horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
horloge.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij horloge.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor horloge.nl

1.677 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 nov. 2021
Dit horloge is het resultaat van een lange, intensieve zoektocht met verschillende wendingen van prioriteiten, keuzes en voorkeuren. Wat een 2021 avontuur! De voorpret is inderdaad ook heel leuk, vooral als er zoveel te kiezen valt in CASIO land. De stalen case, carbon core, reversed LCD, lichtknop voorop en het analoge display met secondenwijzer, gaven uiteindelijk dit horloge zijn voordeel. De Tough Solar is eigenlijk een must voor elk horloge en ik ben blij dat het bij deze is ingebouwd. De kleurencombinatie van staal, wit, zwart met die kleine oranje accenten, is elke keer erg prettig om naar te kijken. Erg blij met dit horloge. Verbeterpunten: - De Find-Me-functie werkt bijna nooit - Ik wil ook weeknummers Het zou mooi zijn als deze punten bij de volgende app update erbij zijn.

26 jul. 2022
Seiko snj033 p-1besteld. Lang op gewacht en eindelijk gekomen. Ook aangegeven op bestelling dat ik graag bandje aangepast wilde hebben. Dit, omdat naar mijn idee Seiko metalen bandjes een crime zijn om passend te maken. Horloge binnen twee dagen ontvangen. Dat ging prima en werkelijk schitterend horloge. Maar naar mijn idee was bandje niet aangepast. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik het niet nagemeten heb maar ik ken mijn maat aardig. Was nu nog iets te groot. Dus toch maar weer gaan klooien om schakel eruit te krijgen. Nu is het vervelende dat er in Seiko bandjes een soort kleine pinhoudertjes zitten die zo minuskuul klein zijn dat het zonder miscroscoop eigenlijk onhandelbaar is. Zo ook nu. Wat een hel dat bandje. Bijna tegen de muur gegooid van woede. Uiteindelijk 3 uur !!! verder bandje weer in elkaar. Maar of t goed zit.... vertrouwen doe ik het nog niet. Valt dus heel vies tegen. Dat moet toch niet meer mogen tegenwoordig. Dus als je dit horloge wilt aanschaffen: doe jezelf een hele grote lol en laat het op de juiste maat maken !

Beoordelingen voor horloge.nl

Goede levering en mooi product.
Vlotte en snelle bezorging
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We doen altijd ons best om alles naar wens te leveren. Het doet ons goed om te weten dat u tevreden bent. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, HWG serviceteam
3 1/2 week gewacht op nieuw horlogebandje. Moest elders besteld worden, werd t beu, gebeld baar centraal, bleek ib Rotterdam te liggen. PSA woon in Breda
het goede product op tijd geleverd
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw ,Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Prachtig bandje en een goede levering, snel en accuraat. Hartelijke groeten, Marian
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
Bedankt voor uw review! Groet, Team Horloge.nl
Super snel van order tot levering! Top
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve review! Als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook :) Groet, Team Horloge.nl
Werkt volgens gemaakte afspraken. Keurig op gevraagde tijd bezorgd
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw ,Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Snelle levering, goed verpakt
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
Heel snelle levering. Goede prijs (Black friday)
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw prettige review. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Groetjes, Team horloge.nl
Bedankt voor uw review! Groet, Team Horloge.nl
Nette en snelle levering, maar waarom we 5,95 verzendkosten betalen voor een envelop die gewoon door de brievenbus past is ons een raadsel...
Service is top en vriendelijk meedenkend behulpzaam personeel. Heel blij met horlogebandje waardoor ik het horloge van mn overleden vader nu zelf kan dragen. Nieuwe website print retourlabel nog niet, hopelijk is dat ook snel opgelost.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw prettige review. We zijn ontzettend blij om te horen dat u de juiste band gevonden heeft. Wat fijn dat u het horloge van uw overleden vader kan dragen. Zo is hij altijd bij u! Mocht u verder vragen hebben dan staan wij uiteraard voor u klaar. Groet, Team Horloge.nl
Bedankt voor uw review! Groet, Team Horloge.nl
de goede verpakking en de snelle service en bezorging
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank u voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen en dat u positieve ervaring heeft met onze service. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Mega snelle levering en horloge voldeed precies aan de verwachtingen
Antwoord van horloge.nl
Levertijd goed, service in winkel perfect, wat wil je nog meer👍