horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.408 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

13 mei 2023
Snelle bezorging en goed verzorgde verpakking. Fijn dat jullie het horlogebandje nog voor mij konden bestellen, bedankt daarvoor.
15 mei 2023
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij het graag. Groet, Team Horloge.nl
13 mei 2023

Daar word je als consument blij van

Horloge was cadeau moederdag. Leuk ingepakt! Binnen 1 dag bezorgd. Extra jaar garantie. Daar word je als consument blij van.
15 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
13 mei 2023
waar is mijn pakket? er moest toch voor getekend worden? wat is dit voor een service? wanneer komt u het pakket echt brengen??
15 mei 2023
Goededemiddag, Bedankt voor uw review. We zien dat het pakket inmiddels op zaterdag 13-5 om 14:14 uur bezorgd is. Excuses voor de vertraging. Mocht u hier verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
RO
Roger O.
Almere
12 mei 2023

Nieuw? Eerder een retour van een vorige consument.

Normaal gesproken goede ervaringen gehad. Deze keer viel het tegen helaas. Ik weet dat Tissot nieuwe horloges levert compleet met stickers en al. Geen stickers in dit geval. Dat is onacceptabel. Hier ga ik geen volle prijs voor betalen. Deze gaat retour. Bovendien was de pakketservice ver ondermaats. Gemeld als succesvol afgeleverd. Pas 1 uur en 3 kwartier het daadwerkelijke pakket ontvangen. In die tijd zorgen lopen maken omdat ik dacht dat het op een verkeerd adres was geleverd. Uiteindelijk gewoon een hele slechte ervaring gehad in het algemeen.
15 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Voordat wij onze producten versturen controleren wij de producten en hierbij halen we ook de stickers van het horloge af. Als u verder vragen heeft hierover naam dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder, en mocht u het terug willen sturen begeleiden we u hier ook graag in. Groet, Team Horloge.nl
15 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review Veel plezier van uw bestelling! Groet, Team Horloge.nl
12 mei 2023
Keurig volgens afspraak afgeleverd.
12 mei 2023
Geweldige aankoop, goede kwaliteit, zou iedereen aanraden, het enige minpuntje is het ijzeren bandje wat er bijgeleverde wordt, deze maakt veel geluid op de pols, dit is de reden dat ik er een leren bandje heb bijgekocht, en dit staat geweldig dus afgezien van het bandje, echt een aanrader
12 mei 2023
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Team Horloge.nl
HV
H V.
Krimpen aan den ijssel

Heel tevreden met horloge

Goede website, mooie prijzen, hele snelle levertijd, goed verpakt.
12 mei 2023

Er ging iets niet goed met de bezor Dit…

Er ging iets niet goed met de bezorging Dit is snel opgelost. Ze denken graag even mee. Super!
12 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het goed opgelost is. We hopen dat uw vrouw veel plezier heeft van het horloge. Fijn weekend! Groet, Team Horloge.nl
11 mei 2023
Heldere website, daardoor snel en eenvoudig het horloge bandje gevonden wat ik moest hebben. Verzending is supersnel en zorgvuldig. Ik ben weer blij!
12 mei 2023
Goedemiddag, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
11 mei 2023
De bandjes zijn erg kort. Hoewel ik geen dikke polsen heb kan ik het bandje niet in het tweede ringetje bevestigen.
11 mei 2023
Beste Tet, Bedankt voor uw review Vervelend om te horen dat de band niet past. Zou u hiervoor aub contact op kunnen nemen met onze klantenservice: info@horloge.nl. Dan kijken we graag met u mee of er andere maten beschikbaar zijn, en denken we graag mee met een oplossing. Groet, Team Horloge.nl
Ga zo door
11 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is, we hopen u snel weer bij ons terug te zien! Groet, Team Horloge.nl
11 mei 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop! Groet, Team Horloge.nl
10 mei 2023
Snelle levering, bandjes netjes op maat gemaakt!
vlotte afhandeling
10 mei 2023
Dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl