horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.416 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

31 mrt 2024
De band was mooi op 21 cm gemaakt en op tijd geleverd. Ik heb al eerder een horloge bij jullie besteld. Alleen stond de tijd om 15:00 h terwijl het in de avond was.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Prettig om te horen dat het horloge goed bevalt. Excuses dat de tijd niet juist ingesteld is zoals u van ons gewent ben. Mocht u verder nog vragen hebben, laat ons dit gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl

Fijn bedrijf en goede communicatie!!

Fijn bedrijf met heldere site en een méga assortiment. En op de een of andere manier voel je dat ze hart hebben voor de zaak.
1 dag geleden
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van onze website. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop, en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
Een zeer prettige ervaring mee gehad Snelle reactie. En gerichte antwoorden op je vragen. Ze steken tijd in de klant :)
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Prettig om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier van uw aankoop, en hopen u bij ons terug te zien! Groetjes, Team Horloge.nl
EV
Els v.
Hoogerheide
Prachtig horloge .Keurig en perfect verpakt afgeleverd hier met alle papieren en garantiebewijs Aanrader deze site !
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. We zien u graag bij ons terug. Groetjes, Team Horloge.nl
De volgende dag al binnen, en keurig verpakt. Bestellen is simpel en de website ziet er overzichtelijk uit.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de website. Veel plezier van uw aankoop, we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien Groetjes, Team Horloge.nl
Keurig en tijdig geleverd. Aflevermoment klopte niet (dag later). Maar gezien de Paasdagen begrijpelijk.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Horloge.nl, niets op aan te merken... Klantvriendelijk, bestelling goed verpakt en snelle levering.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Snel verzonden alleen een nadeel is dat pakketje vertraging had maar dat hadden ze meteen gefixt
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat we dit voor u hebben kunnen oplossen. Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering. Horloge deed het niet en dat is snel en op een prettige manier opgelost
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van het horloge. Groetjes, Team Horloge.nl
Super snelle levering top product, had ook een vraag en die was ook snel beantwoord
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Gemakkelijk te bestellen, gebruiksvriendelijk website, snelle en tijdige levering
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl

Erg tevreden!!!

Ochtend besteld, hetzelfde dag geleverd. Netjes verpakt. Erg tevreden. Bedankt!!!
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Prettig om te horen dat u tevreden bent, veel plezier ervan! We hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
HN
Hans N. N.
Zuid-Scharwoude
30 mrt 2024

perfecte afhandeling

snel geleverd, keurige kado-verpakking. Super is ook de 3 jaar garantie!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
Overzicht en filters perfect Communicatie op mail zeer overzichtelijk
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is! veel plezier ervan. Groetjes, Team Horloge.nl
Alles netjes en goed geregeld, en door vriendelijke mensen gebracht.👍🏼
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is, veel plezier ervan. Groetjes, Team Horloge.nl
Is de ochtend besteld en dezelfde dag nog geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat het pakket op tijd afgeleverd is. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
De volgende dag mijn bestelde horloge in huis.
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Zeer snelle levering en een prachtig horloge.
Antwoord van horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat het horloge goed bevalt. Veel plezier er van! Groetjes, Team Horloge.nl
EH
Ed H.
Assendelft
Top horloge en mooi verpakt en snel geleverd
Antwoord van horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling We hopen dat u lang veel plezier heeft van het horloge. Groetjes, Team Horloge.nl
JV
J v.
Poeldijk
Deed aan de beschrijving, en snel geleverd.
1 dag geleden
Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent Groetjes, Team Horloge.nl