horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.359 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Enkele jaren geleden hier al een Citizen Radio Controlled horloge voor mijn vrouw gekocht. Helaas ging het op maat maken van de band niet door. Maar ze hebben ons geholpen door de kosten die wij hiervoor moesten maken te vergoeden. Omdat wij dus uiteindelijk heel tevreden waren, heb ik nu mijn Citizen Radio Controlled CB0010-88E horloge hier ook gekocht. Op maat maken, is deze keer perfect verzorgd. Eén dag na bestelling was het horloge in mijn bezit. Omdat ik na de bestelling me aanmeldde voor de Nieuwsbrief ontving ik een kortingscode van € 5. Helaas was bestelling al gedaan maar na contact werd mij gezegd dat de korting alsnog op mijn rekening gestort zal worden. Heb hier ook alle vertrouwen in. Horloge.nl heeft een groot assortiment van verschillende fabrikaten en komt afspraken ook echt na. Top!

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

HM
hans m.
BERGEIJK
Andere post leverancier pakken De huidige heeft niets geleverd en is pakket kwijt
Antwoord van horloge.nl
Beste Hans, Erg vervelend om te horen dat het pakket nog niet bij u geleverd is! Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch gesproken hebben, zoals besproken zullen we u op de hoogte houden van de zending mocht het niet meer afgeleverd worden zullen we dit uiteraard zo goed mogelijk voor u oplossen! Groetjes, Team Horloge.nl
Foto op de site klopt niet met het product
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag Wim, Hartelijk dank voor uw review, en de feedback! Wat vervelend om te zien dat de bestelde band niet overeenkomt met de band die u ontvangen heeft, excuses voor het ongemak. We willen dit heel graag voor u oplossen. Zou u hiervoor aub contact op willen nemen met onze klantenservice? info@horloge.nl. Alvast dank en we kijken uit naar uw bericht. Groetjes, Team Horloge.nl
Nog niet ontvangen
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses dat het pakket later aankomt dan verwacht. We zien dat de chauffeur op dit moment onderweg is en dat het pakket tussen 12:50 - 16:50 bij u bezorgd zal worden. Mocht het niet geleverd worden vandaag dan vernemen we dit heel graag zodat we dit anders voor u kunnen oplossen. Groetjes, Team Horloge.nl

Wrong delivery

Antwoord van horloge.nl
Good afternoon, Thank you for your review We apologize that you received the wrong strap size. We have discussed this before and we requested that the strap be sent back so that we can resolve this for you and exchange it once we receive your return, we requested it this way so that we can check the straps before sending them back and cannot go wrong a second time. I read from this that you want to keep the band, we assume that everything is to your liking now, if you have any questions, please let us know. Kind Regards, Team Horloge.nl
Heb m'n bestelling niet ontvangen
Antwoord van horloge.nl
Beste Sible, Dank voor uw review. We zijn hier inmiddels van op de hoogte gebracht door u per mail en hebben hier direct actie op ondernomen. Zodra er meer bekend is zullen we u hiervan op de hoogte stellen. Groetjes, Team Horloge.nl
Llezen geen mails na de besteling en beantwoorden geen telefoontjes
Antwoord van horloge.nl
Beste Mirella, Dank voor uw review. Wij zijn van ma-vrij van 09:00-17:30 telefonisch bereikbaar, ook zijn wij goed bereikbaar via de mail wij hebben 24 uur om op een email te reageren maar met deze drukke periode kan dit iets later zijn dan wat u van ons verwacht bent. We hebben uw emails gelezen en hier op gereageerd maar helaas was het pakketje al verstuurd, we versturen namelijk meerdere keren op één dag, we vinden het erg vervelend dat u gekozen heeft voor een verkeerde band maat, maar we hebben u ook direct aangeboden hoe dit op te lossen is. Als we u hier verder nog mee kunnen helpen dan vernemen we dit graag. Groet, Team Horloge.nl
bandje past niet. wordt verkocht als Fossil Es3466, maar past niet. Kan het dus niet vervangen!
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met het horlogebandje. We begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn. Op dit moment is het ons niet duidelijk waar het probleem precies in zit: - De band is verkeerd geleverd - De productinformatie klopt niet - Het bandje is niet geschikt voor uw horloge - Het is onduidelijk welk horloge u het voor heeft besteld Om dit snel op te lossen, nemen we per email contact met u op. We zullen er alles aan doen om het probleem met het horlogebandje op te lossen. We waarderen je feedback en de kans om dit recht te zetten. Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, laat het ons dan alsjeblieft weten. Groetjes, Team horloge.nl
22 sep 2023
Het bandje is op tijd geleverd, maar er waren geen pennetjes bijgeleverd om alles te kunnen bevestigen, waardoor ik mijn oude bandje vervolgens helemaal moest slopen voordat ik mijn nieuwe bandje kon gebruiken. Slechte service
22 sep 2023
Beste Mariska, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het niet duidelijk geweest is dat de pushpinnen niet meegeleverd worden, excuses voor het ongemak! we zullen deze feedback serieus nemen en zullen ons best doen hierin te verbeteren. Mocht u de pushpinnen nog nodig hebben, dan vernemen we dit graag en zullen we u deze onder service opsturen! Groet, Team Horloge.nl
AS
11 aug 2023
IK heb een klok van Jacob Jensen besteld en gekregen de doos was niet goed dichtgeplakt de doos binnenin was ook niet dicht en de klok was iets beschadigd. Ik heb het vermoeden dat de klok eerst bij een ander is geweest. Ik vind dit niet erg netjes.Twee weken geleden had ik een horloge van Boss ontvangen dat was prima en goed overgekomen
14 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Zoals zojuist telefonisch besproken hebben we een beter beeld van wat er precies mis is gegaan, en zijn we blij dat u deze feedback met ons gedeeld heeft. Nogmaals excuses voor het ongemak! We zullen ervoor zorgen dat de kartonnen doos van de klok vervangen wordt en dat de klok goed nagekeken wordt. Omdat uw wens een terugbetaling is zullen we dit in orde maken zodra we de klok hebben ontvangen! Mochten we voor in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit heel erg graag! Met vriendelijke groet, Team Horloge.nl
Slechte klantenservice
10 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u dit zo ervaren heeft, we zien dat we eerder in contact met u geweest zijn waarin we begrijpen dat de functies op het horloge niet helemaal duidelijk voor u waren, in onze mail hebben we dit zo goed mogelijk aan u geprobeerd uit te leggen, onze excuses als dit niet duidelijk genoeg geweest is. We hebben u hierover zojuist geprobeerd te bellen, maar krijgen u helaas niet te pakken. Zou u aub hierover contact met ons kunnen opnemen? dan kijken we graag mee hoe dit eventueel opgelost kan worden! Groet, Team Horloge.nl

Goedkoop uitziende horlogebandjes

Niks mis met de service, maar bestelde horlogebandjes zagen er erg goedkoop uit. Overdreven glanzend kermis "leer".
10 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het bestelde bandje. We hebben een heel groot assortiment aan horloge bandjes, in allerlei verschillend materiaal. Mocht u nog hulp nodig hebben bij het vinden van een meer geschikt bandje, helpen we u hier graag verder mee! Groet, team Horloge.nl
15 jul 2023
Is kapot, zijkant is helemaal stuk
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen/zien dat de band defect is. Dit lossen we uiteraard graag voor u op! Omdat we inmiddels ook al in gesprek zijn, zullen we een nieuwe band naar u opsturen. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groet, Team Horloge.nl
29 jun 2023

niet passend

Mijn horlogeband was stuk. Via het internet kwalijk bij Horloge.nl terecht. De originele band werd niet meer gemaakt. De vervangende band heb ik besteld. De suggestie dat ik zelf kon bevestigen blijkt niet waar te zijn. Ik ben naar twee horlogezaken in Zierikzee geweest. Beiden zeggen dat ze deze band niet kunnen overzetten. Ik zend deze band retour.
29 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de band niet past op uw horloge, u mag met ons gratis retourlabel de band retour sturen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
20 jun 2023
Het bandje om de riem mee te bevestigen liet direct los. Hoewel hij eruit ziet zoals geadverteerd lijkt de kwaliteit minder
20 jun 2023
Beste Jesse, Bedankt voor uw review Vervelend om te horen dat de band kapot is. Zoals zojuist telefonisch besproken zullen we u vandaag nog een nieuwe band opsturen! We hopen dat het hiermee is opgelost. Groet, Team Horloge.nl
2 jun 2023
Slecht werkende batterij
2 jun 2023
Beste Michel, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de batterij niet naar behoren werkt. Omdat u het horloge 2 dagen geleden gekocht heeft zou ik u graag willen vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We lossen dit uiteraard graag voor u op! Groet, Team Horloge.nl
24 mei 2023

Fout artikel

Ik had een zwart klokje besteld, maar kreeg een blauwe. Heb klantenservice al een bericht gestuurd over hoe we dit op gaan lossen. Levering was wel snel, maar als je het foute artikel krijgt heb je er niet veel aan.
24 mei 2023
Beste Stefan, Bedankt voor uw review We vinden het erg vervelend dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft! We hebben vanmorgen op uw email gereageerd en gaan dit graag voor u oplossen! Mocht u nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
13 mei 2023
waar is mijn pakket? er moest toch voor getekend worden? wat is dit voor een service? wanneer komt u het pakket echt brengen??
15 mei 2023
Goededemiddag, Bedankt voor uw review. We zien dat het pakket inmiddels op zaterdag 13-5 om 14:14 uur bezorgd is. Excuses voor de vertraging. Mocht u hier verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
11 mei 2023
De bandjes zijn erg kort. Hoewel ik geen dikke polsen heb kan ik het bandje niet in het tweede ringetje bevestigen.
11 mei 2023
Beste Tet, Bedankt voor uw review Vervelend om te horen dat de band niet past. Zou u hiervoor aub contact op kunnen nemen met onze klantenservice: info@horloge.nl. Dan kijken we graag met u mee of er andere maten beschikbaar zijn, en denken we graag mee met een oplossing. Groet, Team Horloge.nl
4 mei 2023
Word aangegeven dat het bezorgt is, maar is er nog steeds niet
5 mei 2023
Beste Ewout, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het pakket niet is afgeleverd en dat de track & trace dit wel laat zien. We zouden u graag willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice - wij zullen dan zorgen dat dit op de best mogelijke manier voor u opgelost wordt. Groet, Team Horloge.nl
29 apr 2023

Bezorging

De bezorgen heeft het pakketje bij buren buiten neergelegd terwijl zij niet thuis zijn en wij gewoon aanwezig waren. De bezorger is helemaal niet bij ons geweest terwijl het afleveradres er duidelijk op stond. Slechte zaak want we kunnen ook aangeven dat het helemaal niet ontvangen is!
29 apr 2023
Goedemiddag, Het spijt ons dit te lezen! Dit is absoluut niet de bedoeling. We gaan meteen achter onze verzendpartner aan, en we nemen direct contact met u op om dit hopelijk nog op te kunnen lossen. Groet, Team horloge.nl