Ik had graag iets eerder willen weten dat het waarschijnlijk niet op tijd zou kunnen komen want ik had speciaal hier besteld vanwege mijn haast en de beloofde snelle verzending. Daarom maar 4 sterren ipv 5.
14 nov 2023
snelle reacties en goede ondersteuning
25 nov 2023
3 okt 2023