transoplastshop.nl- Logo - Beoordelingen

transoplastshop.nl

157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jul 2019
transoplastshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
Ik heb regelmatig verschillende producten besteld bij Hulkenberg. De levertijden zijn supersnel. Communicatie is goed. Een keer waren ze een onderdeel vergeten. gebeld en direct iemand aan de telefoon die met een oplossing kwam door direct na te leveren. Ook een keer een defect onderdeel ontvangen. (Kan gebeuren). Ook hier binnen een week nieuw product zonder het defect onderdeel retour te hoeven sturen. geen gezeur geen moeilijk gedoe maar direct oplossen. Echt een top bedrijf dat kwaliteit levert zowel in producten als in service.

11 aug 2023
telefonisch contact voor levering voorkomt verkeerde levering en verkeerde tijden.

Beoordelingen voor transoplastshop.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters