horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Heb het horloge in goede staat ontvangen vond het jammer dat ik zelf nog tijd en datum moest instellen. Daarbij zat aan de onderkant van het horloge lijm wat ik erg moeilijk kon verwijderen.Vandaar de 2 sterren voor de service.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor uw review. We doen altijd ons best om het horloge juist wél op tijd af te stellen en de beste service te leveren. Onze excuses, we vinden het heel jammer om te lezen het niet is gelukt. We nemen contact met u op om dit met u op te lossen. Groet, HWG Service-Team
Het product stond wel op de pagina die zei passend te zijn voor mijn horloge, blijkt niet te passen, kan niet aangesloten. teruggestuurd ter ruiling
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is teleurstellend, waarvoor excuses. Natuurlijk gaan wij dit netjes voor u oplossen als wij uw retour hebben ontvangen. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Doosje van de horloge was geopend. Er bevondt zich ook geen beschermfolie op het glas.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wij doen altijd de dozen openen om het horloge op kwaliteit te controleren, zodat we er zeker van zijn dat we u een goed werkend product toesturen. We nemen contact met u op om er zeker van te zijn dat alles verder wel naar wens is. Groet, HWG Service-Team
Later dan afgesproken geleverd, maar dat lag voornamelijk aan de bezorg dienst. Product is top en geen service verleent op het opsturen van het horloge na.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Jammer dat de zending vertraagd was. We zullen hier melding van maken bij de koeriersdienst. We hopen dat u wel lang plezier beleeft aan uw aankoop. Mocht u gebruik willen maken van onze service, ons team staat ten alle tijden voor u klaar. Groet, HWG Service-Team
Er werd bij het horloge een verkeerde kleur horlogeband geleverd. Klantenservice weigerde vervolgens om alsnog de juiste kleur band op te sturen. In plaats daarvan wilde men het horloge terug. Ik heb het horloge dringend nodig, dus geweigerd retour te sturen.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Helaas kan er vaak niet enkel een band omgeruild worden, omdat deze niet los verkrijgbaar zijn. Wij zullen dan het horloge in zijn geheel moeten omruilen bij de leverancier. Uiteraard heeft u wel recth op een deugdelijk product, dus kunt u nog steeds gebruik maken van ons aanbod. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Horloge bandje besteld, geleverd zonder rvs pinnetjes...stond ook niet vermeldt ...gelukkig had ik de oude nog...
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, De pushpins worden niet standaard bij een band geleverd omdat dit een onderdeel is van het uurwerk, niet de band. Deze kunt u los bestellen op onze site. Fijn dat u uw oude pinnen kon hergebruiken. We nemen contact met u op om het samen op te lossen. Groet, HWG Service-Team
super horloge empfangen leider ist das band fast zu kurz geht gerade noch im letzen loch
Antwoord van horloge.nl
großes horloge erhalten leider ist die band fast zu kurz ist gerade im letzten loch Es tut uns leid das zu hören, leider kommt dieser Gurt nicht in einer größeren Größe. Entschuldigung für diese Unannehmlichkeiten.
good
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.be
Duidelijker bij de horlogebandjes zetten dat de pins apart besteld moeten worden.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor de feedback. We hebben dit reeds met ons marketingteam besproken en in de nabije toekomst zal het als suggestie in de aanbevolen producten komen te staan. We hopen dat u er lang plezier van heeft! Groet, HWG Service-Team
Mooi horloge. Had alleen verwacht er een te krijgen met alle labels en plakkertje op glas. Is waarschijnlijk retour model. Zit krasje op.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Wat vervelend, onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij halen tijdens de kwaliteitscontrole alle labels en plakkertjes eraf om het net te presenteren en het horloge goed te kunnen inspecteren. We hebben het nagelopen, uw horloge is geen retourproduct. Éénmaal ingekocht, en éénmaal verkocht (aan u). We nemen contact op om dit op te lossen. Groet, HWG Servicre-Team
Geen secondewijzer
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Jammer dat u dit niet had gezien tijdens de bestelling! Het staat zowel op de foto's als in de beschrijving en specificaties aangegeven dat dit uurwerk geen secondewijzer heeft. We zullen contact met u opnemen zodat u het eventueel kunt terugsturen of ruilen. Groet, HWG Service-Team
mijn bandje moest op maat gemaakt worden en is toch te groot gebleken, door eerdere ervaringen met het terugsturen van en horloge en die was kwijtgeraakt durf ik dit horloge niet terug te sturen om het te laten veranderen. Ik heb het dus naar een juwelier gebracht die € 15,-- in rekening brengen om er een schakel uit te halen. Jammer. Compensatie zou op zijn plaats zijn.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dit te horen. We hebben doorgekregen dat het horloge op 17 cm moest worden ingekort, is het niet juist op maat gemaakt of bleek 17 cm alsnog te ruim? Onze klantenservice neemt direct contact op om het op te lossen. Groet, HWG Service-Team
Verschillende maten pushpins geleverd voor een band van 22mmm
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is erg onhandig, waarvoor excuses. We gaan u direct twee nieuwe pushpins toesturen van de juiste maat. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Horloge geleverd snel en naar wens. batterij was leeg dus een nieuwe in laten zetten bij de plaatselijke juwelier. En ik mocht de rekening naar horloge .nl sturen . Nu hoop ik maar dat ik mijn geld terug krijg. Al meerdere horloge,s besteld naar volle tevredenheid
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, De terugbetaling is vandaag ingezet en zal binnen enkele werkdagen weer op uw rekening staan. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Tja, wat moet je toelichten. Extra betaald voor snelle levering. Product was naar verwachting. Service kan ik niet echt beoordelen. Gewoon een bestelling en levering, niets meer en niets minder.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Mocht u in de toekomst gebruik willen maken van onze service staat ons team altijd voor u klaar! Groet, HWG Service-Team
Slechte service in de winkel. trok mijn ledere NATO bandje van mn rolex af alsof het een prulletje was van 5 euro. leder beschadigd achteraf. Doe ik geen zaken meer mee!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij zijn echter geen Rolex dealer, dus voor zaken betreffende een Rolex zouden we u altijd doorverwijzen naar uw Rolex Dealer. Over de Timex bandjes neemt onze klantenservice neemt contact met u op. Groet, HWG Service-Team
Het is redelijk
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Redelijk is niet de kwaliteit waar wij voor gaan. Gelukkig zien we dat u het gratis retourlabel al heeft gevonden. We zien het graag terugkomen zodat we het om kunnen ruilen voor een bandje dat wel helemaal naar wens is, of de volledige vergoeding. Groet, HWG Service-Team
Zeer snelle en vriendelijke levering. Ander type horloge ontvangen dan besteld, contact opgenomen verkeerde foto op website gaf men aan. Horloge terug gestuurd en wacht inmiddels al een week op een terugbetaling.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Uiteraard heel vervelend dat het horloge verkeerd is geleverd en wij hebben u een voorbetaald retourlabel toegestuurd. De terugverzending is nu onderweg en uiteraard gaan wij deze zsm verwerken. Excuses voor het ongemak. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Er zit geen adequate handleiding bij het product
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Onze producten worden altijd inclusief handleiding zoals meegeleverd door de leverancier verzonden. We begrijpen dat het instellen van digitale horloges soms lastig kan zijn. Onze klantenservice neemt contact met u op om u hierbij te helpen. Groet, HWG Service-Team
Ik krijg de band niet op mijn horloge, die volgens de site ook op mijn horloge (DZ4281) zou moeten passen. Aan een kant lijkt hij niet helemaal recht te zijn waardoor de push pins niet blijven zitten.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend dat u dit ervaart. Onze klantenservice neemt contact met u op om dit op correcte wijze met u op te lossen! Groet, HWG Service-team