horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.408 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

24 mrt 2024
De bestelling kwam ‘s avonds laat aan (terwijl de datum en de tijd kort voordat het bezorgd aangegeven) en werd bij de buren afgeleverd
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat het pakket later bezorgd is dan verwacht. We hopen dat verder alles naar wens is. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen we dit graag Groetjes, Team Horloge.nl
17 mrt 2024
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket door DHL retour gestuurd is naar ons. Zodra we de retourzending hebben ontvangen zullen we het volledige bedrag aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
Eigenlijk heb ik geen klachten over horloge.nl. Echter, de bezorging laat zeer te wensen over. Er wordt in de app gezegd dat wij niet thuis waren bij het 1e bezorgmoment. We waren er wel degelijk. Ik heb zelfs de digitale deurbel gecontroleerd en er is niemand aan de deur geweest op dat tijdstip of er om heen. Als het gewoonweg niet mogelijk is om te leveren ivm tijdgebrek dan ook geen verwachtingen scheppen. Verder ben ik heel blij met mijn nieuwe horloge. Mvgr, Bianca Lenkens
Antwoord van horloge.nl
Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend om te horen dat de levering niet zo gegaan is als verwacht. Wij zullen deze feedback direct terugkoppelen aan de vervoerder, en zullen hen vragen hier voor een volgende keer duidelijker over te communiceren. Het is natuurlijk niet de bedoeling om valse verwachtingen te scheppen! We hopen dat u veel plezier zult hebben van het horloge. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groetjes, Team Horloge.nl
31 dec 2023

Product had een defect

De aansluiting van de horlogeband was niet goed, er zat iets in waardoor de pushpin niet paste. Ik moest naar een horlogemaker om het te fixen en de band er op te laten zetten. Zonde van de extra kosten.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling Wat vervelend om te horen dat er een defect aan de band was. We hadden dit heel graag direct van u vernomen zodat we u hiermee konden helpen. We hopen dat alles nu in orde is, maar mocht u nog vragen hebben staan we voor u klaar. Groet, Team Horloge.nl
10 nov 2023
Vond de kleur niet mooi.Hield niet van de textuur van de huid.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de kleur tegen valt! mocht u vragen hebben over het omruil proces vernemen we dit graag van u Groet, Team Horloge.nl
5 nov 2023
De gaatjes waren te nauw om de bevestigings pennen door de bandjes te doen. Dus beide bandjes uiteindelijk weggegooid
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de pushpinnen niet door de band kunnen. We verkopen de zelfde breedte pushpin in een dunnere variant. We zullen hierover contact met u opnemen zodat we de band hopelijk alsnog passend kunnen maken. Groet, Team Horloge.nl
4 sep 2023
Woensdag besteld en nog niet ontvangen.
4 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses dat er een vertraging is ontstaan. We zien dat het pakket inmiddels vandaag is afgeleverd, we hopen dat de bestelling helemaal naar wens is. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
20 aug 2023

Nieuw horloge, lege batterij

Ik kreeg mijn nieuwe horloge met een lege batterij geleverd, dus kon direct naar een juwelier om er een werkende batterij in de laten plaatsen.
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat dit is voorgevallen! Zoals zojuist telefonisch besproken ontvangen we heel graag de bon van de juwelier waar u de batterij heeft laten vervangen, zodat wij dit geval deze kosten op ons kunnen nemen. Groet, Team Horloge.nl
2 aug 2023
Helaas niet de perfecte artikel.Keurig informatie maar artikel zelf niet correct.
2 aug 2023
Goedemiddag Miguel, fijn dat we elkaar even telefonisch gesproken hebben. We ontvangen de foto's graag, zodat we deze feedback aan de desbetreffende afdeling kunnen doorgeven zodat dit opgepakt kan worden. Ook met de deels terugbetaling, hopen we dat het probleem hiermee is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groet, Team Horloge.nl
15 jul 2023
Te grof
Antwoord van horloge.nl
Beste Carla, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het product tegenvalt! Mocht u hulp nodig hebben bij het vinden van een geschikt artikel helpen we u hier heel graag verder mee. Groet, Team Horloge.nl
28 jun 2023
Ik ben blij met mijn horloge maar het inkorten bandje was slecht gedaan. 2 schakels teveel eruit gehaald en niet goed in elkaar gezet. Dat leek dus nergens naar. Bijgeleverde handleiding was voor een chronograaf.
29 jun 2023
Beste Elly, Bedankt voor uw review, wat vervelend om te zien dat het niet goed gegaan is met het inkorten van het horloge. We willen u graag vragen het horloge retour te sturen zodat we dit alsnog voor u kunnen herstellen! Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
21 jun 2023
Kies een betere pakketdienst. Het pakketje stond vol in het zicht voor elke voorbijganger in de regen voor mijn deur, ondanks dat ik 2 buren had opgegeven. Ook zat er een flink gat in de zijkant. Het is ook onhandig dat je het niet bij een servicepunt kunt laten bezorgen.
29 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het pakket op deze manier achter gelaten is! Dit is uiteraard niet de bedoeling, en zullen we mee nemen als feedback punt. We hopen dat u veel plezier van uw bestelling heeft. Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dat gerust contact met ons op! Groet, Team Horloge.nl
6 jun 2023

Geen pennen meegeleverd

Bij de levering van horlogeband werden geen pennen meegeleverd. Dit was niet duidelijk bij de bestelling.
6 jun 2023
Beste Bert, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat dit niet duidelijk is geweest! we willen u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we alsnog kunnen zorgen dat deze verstuurd worden. Groet, Team Horloge.nl
18 mei 2023

Krenterige rekenaars.

Tja, het zijn een paar krenterige rekenaars daar bij Horloge.nl. Word je €5,- beloofd als je de nieuwsbrief wilt ontvangen. Dat is ok, heb ik gedaan. Maar dan: je moet €75,- besteden. Laat het horloge van mijn keuze nu precies € 74,50 kosten. Zeg maar: "Dag vijf~euro~aanbieding." Beetje heel erg flauw en heel erg berekenend.
20 mei 2023
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u er zo over denkt. We zijn altijd bereid om met onze klanten mee te denken, en zullen echt niet moeilijk doen om een prijs verschil van €0,50 cent. Mocht u nog vragen hebben, neem dat gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
RO
Roger O.
Almere
12 mei 2023

Nieuw? Eerder een retour van een vorige consument.

Normaal gesproken goede ervaringen gehad. Deze keer viel het tegen helaas. Ik weet dat Tissot nieuwe horloges levert compleet met stickers en al. Geen stickers in dit geval. Dat is onacceptabel. Hier ga ik geen volle prijs voor betalen. Deze gaat retour. Bovendien was de pakketservice ver ondermaats. Gemeld als succesvol afgeleverd. Pas 1 uur en 3 kwartier het daadwerkelijke pakket ontvangen. In die tijd zorgen lopen maken omdat ik dacht dat het op een verkeerd adres was geleverd. Uiteindelijk gewoon een hele slechte ervaring gehad in het algemeen.
15 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Voordat wij onze producten versturen controleren wij de producten en hierbij halen we ook de stickers van het horloge af. Als u verder vragen heeft hierover naam dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder, en mocht u het terug willen sturen begeleiden we u hier ook graag in. Groet, Team Horloge.nl
17 apr 2023

Levering te laat

Ondanks dat ik aangaf levering via DHL de dag vóór 18:00 te willen hebben, werd dit later dan afgesproken geleverd.
18 apr 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. Toch hopen wij dat u veel plezier heeft van uw bestelling heeft, mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl