Zeeman BelgiëReviews

Gecertificeerd sinds: 29-9-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Zeeman België is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zeeman België kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-9-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Zeeman België

1.435 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De 2 heren pyjama’s waren L en veel te groot. In verhouding met Large die ik enkele jaren geleden gekocht had. Dus wel een ontgoocheling. De kwaliteit en kleur was wel goed zoals verwacht. Had beter aan een verkoopster gevraagd om de verpakking te open dan had ik gezien dat de maat niet overeenkwam. Bij nachtkleedjes omgekeerd, deze zijn nu veel smaller wat voordien een M was moet je nu al een XL kopen om de zelfde breedte te hebben. Het voordeel is wel dat ze niet verpakt waren en je het onmiddellijk kon zien. Kleur en kwaliteit zijn zeer goed!

Een dag nadat ik online had besteld kreeg ik een mail dat 1 vd artikelen die ik had besteld niet voorradig was dus dat artikel werd geannuleerd en mijn geld werd teruggestort. Toen ik de bestelling aankreeg was er 1 setje wat ik had besteld (broek&trui) niet volledig, de broek mankeerde. Ook had ik een trui besteld die in de verkeerde kleur werd geleverd (roos ipv wit). Dat zijn 3 fouten in 1 bestelling.. Ik kon alsnog naar de winkel om dit retour te laten sturen, wat de point van het online bestellen volledig teniet doet. Helaas had ik ook nog de pech dat ik een tweede keer naar de winkel moest weerkeren omdat de eerste keer de verantwoordelijke niet aanwezig was en de winkeljuffrouw had nog niet genoeg kennis om mijn bestelling te retourneren. Eerste en absoluut laatste keer dat ik online bestel bij zeeman.

Beoordelingen voor Zeeman België

De producten waren ok maar voor de levering mag wat meer aandacht voor zijn ze leveren gewonen aan de deur Wachtel niet tot er iemand open does voor aan tenemen. Als er niemand thuis is of het regent is alles nat of zo!
Website is zeer duidelijk. Verzending is snel en correct.
Alles is uitmuntend. Goede service en juiste levering.
Prijs kwaliteit bieden jullie best wel leuke dingen.
Een hele goeie servies ik raad het iedereen aan
Vlugge levering en goeie kwaliteit producten
Tevreden. Niets om op aan te merken.
Goede en optijd de leveringen
Prijzen, kwaliteit en aanbod.
Goede en snelle service
Ze zijn super.
Prima service
Het item was zoals beschreven. Wel iets "nipt" op de rug, zoals alle BHs tegenwoordig (voor super dunne ruggetjes zo lijkt het). Maar hij past nog nét.
Deze frisbees spijtig genoeg niet geschikt voor honden mee te spellen, van de rest niets aan de hand, snelle levering
Snelle levering - vlotte communicatie - betrouwbare partner voor levering - bestelde artikels helemaal zoals verwacht.
gemakkelijk want in winkel was het maat niet meer . wat kan aan verbeteren is dat ik thuis niet kost latten livreren
van jan s.
zolang zeeman al bestaat zijn wij vaste klant en online gaan wij nu ook vaker bestellen. goede prijs en kwaliteit