hulkenbergshop.nlBeoordelingen

hulkenbergshop.nl - levert efficiënte logistieke producten

Al 35 jaar leverancier van stapelbakken, kratten, kunststof pallets, palletboxen en meer logistieke producten. Hulkenbergshop levert aan heel Nederland: ondernemers, instellingen én particulieren. Van de horeca tot de levensmiddelenindustrie. Van scholen tot voedselbanken. Hulkenbergshop biedt een eenvoudige bestelmethode en snelle levering van producten als kunststof bakken en kratten, pallets, palletboxen, stellingen, emmers, tonnen en vaten, afvalcontainers, rolcontainer en vaatwaskorven. Het assortiment van Hulkenbergshop is geselecteerd op basis van hoge kwaliteit, efficiëntie, hygiëne en gebruiksgemak. De producten realiseren tijdwinst, productbescherming en ruimtebesparing, en dragen zo bij aan de missie van Hulkenbergshop om de logistiek te verbeteren. Alle producten kennen een lange levensduur en zijn recyclebaar. Bij Hulkenbergshop.nl bestel je direct uit het 12.000 m2 grote magazijn. Voorraadartikelen worden binnen 1-2 werkdagen geleverd. Het volledige assortiment van Hulkenberg bestaat uit zo’n 2.000 unieke logistieke producten en is vindbaar op Hulkenberg.nl. Via deze website kan ook advies over maatwerk ingewonnen worden. Kunststof producten geheel naar wens op maat maken is het specialisme van Hulkenberg. Voor meer informatie over de logistieke producten of maatwerkoplossingen, neem je contact op met de klantenservice; op werkdagen bereikbaar van 8 tot 17 uur: +31 (0)314 664400.
Hulkenberg B.V.

4.79/5.00

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over hulkenbergshop.nl

top
Na een kleine vertaging vanwege het hemelvaartweekend, toch nog alles goed gekomen.
Geweldige service en prima en duidelijke site. Vanwege de snelheid van levering heb ik gebeld met uw medewerker met de vraag wanneer ik het kon komen halen. Hij vroeg mij waar ik woon en antwoorde: ik kom het wel brengen want u woont dicht bij mijn huis in Hengelo. Geweldig, de kuipen zijn inmiddels onderweg naar Spanje. Waar kom je dit nog tegen?
Duidelijke beschrijving qua maten.makkelijk te bestellen,zelfs als je de betaalgegevens ingevuld hebt en je bent wat vergeten kun je nog weer winkelen en bij bestellen en verder gaan met betalen zonder dat de gegevens weg zijn.snelle levering.bericht wanneer er geleverd wordt ,zeer content.prima ervaring.bedankt.
Prima ervaring
Makkelijk bestellen, snelle levering en product was goed ingepakt. Ook op de hoogte houden van de levering was goed.
Perfect
Mooi assortiment, nette levering, uitstekende stapelbare kratten voor een goede prijs.
Goed en snel geleverd.
1 week geleden
Die pakket bezorger die jullie gebruiken onmiddellijk afschaffen. De goederen worden altijd bij de buren geleverd. Terwijl wij wel aanwezig zijn. We vinden dan wel een kaartje in de bus. Waarom neemt de lul dan het pakketje niet mee? DPD, weg er mee, echt slecht.
Mooi goede kwaliteit
Prima, geen aanmerkingen
1 week geleden
Het bestelproces en de levering van het artiekel ging snel en zonder problemen.
goed en snel geleverd zonder problemen
1 week geleden
Als particulier ben ik prima geholpen. Je bent meer geld kwijt maar dan krijg je ook gelijk een top product waarmee je jaren kunt doen.
1 week geleden
Hallo Ik kan niks verkeerds zeggen netjes op tijd geleverd en wat ik nodig had. En weet waar ik volgende keer moet zijn Bedankt voor de service Mvg Roy
1 week geleden
keurig en snel geleverd. goed verpakt.
Snelle levering overzichtelijke site
2 weken geleden
Top
2 weken geleden
Bestelling volgens afspraak mooi product