Zeeman BelgiëReviews

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
Zeeman België is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zeeman België kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor Zeeman België

1.413 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 feb. 2022
De 2 heren pyjama’s waren L en veel te groot. In verhouding met Large die ik enkele jaren geleden gekocht had. Dus wel een ontgoocheling. De kwaliteit en kleur was wel goed zoals verwacht. Had beter aan een verkoopster gevraagd om de verpakking te open dan had ik gezien dat de maat niet overeenkwam. Bij nachtkleedjes omgekeerd, deze zijn nu veel smaller wat voordien een M was moet je nu al een XL kopen om de zelfde breedte te hebben. Het voordeel is wel dat ze niet verpakt waren en je het onmiddellijk kon zien. Kleur en kwaliteit zijn zeer goed!

15 apr. 2022
Ik had voor een evenement allemaal dezelfde t shirts besteld. Een eerste bestelling klopten de bestelde maten niet. In de winkel hadden ze de Maren ook niet meer,dus moest ik opnieuw enkele t shirts bij bestellen. Mijn verzendkosten werden gelukkig terug gestort (ik kwam de tweede bestelling niet aan het bedrag voor gratis verzending). Helaas bij de tweede bestelling klopten opnieuw de helft van de maten niet. Zeer frustrerend, vermits de dames nu naar dat evenement moeten met een andere maat t shirt dan ze besteld hebben. Dat het 1 keer mis loopt vind ik begrijpelijk, maar een tweede keer vind ik echt niet oké en geeft de indruk dat het allemaal niet zo nauw komt wat betreft goede service.

Beoordelingen voor Zeeman België

11 nov. 2022
Er zijn bh’s in de winkel die Per twee of per één stuks verkocht worden zonder motief of kant op die totaal niet overeenkomen met de maat die erop staat met name de omtrek soms scheelt het plus minus 4 a5 cm heb er al veel terug gebracht.dit kan veel beter
Bestelling mooi op tijd geleverd door B-post. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Broeken en kousen zitten echt goed. Duidelijke website waar het leuk winkelen is. Zeker een aanrader, doe zo verder.
31 okt. 2022
Altijd wel tevreden van kinderkledij. Ik vind soms teveel print erop, maar das iedereen zijn smaak natuurlijk. Ik hou liever van effen kledij. Als je online koopt vind ik de 5€ extra wel veel.
Alle ondergoed voor vrouwen in zwart katoen.Er is geen andere winkel( alias dure boetiek) die uw kwaliteit /prijs benadert! Vriendelijke groeten, Marij.
Perfecte service, zeer vlotte en accurate communicatie inzake de zending. Het produkt is degelijk en identiek zoals afgebeeld op de website.
13 nov. 2022
T-shirts en sokken hebben een goede kwaliteit en de laten kloppen precies. De BH'maten daarentegen kloppen niet,veel te groot.
30 okt. 2022
Goede prijzen en vlotte levering. Een paar dingen waren waren niet gepast dus omgeruild zonder probleem in 1 van de winkels
4 nov. 2022
Zeeman surft mee op de laatste trends, maar steeds voor een zeer schappelijke prijs. Kledij is ook van goede kwaliteit.
13 nov. 2022
Alles was netjes afgeleverd zoals gevraagd Goede kwaliteit. Goede leggings om thuis comfortabel te zitten 👍
31 okt. 2022
Gebruiksvriendelijke website, verschillende betaalmogelijkheden, goede kwaliteit voor een erg laag prijsje
Correcte prijzen, levering op tijd, Enige opmerking, de goederen waren slordig in de verpakking gestoken,
Keurig en snel verzonden. Ongelofelijk dat je zo’n service krijgt bij artikelen die al zo goedkoop zijn!
Super snelle levering Mocht de verzendkosten nu nog wat lager kunnen, was het helemaal pico Bello
De verzendtijd en de keurige gekeurde producten (geen schadee aan bijvoorbeeld een trui of broek)
7 nov. 2022
vriendelijk bediening leuke winkel voor lingerie etc ook mooie kleding aan betaalbare prijzen
Overzichtelijke webshop. Makkelijk om producten te kiezen en te kopen. Snelle verzending.
Bij kleding zijn er vaak losse draadjes , moeten er naden terug opnieuw versteld worden.
Goede producten, goed geprijsd, eerlijk bedrijf (als ik de onderzoekers mag geloven)
10 nov. 2022
Kwaliteit zeer goed. Wat ik niet kon vinden in de winkel heb ik kunnen bestellen
Vlotte site, diverse keuzes, gemakkelijk te bestellen en vlotte levering.