hulkenbergshop.nlBeoordelingen

hulkenbergshop.nl - levert efficiënte logistieke producten

Al 35 jaar leverancier van stapelbakken, kratten, kunststof pallets, palletboxen en meer logistieke producten. Hulkenbergshop levert aan heel Nederland: ondernemers, instellingen én particulieren. Van de horeca tot de levensmiddelenindustrie. Van scholen tot voedselbanken. Hulkenbergshop biedt een eenvoudige bestelmethode en snelle levering van producten als kunststof bakken en kratten, pallets, palletboxen, stellingen, emmers, tonnen en vaten, afvalcontainers, rolcontainer en vaatwaskorven. Het assortiment van Hulkenbergshop is geselecteerd op basis van hoge kwaliteit, efficiëntie, hygiëne en gebruiksgemak. De producten realiseren tijdwinst, productbescherming en ruimtebesparing, en dragen zo bij aan de missie van Hulkenbergshop om de logistiek te verbeteren. Alle producten kennen een lange levensduur en zijn recyclebaar. Bij Hulkenbergshop.nl bestel je direct uit het 12.000 m2 grote magazijn. Voorraadartikelen worden binnen 1-2 werkdagen geleverd. Het volledige assortiment van Hulkenberg bestaat uit zo’n 2.000 unieke logistieke producten en is vindbaar op Hulkenberg.nl. Via deze website kan ook advies over maatwerk ingewonnen worden. Kunststof producten geheel naar wens op maat maken is het specialisme van Hulkenberg. Voor meer informatie over de logistieke producten of maatwerkoplossingen, neem je contact op met de klantenservice; op werkdagen bereikbaar van 8 tot 17 uur: +31 (0)314 664400.
Hulkenberg B.V.

4.78/5.00

358 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over hulkenbergshop.nl

prima bedrijf, en de bezorger was vriendelijk.
Snel geleverd en goed verpakt
Verkoper goede transactie
Typisch een leverancier aan bedrijven waar mensen altijd aanwezig zijn. Ik ben echter een particulier die niet altijd thuis is Mijn order werd zonder enige aankondiging dat iets onderweg is, voor mijn deur gedropt, zonder zelfs maar aan te bellen.
alles goed en snel ontvangen !!
Ik ontving een andere kleur lekbak dan ik besteld had! Teveel gedoe om retour te sturen dus maar geaccepteerd. Maar zeer slordig om deze fout te maken
Naar verwachting geleverd.
Correct geleverd, prima prijs-kwaliteit.
Snelle levering en prima artikel.
snelle levering, product zoals verwachte kwaliteit
Ik heb een paar keer besteld en goed geholpen.
snelle levering, goede producten
Snelle levering en goed ingepakt!
Ik zocht een grote pot voor een plant en die hadden jullie. Verder heb ik niet gekeken op de website.
Prettige contact met klantenservice, snelle levering
Goede kwaliteit, nette levering.
Goed en snel geleverd
niets