horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

31 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Groetjes, Team Horloge.nl
30 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Groetjes, Team Horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Meerdere malen een horloge gekocht hier, altijd de voordeligste prijs, (tientjes goedkoper dan elders),een waanzinnig grote collectie en de bestelling binnen 24 uur gratis in huis met achteraf betaalmogelijkheden!!Kan niet beter dus!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent, we hopen dat u veel plezier heeft van de aankoop en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl

Snel en keurig

Supersnel geleverd en keurig verpakt. Ook goed dat ze bij de bestelling aangeven welke tools en extra onderdelen je er kunt bij bestellen, zodat je het horlogebandje op een vakkundige manier netjes kunt monteren.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de aanbevelingen op de website! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl

Prachtige presage met rode wijzerplaat van uitstekende webwinkel

Ik heb voor de derde keer een horloge bij horloge.nl en weer was dit een prettige koopervaring. Op de website staan de specificaties duidelijk vermeld, de levering is snel, en het horloge was helemaal top.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat het horloge goed in de smaak valt. Veel plezier ervan! Groetjes, Team Horloge.nl

Uniek aanbod op website

Verzending was zeer professioneel en aanbod op website is zeer uitgebreid. Jullie bieden zaken aan die geen enkele andere website heeft. Zoals veel originele horloge bandjes van bekende merken.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent en heeft kunnen vinden waar u naar opzoek was. Veel plezier er van, en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
Danish Design gekocht met prima prijs. Snel geleverd. Het kostte mij moeite om de sluitong te openen die bij deze horlogeband past. Vie Google er achter gekomen. Uitleg meesturen een idee?
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn blij om te horen dat het horloge goed bevalt, ook stellen we uw feedback zeer op prijs en we zullen hiermee aan de slag gaan. Groetjes, Team Horloge.nl
19 mrt 2024
Prijs/kwaliteit, overzichtelijke site en voldoende keuze. Een klein puntje wat ik graag zou zien is dat het ook mogelijk zou zijn om het naar een pick-up point te laten sturen.
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl

Van reclamatie naar kans

Van de meegeleverde pushpins had 1 exemplaar een afwijkende maat. Het was verrassend hoe snel en mt open communicatie de terugkoppeling is opgepakt.
Antwoord van horloge.nl
Beste Willem, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat we dit goed voor u hebben kunnen oplossen! Veel plezier van uw nieuwe horloge band. Groetjes, Team Horloge.nl
9 mrt 2024
Goede en snelle bezorging, het horloge 'liep' al en groter dan de casio die ik al zo'n 20-30 jaar had en het onlangs pas begaf
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw nieuwe horloge. Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering van wat late bestelling van een verjaardagskado, het fraaie horloge kwam toch nog mooi op tijd!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat het op tijd aangekomen is. We hopen dat het horloge goed in de smaak valt. Groetjes, Team Horloge.nl
17 mrt 2024
Nog nooit meegemaakt. Dezelfde dag, zonder extra kosten, bezorgd. Goed verpakt, goede prijs. Netjes hoor.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
De volgende dag al binnen, en keurig verpakt. Bestellen is simpel en de website ziet er overzichtelijk uit.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de website. Veel plezier van uw aankoop, we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien Groetjes, Team Horloge.nl
SH
Sieb H.
Akersloot
Nette prijzen voor originele horloge bandjes, snel bezorgd en kon gewoon door de brievenbus.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Groetjes, Team Horloge.nl
17 mrt 2024
Horloge.nl; duidelijke communicatie, snelle en punctuele verzending , perfecte afhandeling.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
makkelijk te bestellen. Snelle aflevering en goede track and trace.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering en precies het product wat ik ervan had verwacht.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat het horloge naar wens is! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
20 mrt 2024
Prima levering, netjes verpakt, goede en vlotte bezorgservice