horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.416 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Mooi horloge

Horloge erg blij mee. Voor mij een goede keuze. Netjes verpakt en verzonden. Een ster minder omdat ik na betaling geen bevestigingsmail en betaling bevestiging kreeg. Geen reactie gekregen op mail die ik daarop gestuurd had. Het was rond pasen. Ik begrijp dat het druk kan zijn en het een feestdag is, maar een reactie had fijn geweest.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het horloge goed bevalt. We hebben u twee bevestiging emails verstuurd op 30-3 en 2-4, wellicht dat deze in de spam inbox terecht gekomen zijn. Helaas zien we dat we vanuit u geen email hebben ontvangen, ons email adres is: info@horloge.nl Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
Het ontwerp is mooi. Gelukkig nèt iets anders dan de horloge die ik dacht echt kwijt te zijn en die ik (natuurlijk) na dagen zoeken en bestelling van een vervanger, terug vond.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen dat u veel plezier heeft van het nieuwe horloge, en dat u deze kunt afwisselen met het horloge die 'kwijt' was. Groetjes, Team Horloge.nl
Ik meende mijn bestelling gratis thuisbezorgd te krijgen, maar moest hem op dinsdag ophalen bij een servicepunt
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat de vervoerder het pakket bij een afhaalpunt bezorgd heeft i.p.v. bij u thuis. Normaal gesproken wordt dit enkel gedaan wanneer het pakketje niet bij een huisadres afgeleverd kon worden. Mocht u nog vragen hebben hierover vernemen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
Zo veel opties op dit horloge. Ik heb hem nu 2 dagen en moet nog veel ontdekken. Mooi horloge, blij mee
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het horloge goed bevalt. Veel plezier van het horloge. Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering en duidelijke omschrijving bij vervangen van horlogebandje
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van. Groetjes, Team Horloge.nl
30 mrt 2024
Goede producten, snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
24 mrt 2024
Eigenlijk niets; alles was goed.
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
24 mrt 2024
Super snelle levering
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groet, Team Horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Groetjes, Team Horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Groetjes, Team Horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Groet, Team Horloge.nl

Bestelling snel en correct geleverd, maar DHL.........

Bestelling snel en correct geleverd. DHL iets minder betrouwbaar, sturen op één dag 3 aankondigingen met verschillende tijdstippen. Eerst wordt bezorgd morgen om xx uur. De dag erna om 7:00h: uw zending is het verkeerde district aangekomen, dus 1 a 2 dagen vertraagd. dan namiddag, zelfde dag: wordt bezorgd vandaag tussen 17:40 en 18:40. Inderdaad aangekomen om circa 18:15. Heb zoiets nog niet meegemaakt, o.a. bij KPN Keuze voor DHL niet zo geweldig. Één horlogebanje in een dikke DHL envelop grootte A4. Had gemakkelijk een veel kleinere envelop kunnen zijn. Die kan dan eventueel ook door de brievenbus
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw review en voor de feedback We waarderen de feedback enorm, en zullen ons best doen hierin te verbeteren. Mocht u verder nog vragen hebben hierover dan vernemen we dit graag. We hopen dat het item goed bevalt en dat u er veel plezier van heeft. Groetjes, Team Horloge.nl
Alles is gewoon goed verlopen en fijne communicatie via automatisering. Ik Chris top. Ik weet nu niet hoe ze handelen als er iets kapot gaat of iets fout gaat. Ik verwacht dat dit ook netjes en snel opgelost wordt. Niet dat ik dit graag test, maar als ze dit snel en adequaat zouden boblossen,, dan krijgen ze voor mij 5 sterren!
Antwoord van horloge.nl
Beste Bob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. U mag uiteraard altijd contact met ons opnemen voor meer informatie over een reparatie, we helpen u hier graag verder mee. Groetjes, Team Horloge.nl
Een mooi horloge voor een redelijke prijs. Originele en luxe cadeauverpakking . Supersnel bij mij thuis bezorgd. Ik ben een zeer tevreden klant!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is :) Veel plezier van uw aankoop, en we kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
Stond wel vandaag stil Knopje voor bijzetten tijd beetje aangedruktenlooptalweer
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Mocht u hier nog vragen over hebben, dan helpen we u hier graag verder mee! Groetjes, Team Horloge.nl
Heldere site, aankoop proces verliep soepel
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de website. Groetjes, Team Horloge.nl
Heel snel bezorgd en goed verpakt.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
de maataanduiding kan duidelijker
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling Mocht u nog vragen hebben over de maandaanduiding dan horen we dit graag! Groetjes, Team Horloge.nl
Was voor me man zijn verjaardag
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve review. We hopen dat uw man blij is met het cadeau. Groetjes, Team Horloge.nl