horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.424 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

"Doe wat je zegt, en zeg wat je doet!"

De website maakte op mij een zeer professionele indruk. Er kan erg mooi en eenvoudig een selectie worden gemaakt van de horloges waar de interesse naar uit gaat. Maar helaas ontbrak de professionaliteit bij de verzending. Er werd aangegeven, voor 23:59u besteld wordt de volgende dag geleverd. Helaas bleek dat niet het geval. Er werd een email gestuurd waarin stond dat het pakket met 1 dag was vertraagd en er werd afgesloten met, "Onze excuses en heel erg bedankt voor uw begrip!!" Daarbij vroeg ik mij af; "begrip? waarvoor?" Ik kan alleen ergens begrip voor op brengen als mij wordt uitgelegd wat er is gebeurt! Bij navraag werd aangegeven dat er een "sorteerfout" was gemaakt. Ik zou als tip willen opmerken; "vermeld dat op voorhand in de email, dat maakt het eenvoudiger om begrip op te brengen voor de vertraging" De uiteindelijke levering werd inderdaad met 1 dag vertraging gedaan, waarbij opgemerkt moet worden dat de courier uiterst vriendelijk en correct het pakket overhandigde.
1 dag geleden
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat de email waarin wij u op de hoogte stelde over de vertraging niet duidelijk genoeg is geweest. We waarderen uw feedback en zullen in het vervolg meer informatie verstrekken over de oorzaak. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Team Horloge.nl
De bezorging mag wel iets meer aandacht hebben het pakketje vonden we op straat terwijl het ook wel in de brievenbus had gepast het was doorweekt maar gelukkig had ik een waterdicht horloge gekozen
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses dat de vervoerder het pakket heeft achtergelaten. We waarderen de feedback en we zullen dit bespreken met de vervoerder. Mocht er toch wel iets mis zijn met het horloge dan vernemen we dit graag zodat we u hier verder bij kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Horloge.nl

Redelijk

Bezorging vertraagd en niet volgens afspraak
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket één dag later dan de verwachte bezorgdatum afgeleverd is. We hopen dat de bestelling naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
Eigenlijk heb ik geen klachten over horloge.nl. Echter, de bezorging laat zeer te wensen over. Er wordt in de app gezegd dat wij niet thuis waren bij het 1e bezorgmoment. We waren er wel degelijk. Ik heb zelfs de digitale deurbel gecontroleerd en er is niemand aan de deur geweest op dat tijdstip of er om heen. Als het gewoonweg niet mogelijk is om te leveren ivm tijdgebrek dan ook geen verwachtingen scheppen. Verder ben ik heel blij met mijn nieuwe horloge. Mvgr, Bianca Lenkens
Antwoord van horloge.nl
Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend om te horen dat de levering niet zo gegaan is als verwacht. Wij zullen deze feedback direct terugkoppelen aan de vervoerder, en zullen hen vragen hier voor een volgende keer duidelijker over te communiceren. Het is natuurlijk niet de bedoeling om valse verwachtingen te scheppen! We hopen dat u veel plezier zult hebben van het horloge. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groetjes, Team Horloge.nl

Niet helemaal bij de tijd!

Als je ouder wordt, worden je ogen slechter; horloge bijna niet te lezen. Gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Mocht het horloge niet duidelijk genoeg zijn, dan helpen we u graag verder bij het vinden van een goed afleesbaar horloge. Ook met het installeren van het horloge helpen we u graag verder u mag een email sturen naar: info@horloge.nl we horen het graag van u. Groetjes, Team Horloge.nl
HM
hans m.
BERGEIJK
Andere post leverancier pakken De huidige heeft niets geleverd en is pakket kwijt
Antwoord van horloge.nl
Beste Hans, Erg vervelend om te horen dat het pakket nog niet bij u geleverd is! Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch gesproken hebben, zoals besproken zullen we u op de hoogte houden van de zending mocht het niet meer afgeleverd worden zullen we dit uiteraard zo goed mogelijk voor u oplossen! Groetjes, Team Horloge.nl
17 mrt 2024
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat het pakket door DHL retour gestuurd is naar ons. Zodra we de retourzending hebben ontvangen zullen we het volledige bedrag aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
Stel niet op je site dat je de eerstvolgende werkdag bezorgd als je dat niet waar kunt maken. Voor het gewicht en de omvang van een horloge bandje is de verpakking merkwaardig groot en onnodig duur. Product voldoet aan de verwachting en is precies wat ik had besteld!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. Wat betreft de feedback over de verpakking hier hechten we veel waarde aan, en zullen ons best doen hierin te verbeteren. We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl
Foto op de site klopt niet met het product
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag Wim, Hartelijk dank voor uw review, en de feedback! Wat vervelend om te zien dat de bestelde band niet overeenkomt met de band die u ontvangen heeft, excuses voor het ongemak. We willen dit heel graag voor u oplossen. Zou u hiervoor aub contact op willen nemen met onze klantenservice? info@horloge.nl. Alvast dank en we kijken uit naar uw bericht. Groetjes, Team Horloge.nl

Wrong delivery

Antwoord van horloge.nl
Good afternoon, Thank you for your review We apologize that you received the wrong strap size. We have discussed this before and we requested that the strap be sent back so that we can resolve this for you and exchange it once we receive your return, we requested it this way so that we can check the straps before sending them back and cannot go wrong a second time. I read from this that you want to keep the band, we assume that everything is to your liking now, if you have any questions, please let us know. Kind Regards, Team Horloge.nl
LV
Lianne V.
Capelle aan den IJssel
30 dec 2023

Prijskaartje in doos

Er hing aan het horloge een prijskaartje die € 10,- lager was dan de actuele prijs. Niet handig plus dat het de suggestie wekt dat dit horloge (erg) lang op voorraad heeft gelegen (wat doet dat met de batterij?)
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor uw feedback! We zijn blij dat u dit ook direct bij onze klantenservice gemeld heeft we hebben dit verschil direct aan u terugbetaald. Wat betreft de batterij hier zit twee jaar + één jaar garantie op, u hoeft zich hier geen zorgen over te maken. Mocht u nog vragen hebben hierover dan horen we dit graag. Groetjes, Team Horloge.nl
31 dec 2023

Product had een defect

De aansluiting van de horlogeband was niet goed, er zat iets in waardoor de pushpin niet paste. Ik moest naar een horlogemaker om het te fixen en de band er op te laten zetten. Zonde van de extra kosten.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling Wat vervelend om te horen dat er een defect aan de band was. We hadden dit heel graag direct van u vernomen zodat we u hiermee konden helpen. We hopen dat alles nu in orde is, maar mocht u nog vragen hebben staan we voor u klaar. Groet, Team Horloge.nl
Er werd aangegeven voor 11uur besteld dan dezelfde dag bezorgd dat klopt dus niet. Verder is m'n horloge prima bezorgd door de courier. Vandaar geen 5 sterren maar 3
Antwoord van horloge.nl
Beste Stefan, Bedankt voor uw review Wat vervelend om te horen dat uw bestelling later aangekomen is dan verwacht. Helaas door de drukke periode hebben wij hier niet altijd invloed op. We hopen dat het horloge goed bevalt en dat u er plezier van heeft. Groetjes, Team Horloge.nl
7 jan 2024
Bandje sluit niet netjes aan op horloge. Volgens juwelier onjuist bandje.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat de band niet geschikt is voor uw horloge. We willen u graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen u hier heel graag verder mee! Groetjes, Horloge.nl
Llezen geen mails na de besteling en beantwoorden geen telefoontjes
Antwoord van horloge.nl
Beste Mirella, Dank voor uw review. Wij zijn van ma-vrij van 09:00-17:30 telefonisch bereikbaar, ook zijn wij goed bereikbaar via de mail wij hebben 24 uur om op een email te reageren maar met deze drukke periode kan dit iets later zijn dan wat u van ons verwacht bent. We hebben uw emails gelezen en hier op gereageerd maar helaas was het pakketje al verstuurd, we versturen namelijk meerdere keren op één dag, we vinden het erg vervelend dat u gekozen heeft voor een verkeerde band maat, maar we hebben u ook direct aangeboden hoe dit op te lossen is. Als we u hier verder nog mee kunnen helpen dan vernemen we dit graag. Groet, Team Horloge.nl
7 jan 2024
Bandje paste niet maar stond wel als passend aangegeven
Antwoord van horloge.nl
Heb m'n bestelling niet ontvangen
Antwoord van horloge.nl
Beste Sible, Dank voor uw review. We zijn hier inmiddels van op de hoogte gebracht door u per mail en hebben hier direct actie op ondernomen. Zodra er meer bekend is zullen we u hiervan op de hoogte stellen. Groetjes, Team Horloge.nl
Delivery was too late
Antwoord van horloge.nl
Good afternoon, Thank you for your review. We apologize that the package arrived later than expected. We hope that everything else is to your satisfaction. If you have any questions, please let us know. Greetings Team Horloge.nl
Nog niet ontvangen
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses dat het pakket later aankomt dan verwacht. We zien dat de chauffeur op dit moment onderweg is en dat het pakket tussen 12:50 - 16:50 bij u bezorgd zal worden. Mocht het niet geleverd worden vandaag dan vernemen we dit heel graag zodat we dit anders voor u kunnen oplossen. Groetjes, Team Horloge.nl
RO
Roger O.
Almere
12 mei 2023

Nieuw? Eerder een retour van een vorige consument.

Normaal gesproken goede ervaringen gehad. Deze keer viel het tegen helaas. Ik weet dat Tissot nieuwe horloges levert compleet met stickers en al. Geen stickers in dit geval. Dat is onacceptabel. Hier ga ik geen volle prijs voor betalen. Deze gaat retour. Bovendien was de pakketservice ver ondermaats. Gemeld als succesvol afgeleverd. Pas 1 uur en 3 kwartier het daadwerkelijke pakket ontvangen. In die tijd zorgen lopen maken omdat ik dacht dat het op een verkeerd adres was geleverd. Uiteindelijk gewoon een hele slechte ervaring gehad in het algemeen.
15 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Voordat wij onze producten versturen controleren wij de producten en hierbij halen we ook de stickers van het horloge af. Als u verder vragen heeft hierover naam dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder, en mocht u het terug willen sturen begeleiden we u hier ook graag in. Groet, Team Horloge.nl