horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.416 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

De bezorging mag wel iets meer aandacht hebben het pakketje vonden we op straat terwijl het ook wel in de brievenbus had gepast het was doorweekt maar gelukkig had ik een waterdicht horloge gekozen
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses dat de vervoerder het pakket heeft achtergelaten. We waarderen de feedback en we zullen dit bespreken met de vervoerder. Mocht er toch wel iets mis zijn met het horloge dan vernemen we dit graag zodat we u hier verder bij kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Horloge.nl

Redelijk

Bezorging vertraagd en niet volgens afspraak
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket één dag later dan de verwachte bezorgdatum afgeleverd is. We hopen dat de bestelling naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl

Niet helemaal bij de tijd!

Als je ouder wordt, worden je ogen slechter; horloge bijna niet te lezen. Gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Mocht het horloge niet duidelijk genoeg zijn, dan helpen we u graag verder bij het vinden van een goed afleesbaar horloge. Ook met het installeren van het horloge helpen we u graag verder u mag een email sturen naar: info@horloge.nl we horen het graag van u. Groetjes, Team Horloge.nl
Stel niet op je site dat je de eerstvolgende werkdag bezorgd als je dat niet waar kunt maken. Voor het gewicht en de omvang van een horloge bandje is de verpakking merkwaardig groot en onnodig duur. Product voldoet aan de verwachting en is precies wat ik had besteld!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. Wat betreft de feedback over de verpakking hier hechten we veel waarde aan, en zullen ons best doen hierin te verbeteren. We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl
7 jan 2024
Bandje paste niet maar stond wel als passend aangegeven
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat de band niet geschikt is voor uw horloge. We willen u graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen u hier heel graag verder mee! Groetjes, Horloge.nl
7 jan 2024
Bandje sluit niet netjes aan op horloge. Volgens juwelier onjuist bandje.
Delivery was too late
Antwoord van horloge.nl
Good afternoon, Thank you for your review. We apologize that the package arrived later than expected. We hope that everything else is to your satisfaction. If you have any questions, please let us know. Greetings Team Horloge.nl
LV
Lianne V.
Capelle aan den IJssel
30 dec 2023

Prijskaartje in doos

Er hing aan het horloge een prijskaartje die € 10,- lager was dan de actuele prijs. Niet handig plus dat het de suggestie wekt dat dit horloge (erg) lang op voorraad heeft gelegen (wat doet dat met de batterij?)
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor uw feedback! We zijn blij dat u dit ook direct bij onze klantenservice gemeld heeft we hebben dit verschil direct aan u terugbetaald. Wat betreft de batterij hier zit twee jaar + één jaar garantie op, u hoeft zich hier geen zorgen over te maken. Mocht u nog vragen hebben hierover dan horen we dit graag. Groetjes, Team Horloge.nl
Er werd aangegeven voor 11uur besteld dan dezelfde dag bezorgd dat klopt dus niet. Verder is m'n horloge prima bezorgd door de courier. Vandaar geen 5 sterren maar 3
Antwoord van horloge.nl
Beste Stefan, Bedankt voor uw review Wat vervelend om te horen dat uw bestelling later aangekomen is dan verwacht. Helaas door de drukke periode hebben wij hier niet altijd invloed op. We hopen dat het horloge goed bevalt en dat u er plezier van heeft. Groetjes, Team Horloge.nl
24 dec 2023
Matige logistieke dienstverlener, verder top.
Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Horloge.nl

Ptijs

Prijs
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groet, Team Horloge.nl
Mooi horloge voor een goede prijs. Echter niet ingepakt als cadeau terwijl ik hier wel voor heb betaald. En doos was wat beschadigd helaas.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak! In dit geval zullen we er direct voor zorgen dat de kosten voor de verpakking aan u terugbetaald worden, graag ontvangen we per mail foto's van de horloge box waar de beschadigingen goed zichtbaar zijn. We zullen hiervoor een passende oplossing voorstellen. Groet, Team Horloge.nl
Verzendkosten waren heel hoog voor een brievenbuspakketje.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We versturen al onze pakketjes met een track & trace code zodat elke klant het pakketje netjes kan volgen. Ook wordt u van de levering op de hoogte gesteld, en mocht er bijvoorbeeld iets mis gaan kunnen we dit direct oplossen. Als u hier verder nog vragen over heeft, vernemen we het graag. Groet, Team Horloge.nl
TJ
toon j.
leunen
26 nov 2023
Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken!!! Ik bedoel hiermee voor 11.00 besteld zelfde dag geleverd bij mij zeker niet pak dan een andere transporteur wat ik super vind was horloge netjes verpakt en tijd datum keurig ingesteld
Antwoord van horloge.nl
Beste Toon, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het pakket één dag later bezorgd is dan verwacht. Nogmaals onze excuses hiervoor! We zijn blij te horen dat het horloge goed bevalt, en wensen u hier veel plezier van! Groet, Team Horloge.nl
24 nov 2023

Bezorgdienst matig

Horloge enz was allemaal goed alleen de bezorgdienst heeft er een zootje van gemaakt
24 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat het product naar uw zin in! Mocht u nog vragen hebben over de levering, dan vernemen we het graag. Prettige dag verder! Groet, Team Horloge.nl
HP
Hans P.
Alphen ad Rijn
25 okt 2023
Dames horloge kleiner maken, is nu 40 maar zou liever 38 zijn.
25 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw review. We hebben veel verschillende dames horloges, ook in verschillende maten van de wijzerplaat. Mocht u hulp nodig hebben bij het vinden van een geschikt model dan vernemen we dit heel graag! Groet, Team Horloge.nl
19 okt 2023
Keurig op tijd geleverd, mooi horloge, maar helaas was het bandje te lang ondanks ik de juiste maat had opgegeven. Gebeld om advies, vriendelijk tewoordgestaan en kon het best naar de winkel in Breda om het bandje op maat te laten maken. Alleen jammer dat ik even moet wachten totdat iemand mij naar Breda kan rijden, daar ik zelf niet zo mobiel ben.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat jammer om te horen dat de maat van de maat niet juist ingesteld is. We lossen dit heel graag op en zien u graag in de winkel in Breda. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl
18 okt 2023
Waarom DHL voor een horloge bandje en niet per post?
19 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We versturen ook onze horloge bandjes met DHL of Trunkrs zodat dit altijd aangetekend is en het pakketje goed te volgen is met de tracking informatie die we u versturen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben horen we het heel graag! Groet, Team Horloge.nl
28 sep 2023
Levertijd niet conform website en bevestiging maar 5 dagen later
28 sep 2023
Beste Erik, Bedankt voor uw review. Excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. We hopen dat u veel plezier van het horloge zult hebben. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl