STAS picture hanging systems - stas.nl- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systems - stas.nl

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.257 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jun 2021
STAS picture hanging systems - stas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jan 2024
Wij hebben een Stas multirail met verlichting gekocht. Dit hebben we gedaan bij een officieel verkooppunt omdat een beetje advies wel handig is om te weten hoe en wat. Als je een klein beetje handig bent kan je het zelf monteren. Het resultaat is super netjes geworden. Foto's aan de muur en de kast worden mooi uitgelicht. Een sieraad in huis. Fam. Hallema Mijnsheerenland

De manier om de klemmen in gipswanden te tikken is onhandig. Ook gaat het bevestigen van de rails voor gipswanden niet intuïtief. Ik heb twee keer klemmen gehad waarvan de pootjes ombogen bij hameren en dan afbraken bij terugbuigen. Dus een extra klem per doosje bevestigingsmateriaal zou heel handig zijn. Ook is niet duidelijk dat bij het bevestigingsmateriaal al een hamer-hulpstuk zit. Ik kocht er nu voor niks eentje bij omdat ik dat niet wist.

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems - stas.nl

Het hele process van bestellen tot aan leveren was perfect. De producten zijn goed en zeer netjes verpakt en komen met individuele instructies. Alle benodigdheden voor het installeren van de rails zijn aanwezig en van goede kwaliteit. Eenvoudige montage. Het hele rail systeem voelt solide aan. Uit eigen ervaring adviseer ik wel een bevestigingspunt per 50 cm en sowieso op allebei de uiteinden. Dit ivm met doorhangen.
DP
D. p.
Nederland

Bestelling

Ik heb met de klantenservice contact opgenomen omdat het pakketje door PostNL zogenaamd bezorgd zou zijn maar uiteindelijk door hun verdwenen is. Daarna vond er een super snelle her levering plaats via DPD. Service is echt top. Dank hiervoor!
EW
Ed W.
Castricum
De al veel eerder aangeschafte rails van Stas is fijn en sterk om lijsten aan op te hangen, de koord en het unieke haakje voor in de rails is makkelijk te gebruiken. Erg prettig systeem met heel veel mogelijkheden.
MV
Miranda v.
Vlaardingen

Gewoon heel tevreden

Mooie slanke ophangrails waar de ophang draden makkelijk aan te haken zijn. De ophang haken zelf zijn ook makkelijk te bevestigen.
Geweldige systeem. Ik ben heel erg blij mee, mijn kunstwerken mogen perfect ophangen en in de toekomst wisselen zoals gewenst.
GL
Ger L.
Bunde
19 mrt 2024
Ik heb dit ophangsysteem al vaker gebruikt. Momenteel vervang ik alle bloembakken met dit systeem vanwege de degelijkheid.
Snelle levering, goede communicatie via mail over status van de bestelling. Mooi product.

Zeer behulpzaam

Snelle levering; mee-denkend vooraf. Ook behulpzaam met het toesturen van een voorbeeld.
PL
Pieter L.
den helder
wat mij bijzonder beviel een goed contact en een super snelle levering
Keurig verpakt, makkelijke gebruiksaanwijzing en op tijd geleverd.
Snelle verzending Makkelijk te monteren Blij dat m'n poster hangt
Goede service, menselijk contact en snelle correcte levering
goed, eenvoudig te monteren, mooie kwaliteit en uitstraling
BB
Bennie B.
Nijmegen
30 mrt 2024
na bezorging nog dingen nabesteld,dag later bezordt

Prima service

Snelle verzending en snel antwoord op mijn mails.
Knap verpakt en goeie correspondentie
zeer uitgebreide info en producten
goede website en snelle levering

Snelle levering, mooi materiaal
23 mrt 2024
Goed product en goede service