STAS picture hanging systems - stas.nl- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systems - stas.nl

416 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.233 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jun 2021
STAS picture hanging systems - stas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jan 2024
Wij hebben een Stas multirail met verlichting gekocht. Dit hebben we gedaan bij een officieel verkooppunt omdat een beetje advies wel handig is om te weten hoe en wat. Als je een klein beetje handig bent kan je het zelf monteren. Het resultaat is super netjes geworden. Foto's aan de muur en de kast worden mooi uitgelicht. Een sieraad in huis. Fam. Hallema Mijnsheerenland

De manier om de klemmen in gipswanden te tikken is onhandig. Ook gaat het bevestigen van de rails voor gipswanden niet intuïtief. Ik heb twee keer klemmen gehad waarvan de pootjes ombogen bij hameren en dan afbraken bij terugbuigen. Dus een extra klem per doosje bevestigingsmateriaal zou heel handig zijn. Ook is niet duidelijk dat bij het bevestigingsmateriaal al een hamer-hulpstuk zit. Ik kocht er nu voor niks eentje bij omdat ik dat niet wist.

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems - stas.nl

5 apr 2023
29 mrt 2023
27 okt 2023

Zelf ophangen mislukt

Mooi systeem, het product is goed en degelijk, alleen het ophangen kost veel tijd en is uiteindelijk niet gelukt. De schroeven hingen uiteindelijk te hoog waardoor de rails niet te plaatsen was. Daarom moeten we een monteur inschakelen.
2 mei 2023

Goede producten, slordige webshop

Goede producten. Echter veel onduidelijkheid over wel/niet geleverd worden van de benodigde montagematerialen. Gevolg is dat je met de nodige verzendkosten dure schroeven moet bijbestellen. Lijkt wel een verdienmodel..
5 nov 2023
Ik mis de informatie hoe aan de muur te bevestigen. Moet ik gaatjes boren in de rail? Of heb ik niet alles ontvangen in de sample? Hoe zijn de einden afgewerkt?
24 aug 2023
Verkeerde kleur rail geleverd: grijs ipv wit. Moest wel 3 x aanwezig zijn voor de transporteur: 1. Foute levering, 2. Retour en 3. Goede levering
Antwoord van STAS picture hanging systems - stas.nl
25 aug 2023
Beste Marije, Dank voor uw bericht. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Toch willen wij graag onze kant van het verhaal toelichten: Op 21-8 ontvangt u de gedane bestelling waaruit blijkt dat u per abuis de verkeerde kleur rail heeft mogen ontvangen, na contact en bevestiging op 22-8 hebben we u een nieuwe rail toegestuurd met extra accessoires die u vergeten was om te bestellen, deze hebben wij uit service ook kosteloos toegevoegd aan de nalevering. Deze levering is de volgende dag al geleverd. Waardoor u alsnog binnen 2 dagen over de bestelde producten beschikte. Bij eventuele afhaalopdrachten maken wij gebruik van Transportbedrijf (Transmission). Wij hebben geen zicht op de planning zodoende dat wij 2 dagen aangeven voor afhaling van een pakket. Omdat dit verschillende goederenstromen betreffen t.o.v. bestellingen kunnen wij nooit met zekerheid aangeven dat beide pakketten gewisseld kunnen worden tijdens afhaling / afgifte. Wij betreuren het dat u een verkeerde levering heeft ontvangen en hierdoor een negatieve review plaatst. Toch door de gedane acties, zijn wij van mening accuraat en vlot gehandeld te hebben. Met vriendelijke groet, Menno Vink
26 jul 2023
De product beschrijving en de klantenservice via whatsapp. Graag zou ik antwoord willen krijgen op mijn vraag en een juist product ontvangen.
4 nov 2023
het recht ophangen van het systeem met die kleine haakjes is een crime dat kan wat mij betreft beter op een balk waar je hem overheen schuift
16 nov 2023

Verzendkosten (6,95) te hoog voor een…

Verzendkosten (6,95) te hoog voor een doosje met slechts 1 ledlampje. Lampje zelf ook erg duur
5 nov 2023
Onbehoorlijk duur, 4 euro voor een blokje metaal ter grootte van een schroefje.
13 aug 2023

Beschadigt snel...en aan elkaar passen…

Beschadigt snel...en aan elkaar passen van 2 stukken is erg lastig.
29 sep 2023
Ik heb om zwart gevraagd en krijg wit
Antwoord van STAS picture hanging systems - stas.nl
2 okt 2023
Beste Heer / Mevrouw, Wat vervelend te vernemen dat u per abuis een verkeerde kleur rail heeft mogen ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling! Graag komen wij met u in contact zodat wij het e.e.a. kunnen herstellen! :) Mvg, STAS webshop webshop@stas.nl