horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.408 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Snelle levering en precies het product wat ik ervan had verwacht.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat het horloge naar wens is! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
MB
Michael B.
Zaamslag, die Niederlanden
Gemak om te bestellen, de zeer snelle levering en de prijs.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
Super blij mee, top product, goede prijs en snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering (14 uren!), gewenst product ontvangen.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat het pakket op tijd aangekomen is. Heel veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
Overzichtelijke website, snel besteld en snel geleverd
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de website. We hopen dat de bestelling goed bevalt! Groetjes, Team Horloge.nl
Duidelijk en overzichtelijk site. En snelle levering.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop, en we hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
Ontzettend snelle levering. Alles volgens afspraak
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
Telefonisch goed geadviseerd, zelfde dag in huis
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
goede service , vriendelijk snelle verzending
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service. Groetjes, Team Horloge.nl
Gemakkelijk te bestellen. Vlotte bezorgtijden.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Makkelijk te bestellen en keurig afgeleverd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u goed van onze website gebruik heeft kunnen maken. We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl

Snel en correct bezorgd

Horlogeband besteld de volgende dag bezorgd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
Snel geleverd, duidelijke track and trace
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Precies het horlogebandje, dat ik zocht.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review Fijn om te horen dat u de juiste band bij ons heeft kunnen vinden. Veel plezier ervan! Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering! Leuke welkomst korting
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat uw bestelling op tijd aangekomen is. Veel plezier er van! Groetjes, Team Horloge.nl
Voldoet precies aan mijn verwachting!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling. We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
snelle afwikkeling van de order
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
9 mrt 2024
nederlandse gebruiks informatie
Goede service. Snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop, we kijken ernaar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
PK
Piet K.
Leimuiden
Snel geleverd. Mooi horloge.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl