InkOutlet Beoordelingen

InkOutlet - Logo - Beoordelingen
InkOutlet - Logo - Beoordelingen

InkOutlet - InkOutlet levert Inkt cartridges en toner

InkOutlet is in 2005 gestart als navulservice voor inktcartridges. Door de vele mond-tot-mondreclame is het concept succesvol gebleken. "Een echte vakman met hart voor de zaak", aldus Mw. Huitman uit Bedum. "Gedegen en no-nonsense advies" volgens de heer Van Denekamp uit Groningen. InkOutlet levert de goedkoopste huismerk- en originele inktcartridges en toners. Kijk snel op www.inkoutlet.nl
InkOutle B.V.

4.57/5.00

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over InkOutlet

Beoordeling
Alles uitstekend. Jammer dat ze geen setjes van 2 of 3 verkopen. Alleen 1 of 4...
heb net een nieuwe kleurencartridge van inkoutlet in de printer geplaatst en die werkt van geen kanten, de zwart-wit daarentegen gelukkig wel: en nu? terugsturen? hoe moet dat dan? dominiek michielsen uit tervuren
Goed, maar blijft een relatief duur product.
Netjes geholpen nadat niet alles correct was ingevuld door ons. En alsnog snel verstuurd
Precies zoals je mag verwachten, nette levering, goed product. Tevreden klant
prima afgehandeld
netjes en goed
Ik had twee sets cartridges besteld en ik kreeg er maar één. Na bellen werd me verzekerd, dat er een fout is gemaakt en de tweede set zo snel mogelijk nog komt. We gaan het zien. Kan natuurlijk altijd gebeuren. Gr. Dick Dick
Altijd moeilijk om net gekochte inkt te beoordelen. Cartridges werkte meteen goed, er zat ook een goede toelichting bij.
Snelle levering. Snelle reactie en hulp na een vraag.
Goede telefonische hulp
Goede service, klantvriendelijk
De kwaliteit van de inkt cartridges is zeer goed, de verleende service is ook bijzonder goed ( ik had een vraag over de levertijd en die werd met eerlijk beantwoord, zie ook de beoordeling van de levering) Ik kan dit product absoluut aanbevelen
Snelle levering, prima prijs en goeie service. Voor herhaling vatbaar.
Bestelling makkelijk te doen op website. Snel geleverd en goede service. Inkt doet het goed! Ik bestel weer bij jullie.
Uitstekend service, Snelle levering en goedkoop!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Snelle verzending. Cartridge nog niet gebruikt zijn vervanging van voorraad die ik van 123inkt nog had.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Super bedrijf welk met je meedenkt!!!!, Na eerder al besteld te hebben bij Inkoutlet, ben ik inmiddels naar Duitsland verhuisd. Na een telefoontje toch weer hier kunnen bestellen en mijn producten ook super verpakt en tijdig ontvangen. Super bedankt Alireza!!!!!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
snelle levering voor zeer concurerende prijs. Deze webshop komt als goedkoopste uit de bus voor mijn bestelde artikel. Snelle levering waarbij je actueel op de hoogte wordt gehouden over de bezorgtijd.