horloge.nlBeoordelingen

: 11.898UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Contact
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Nederland
Gevolmachtigde
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

80 %
17 %
1 %
1 %
< 1 %
11.898 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Filter 
(13)
3 maanden geleden
2 lusjes besteld en betaald..1 ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
2 maanden geleden
Goedemorgen, Dit heeft u inderdaad aangegeven bij de klantenservice. We hebben u direct het tweede loopje nagestuurd, deze valt vandaag nog bij u op de mat. Excuses voor het ongemak nogmaals! Mochten we u verder van dienst kunnen zijn vernemen we het graag. Groet, HWG Service-Team
3 maanden geleden
Ik ben zeer teleur gesteld in mijn product maar daar bel ik nog wel dus de service kan ik niet beoordelen. Hoop niet dat het zo slecht als het artikel is .
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
2 maanden geleden
Goedemiddag, Dat is zeker niet de bedoeling! We gaan meteen contact met u opnemen om het met u op te lossen. Groet, HWG Service-Team
4 maanden geleden
kleur is anders en ook leek op site bandje geen profiel te hebben, maar is helaas wel zo. Past daardoor niet heel goed bij het klokje nu : (
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
4 maanden geleden
Goedemiddag, Wat jammer dat het niet goed past bij uw klokje! Uiteraard lossen we dit graag voor u op, we nemen contact met u op. Het zou kunnen dat u wellicht per ongeluk een verkeerd bandje heeft ontvangen, dat zetten we natuurlijk graag meteen recht. Groet, HWG Service-Team
6 maanden geleden
Ondanks mijn tijdige verzoek een dag later te bezorgen, werd daar geen gehoor aan gegeven.
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
5 maanden geleden
Goedemiddag, Uw mail werd ontvangen om 20 uur op 12 augustus, dus na sluitingstijd. Het werd om 23 uur savonds mee gegeven aan PostNL zodat het nog op de 13e bezorgd kon worden. Zoals u ons initieel had verzocht. Wij lezen de mail pas op de 13e sochtends, en zijn dan te laat om het pakket nog tegen te houden. Excuses, we hopen dat het product verder wel naar wens is. Groet HWG Service-Team
6 maanden geleden
Produkt doet het niet. Er moeten nogal wat handelingen verricht worden om het geheel gratis te retourneren.
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
6 maanden geleden
Beste heer, mevrouw, Dat is erg spijtig, maar hier gaan wij u natuurlijk mee helpen. Wat betreft het terugsturen, dit hebben wij geprobeerd zo makkelijk mogelijk te maken dmv een gratis online retourlabel. Groet, Serviceteam Horloge.nl
7 maanden geleden
Doos van de horloge was stuk, zo leek t alsof t gebruikt was, kon niet als cadeua aan iemand geven terwijl dat wel de bedoeling was
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
7 maanden geleden
Beste heer, mevrouw, Dat is natuurlijk niet de bedoeling, waarvoor excuses. Mocht u een nieuwe nieuwe doos willen, of als wij nog iets anders voor u kunnen betekeken, neem dan contact op met onze cs afdeling. Groet, Serviceteam Horloge.nl
8 maanden geleden
Kapot product ontvangen, omruilen is een heel gedoe. Formulier downloaden, printen..
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
8 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Onze excuses voor het ongemak! Onze klantenservice is hier reeds over in contact met u. U hoeft niet het kapotte bandje te retourneren, de foto's ervan waren voldoende. We gaan u helpen aan een nieuwe band, of zullen u voorzien van een volledige vergoeding. Groet, HWG Service-Team
8 maanden geleden
Verkeerde bandje gekregen terwijl er op de site stond dat die echt voor mijn horloge is. Hij is niet breed genoeg.
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
8 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, Excuses voor het ongemak. Wij blijven altijd bezig om de site en de bestellingen nog verder te optimaliseren en het zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. De terugbetaling is reeds in orde gemaakt en zou inmiddels al op de rekening moeten staan. We nemen contact met u op om u te helpen bij het vinden van de juiste band. Groet, HWG Service-Team
8 maanden geleden
Geleverde bandje was verkeerde kleur. Werd na enige e-mailwisseling ook bevestigd. Terugsturen en omruilen werd als optie aangeboden. Klant direct het juiste product toesturen, zonder de rompslomp van retour sturen van de eerdere levering, had ook kunnen worden overwogen.
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
8 maanden geleden
Beste heer, mevrouw, Helaas is in het verleden gebleken dat als wij niet wachten op het verkeerd geleverde product, wij het bandje helemaal niet meer terugkrijgen. Daarom zullen wij altijd eerst het eerdere product terug moeten ontvangen voordat we een nieuw exemplaar kunnen sturen. Maar natuurlijk lossen wij het wel sowieso voor u op. Groet, Serviceteam Horloge.nl
9 maanden geleden
Kleur van het horloge (m.n. de kleur van de wijzerplaat) wijkt erg af van de kleur op de foto.
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
9 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, Dat is niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Uiteraard kunt u het gratis aan ons retourneren voor een alternatief of een volledige vergoeding, mocht u dit graag willen. Onze klantenservice neemt contact met u op om u hierbij te ondersteunen. Groet, HWG Service-Team
9 maanden geleden
Er mist een onderdeel bij het horloge, tot nog toe geen oplossing geboden door de servicedesk.
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
9 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Het onderdeel dat u mist wordt niet via ons geleverd, zoals wij reeds met u hebben besproken. Er staat ook niet op de site vermeld dat dit aparte product is inbegrepen bij het horloge. Uiteraard kunt u altijd het product aan ons retourneren middels het gratis retourlabel, zodat wij u kunnen voorzien van de volledige vergoeding. Groet, HWG Service-Team
10 maanden geleden
alles naar wens behalve dat jullie horloge sturen met een lege batterij dat is toch wel een min punt
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
10 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Wat vervelend, onze oprechte excuses voor het ongemak! Het horloge is goedgekeurd tijdens de kwaliteitscontrole, dus het is waarschijnlijk net tijdens de verzending leeg gegaan. We lossen dit graag netjes voor u op, onze klantenservice neemt contact met u op. Een fijne dag! HWG Service-Team
11 maanden geleden
Ik heb zaterdag ochtend een horloge besteld, zondag middag netjes bezorgd. Ik ben zwaar teleurgesteld want ik heb extra betaald om binnen 1 dag te laten bezorgen maar het horloge is gebruikt/beschadigd. Geen plastik stikker over het horloge of glas en krasjes op de horlogesleuting
 Geverifieerde beoordeling|
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
horloge.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van horloge.nl
10 maanden geleden
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Wat ontzettend vervelend! De beschadiging is waarschijnlijk over het hoofd gezien tijdens de kwaliteitscontrole, waarvoor onze oprechte excuses. Ons serviceteam houdt contact met u om dit zo snel mogelijk op te lossen! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team