horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

RB
R. van den B.
Den Helder
7 sep 2023
+ De uitstraling en het formaat. - Het horloge gelijk zetten, zeker als het een cadeau is. - Een Ned. handleiding (het is omslachtig om eerst een QR-code te moeten scannen en daarna op je telf. de tekst te vergroten.
7 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat de bestelling in de smaak valt! De min punten zullen we zeker bespreekbaar maken, en zorgen dat dit opgepakt wordt voor in het vervolg. Groet, Team Horloge.nl
19 nov 2023
Duidelijke communicatie. Maar hé, we hebben het hier over een horlogebandje, niet over een neutronenklok of zo. Dus dat dit goed in mijn brievenbus belandt, vind ik niet echt een godswonder
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groet, Team Horloge.nl
7 mei 2023
heb bij jullie een horloge band gekocht waar ik al 1.5 jaar naar opzoek was geen een juwelier kon die leveren ook de juwelier waar ik de horloge heb gekocht . kremer stadskanaal .
8 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw fijne beoordeling! Heel fijn om te horen dat u bij ons de band gevonden heeft waar u al zo'n lange tijd naar op zoek was. We wensen u er veel plezier van en we hopen u in de toekomst weer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
22 aug 2023
Een bijzondere ervaring! Ik wist niet dat zoiets bestond. Er interessant. Mijn horlogedealer raadde die site aan voor een bandje en ik kwam in de bereiding om er meerdere te kopen.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u ons gevonden heeft! Veel plezier van uw aankoop, en we zien u graag bij ons terug! Groet, Team Horloge.nl
15 okt 2023
Snelle levering vrijdag ipv maandag Minpuntje was dat ik bij opmerkingen had ingevuld om band in te korten maar dit was helaas niet gebeurd Heb ik dus op eigen kosten geregeld
16 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de bestelling eerder is geleverd dan verwacht. Wat betreft het kleiner maken van de band, dit is helaas niet goed doorgekomen in de order. Excuses voor het ongemak! In dit geval willen we u vragen een foto van de bon per mail te versturen, dan zullen we de kosten om het horloge in te korten aan u terugbetalen. Groet, Team Horloge.nl
14 okt 2023
Ontvangen wat ik heb besteld maar levering was een dag later dan gepland. Als je een dag voor levering kunt kiezen, is het vervelend dat dit niet wordt nagekomen.
16 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de levering een dag later is geweest. Excuses hiervoor! We hopen dat de bestelling goed bevalt, mochten we nog iets voor u kunnen betekenen horen we dit graag Groet, Team Horloge.nl
GH
Gerda H.
Heerde
21 sep 2023
De keuze voor mij viel tegen, ik moet een groter, langer horloge bandje maar er was er maar 1 die ik mooi vond en was veel te duur 130 euro. Jammer
21 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u geen geschikte band heeft kunnen vinden! mocht u nog hulp nodig hebben hiermee neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u hier graag verder mee! Groet, Team Horloge.nl
23 jun 2023
Goede communicatie over product op de site, makkelijk en prettig zoeken. Duidelijke informatie over bezorging en bezorgtijd . Snelle levering!
29 jun 2023
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
9 aug 2023
Goede en snelle levering! Vriendelijke bezorger. Enkel zou ik met duurdere aankopen een handtekening vereisen, dat hoefde in dit geval niet.
9 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We waarderen uw feedback enorm en zullen dit zeker meenemen. Veel plezier van uw aankoop, we hopen u weer van dienst te mogen zijn in de toekomst. Groet, Team Horloge.nl
22 jun 2023
Seiko horloge was niet op voorraad maar door klantendienst goed geholpen. Zowel per mail als telefonisch was deze goed bereikbaar.
29 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
17 jun 2023
Onduidelijkheid over levertijdstip werd later op heel prettige wijze rechtgezet. Telefonisch contact prettig. Afwikkeling correct.
20 jun 2023
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl

Artikel zoals beschreven, niet op maat

Artikel zoals beschreven, had op maat maken besteld, dat is of niet gebeurd, of de verwijderde schakels zijn niet meegeleverd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de band niet in de juiste maat ingesteld is. We willen dit graag alsnog voor u aanpassen, u mag bij ons langs komen in een van onze winkels of u mag dit laten doen bij een juwelier in de buurt. Mochten zij hier kosten voor rekenen dan kunnen wij deze kosten op vertoon van een bon aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl
14 okt 2023
kids horloge besteld niet te leveren voor bepaalde tijd daarom ander horloge besteld en geleverd op dezelfde dag
16 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. We hopen dat het horloge goed bevalt! Groet, Team Horloge.nl
14 jun 2023
Hele snelle service. Snel bezorgd. En snel m’n bandje verwisseld. Ik had alleen niet het extra hulpmiddel nodig.
14 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. Als u toch nog vragen heeft dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Groet, Team Horloge.nl
24 aug 2023
Bestelling stond in back order, prima bericht over nieuwe voorraad en snelle levering na bevestigde bestelling.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop, en we hopen u in de toekomst weer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
23 dec 2023
Vlot besteld via internet en opgehaald in de winkel. Afhandeling vd order ging daar wat traag aan de kassa.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat de bestelling goed bevalt Groet, Team Horloge.nl
24 jul 2023

Goed/slecht

Goed: Duidelijke site, snelle levering, goed aanbod Slecht: te hoge verzendkosten voor een envelop
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier plezier heeft van uw aankoop. We zullen de feedback wat betreft verzendkosten meenemen in een volgende evaluatie. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
Bezorging had op tijd kunnen komen En dat het bandje van het horloge op verschillende maten kan
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de bezorging. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je bestelling op tijd aankomt, en we nemen jouw opmerking serieus. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Wat betreft het horlogebandje waarderen we je suggestie voor verschillende maten. We streven ernaar om onze producten aan te passen aan de behoeften van onze klanten, en we zullen zeker overwegen om een breder scala aan maten aan te bieden. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, laat het ons alsjeblieft weten. We staan altijd klaar om te helpen en de ervaring te verbeteren. Groetjes, Team horloge.nl
8 nov 2023
Prima product. Levering liep wel even mis maar daar werd ik keurig over geïnformeerd door DHL.
8 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Excuses dat de levering iets vertraagd is geweest. We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling! Groet, Team Horloge.nl
PH
Peter H.
Losser
5 mei 2023
Snelle levering en de extra service beviel mij wel, het op maat maken van het horlogebandje.
5 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop, en we hopen u graag weer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl