horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

horloge staat stil! Waardeloos!
Antwoord van horloge.nl
beste heer, mevrouw, Alle horloge gaan lopend de deur uit. Het kan wel eens gebeuren dat een batterij zijn lading snel verliest. Uiteraard gaan wij dat dan voor u oplossen. Onze CS afdeling zal hierover contact met u opnemen. Groet Serviceteam Horloge.nl
Fysiek bezoek Breda op 2 juli; horlogebandje dutch disign besteld. Zaterdag zou het klaarliggen, dus weer naar winkel Bandje zou niet besteld zijn? Voor niets naar Breda dus, Thuisgekomen bericht in mailbox:uw bestelling ligt klaar.... Blijkt wel besteld, maar zijn bezorgd na mijn bezoek. Waardeloos excuus per telefoon nadat ikzelf had gebeld. Zou aan nieuwe collega liggen; 3x naar Breda dus.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is een erg spijtige samenloop van omstandigheden, waarvoor excuses. Wij hebben direct het een en ander aan trainingen gepland voor onze medewerkers, zodat dit niet meer kan gebeuren. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Horloge.nl heeft het verkeerde product afgeleverd.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend, onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben reeds contact met u opgenomen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen! Groet, HWG Service-Team
Horloge lengte is niet goed aangepast 17 cm besteld 20 geleverd Moet je zelf weer aan het kloten gaan
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het horloge niet ingekort is aangekomen! Uiteraard kunt u bij ons langskomen/het horloge gratis aan ons retourneren zodat we dit alsnog voor u kunnen doen. Ook kunt u hiervoor bij een lokale juwelier terecht, wij zullen u hiervoor volledig vergoeden. Ons team neemt contact met u op. Groet, HWG Service Team
De horlogeband is niet de band die ik besteld heb,dus meteen retour.Het ergste was dat er een kortingsbon was meegestuurd met 5.euro korting maar deze was geldig toot 30.januari.2020.Vandaag is het 21.Maart.2020.dusik ben helaas tel laat voor deze aanbieding.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor deze feedback, ons team neemt direct contact met u op om dit op correcte wijze voor u op te lossen. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk alsnog het juiste product ontvangt, alsmede een geldige kortingscode! Excuses voor het ongemak. Ons team staat altijd klaar om u te helpen. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team