Mooihorloge.nl- Logo - Beoordelingen

Mooihorloge.nl

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.653 beoordelingen in totaal

26 jun 2023
Mooie Casio G-Shock GBA-900 Besteld. Na wat problemen met de Bank Contact via E-Mail en Telefoon gehad. zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Na dat de Bank het uiteindelijke Bedrag na een week had overgemaakt het Horloge de volgende dag in huis. Stevig verpakt en tot mijn verassing al op Tijd ingesteld. En 15 Euro goedkoper dan de adviesprijs Top! MvG: Harold.

2 aug 2023
Ik bestelde voor mijn echtgenote een Bering horloge met blauwe metalen milanese band. Bij uitpakken vertoonde de blauwe band doorschijnende plekken en was rvs metaal van de gespoten band zichtbaar. Heel lelijk maar schijnt volgens de medewerkster van Mooihorloge zo te horen. Mijn idee is dan, zet dat op de website want alle getoonde horloges met vergelijkbare banden vertonen daaar die sporen niet. Ik kan het horloge zo niet cadeau geven en heb deze retour gezonden. Ik wacht nu op geld terug.
YM
Yvonne M.
Laren (gld)

Beoordelingen voor Mooihorloge.nl

22 jul 2023
Alles prima verzorgd en afgeleverd. Zou niet weten wat er beter kan
RD
rob D.
hallaar( belgium)
14 jul 2023

lorus automatic

Was geleverd de volgende dag en alles was goed verpakt.
9 jul 2023
9 jul 2023
Precies wat ik verwachtte
2 jul 2023
Snelle levering, verpakking met papieren opvulling ( dus geen doos vol plastic!) en eeen mooi horloge!
1 jul 2023
kwaliteit en dienstverlening zijn prima!
26 jun 2023
25 jun 2023
Snel en voldoet helemaal aan de verwachting
25 jun 2023

Snel geleverd maar bij retour sturen probleem

Snel geleverd maar bij retour sturen , geen antwoord na 2 mails…moet maar gaan bellen om mijn geld terug te krijgen
25 jun 2023
Goede snelle reactie. Betrouwbare winkel.
IP
ingrid p.
oostzaan
25 jun 2023
Als ik wat moest weten kom ik jullie zo bellen. En de horloge was mooi . Net zo mooi als de andere horloges.

Snelle bezorging en goede communicatie

Waar de site van swatch zelf het laat liggen.. . 1 mnd en 2 bestellingen verder zonder goede communicatie... Hier besteld en de volgende dag dit prachtige horloge binnen.
SA
Sonja A.
Beverwijk
14 jun 2023
De communicatie is waardeloos… Indien iets niet voorradig is, stuur dan een berichtje dat het langer duurt. Een retournering die een week blijft liggen waar ze niks mee doen totdat je zelf aan de bel trekt, is ook niet echt klantvriendelijk.
10 jun 2023
8 jun 2023
Prettig website, snel antwoord en heel snel keurig thuisbezorgd. Kortom. Blij mee.
WV
Wim V.
Westeremden
6 jun 2023
Inderdaad een mooi horloge (Casio); en verpakt als een leuke verrassing!
1 jun 2023
Eerste aankoop op de website, voldoet aan verwachtingen. telefonisch werd ik correct behandeld, men heeft na 1 telefoontje probleem kunnen oplossen. snel en goede afhandeling.
Parfait et rapide. Très bon packaging et à recommander +++++
23 mei 2023

Zeer tevreden

Mooi product, goed verpakt en snel geleverd. Zo hoort het.