horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.420 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

20 jan 2024
18 jan 2024

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle service, voor 11:00 uur bestellen is echt nog dezelfde dag in huis. Het enige dat niet perfect was, was het opmeten van je pols. Op de website kun je iets uitprinten waarmee je je pols kunt opmeten en zo de juiste maat horloge kunt bestellen en dat zat er bij mij echt bijna 2 cm naast toen ik het horloge ontving. Kan ook aan mij liggen, maar nu moet ik hem elders weer op maat laten maken. Dus mijn advies, meet beter dan ik. Verder zeer tevreden over horloge.nl
18 jan 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet helemaal goed gegaan is met het horloge op maat maken. U mag uiteraard het horloge gratis naar ons terug sturen zodat we dit alsnog kunnen corrigeren. Mocht u hier vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Horloge.nl

Product dik in orde, bezorging niet

Dik in orde. Alleen de bezorger zette het pakketje - toch een duur ding - plompverloren boven op de groene brievenbus aan de weg. Het had in de sloot kunnen waaien of gejat kunnen worden, en waar hadden we dan verhaal kunnen halen? Ik vraag me af of Horloge.nl geen afspraken zou moeten maken met de pakketbezorger van haar keuze.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat het product naar uw zin in, minder dat het op deze manier achtergelaten is. Onze excuses voor het ongemak. We zijn erg blij dat u dit met ons deelt zodat wij deze feedback weer mee kunnen nemen naar de vervoerder want dit is uiteraard niet de bedoeling. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Horloge.nl

prima webshop

besteling ging goed, maar bezorging wordt niet goed gecommuniceerd . bij voorbeeld in mijn geval waren de extra items niet in voorraad waardoor het 4 dagen later werd bezorgd ipv de volgende dag zoals beloofd. Telefonisch contact gehad en werd toen uitgelegd waarom het niet verzonden was. betrouwbaar website 👍
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dan voor uw review en waardevolle feedback. We zullen ons best doen hierin te verbeteren. We hopen dat het product goed bevalt, mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.
Goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. Hoewel het horloge stoer en grof is, is het nog steeds een prima uitstraling en formaat voor een wat slankere damespols. Wat mij betreft is horloge.nl een aanrader.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dan voor uw beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Horloge.nl

Nieuwe band maakt horloge als nieuw

Mooie band was lastig te vervangen. Een verbindingselement aan de kast bleek verbogen. Met een tangetje gecorrigeerd. Verzending in een envelop heeft mogelijk bijgedragen aan de schade. Het resultaat is top!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat het uiteindelijk goed gekomen is. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
uitgebreide keuze . Alleen milieuvriendelijkheid is ver te zoeken. Een reusachtige enveloppe van karton en plastic voor een horlogebandje van 2 gram en dan 5,95 euro rekenen voor de verzendkosten !!!!!!!!!!!
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback! Wij zullen deze feedback meenemen en zullen hierin ons best doen te verbeteren. We hopen dat de bestelling naar wens is! Groet, Team Horloge.nl
Origenele horlogeband gemakkelijk kunnen binden. Beetje dure verzendkosten, maar wel dezelfde dag al geleverd!
Hartelijk dan voor uw positieve beoordeling Groetjes, Team Horloge.nl
23 dec 2023
Vlot besteld via internet en opgehaald in de winkel. Afhandeling vd order ging daar wat traag aan de kassa.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat de bestelling goed bevalt Groet, Team Horloge.nl
18 jan 2024
Snelle levering en veel keus. Horlogeband niet ingekort. Had dit wel aangevraagd
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling Excuses dat de band niet ingekort is! U mag het horloge uiteraard gratis naar ons terugsturen dan zullen we dit alsnog corrigeren. Mocht u hier verder vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes Team Horloge.nl
20 jan 2024
De correcte levering door het proces duidelijk per mail te kunnen volgen.
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Niks , snelheid was voor mij top
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
FV
Duurde lang mbt leveren 6 dagen
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling! Helaas door de drukke periode kan het zijn dat het pakketje later aangekomen is dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, helpen we u er graag verder mee. Groetjes, Team Horloge.nl
Snel in de brievenbus
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl