Zeeman België

1.525 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.628 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

vlotte bestelling online mogelijk - heel vlotte levering (echt heel vlug) - correct levering (niets tekort) - betaling via bankcontact mogelijk (bij vele sites al niet meer mogelijk - verplicht Visa of payconnic of edm - ik betaal graag nog gewoon via bankcontact) - goede kwaliteit van de kleding (moet heel vaak wassen omwill van gezondheidsproblemen van mijn papa en ze blijven hun vorm behouden) - dus prijs/kwaliteitsverhouding mag een klant zeker niet klagen

26 mei 2023
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.

Beoordelingen voor Zeeman België

ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
verwachte leverdatum 27/12 2023 heb nog steeds niets ontvangen waar blijft mijn bestelling ?
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
20 jan 2024
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
slechte klantenservice
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Slechte kwaliteit wijde compfytrui. Te dun, slecht en foutief model : te korte mouwen, oksels kloppen niet, achterste pand 20 cm korter dan voorste.
Antwoord van Zeeman België
Niet logisch dat je kan bestellen en betalen en de dag erna een mail krijgt dat het product niet in voorraad is en dat je een terugbetaling krijgt.
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
Verkeerd product ontvangen
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
23 jun 2023
Er ontbrak een broekje van een setje dat ik kocht. Ze mailde me terug dat het handwerk is en dat ze 50% van het setje zullen terug betalen (€3). En dat ik het dan opnieuw kan bestellen, alleen.. opnieuw bestellen kost het €6 voor de set +6€ verzending. Dan ben ik 12€ kwijt voor iets wat gewoon inorde het moeten zijn. Ik bestelde 3 items, zo moeilijk kan het niet zijn om dat correct in te pakken. Ik heb terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga en krijg sindsdien geen antwoord meer.
26 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact en zullen aan je terugkoppelen. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
22 sep 2023
Helemaal niet fijn als je 3 stuks bestelt en nog geen 5 minuten later een bericht krijgt dat 2 van de 3 stuks toch niet meer in voorraad blijkt te zijn. Komt er dan ook op neer dat ik 5 euro verzending heb betaalt voor amper 1 artikel van 8,99 euro. Terwijl wij anders de verzendkosten door 3 konden delen. Eén keer online maar nooit meer hierna
25 sep 2023
16 aug 2023

Slecht

Totaal niet tevreden. We doen een bestelling van 4 kleding items en betalen deze ook. De volgende dag krijg ik een mail dat er geen enkel item van wat wij gekocht hebben nog beschikbaar is en het geld teruggestort wordt. Spijtig dat de voorraad online totaal niet klopt en we daardoor dus geen vertrouwen meer hebben in de online shop.
16 aug 2023
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij zoeken dit graag voor je uit. Groeten, je Shopteam
14 nov 2023
Ik kon online 8 bollen breigaren bestellen die ik betaalde met verzendingskosten. Vier dagen later kreeg ik een mail dat er maar 4 bollen breigaren konden geleverd worden. Ik had uitgerekend hoeveel wol ik nodig had voor een pull dus met 4 bollen kan ik niets doen.
14 nov 2023
26 apr 2023
De retour in de winkel, via Riverty, is niet mogelijk. De winkel was niet op de hoogte en de barcode werkt niet op hun systeem. Men gaat verder onderzoeken hoe dit verder moet. Het is spijtig dat Zeeman het nalaat om de winkeliers goed in te lichten.
26 apr 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
CV
24 jun 2023

1 tekort, slechte kwaliteit, shop onbehulpzaam

1 set tekort in de bestelling...in de shop heel onbeschofte en onbehulpzame mensen. De kwaliteit is ondermaats..na het wassen waren er al 2 stuks beschadigd...zoals ze zeggen goedkoop is meestal duurkoop.
26 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
23 aug 2023

Pakket van 4 augustus nog niet geleverd

Mijn bestelling van 4 augustus is nog steeds niet geleverd. We hebben al mails gestuurd ivm terugbetalen of mijn zending alsnog te krijgen. Maar ik heb het gevoel ze mij aan het lijntje houden.
23 aug 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact en hopen snel duidelijkheid te hebben. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
22 jun 2023

heb een bestelling geplaatst

heb een bestelling geplaatst. Na het betalen bleek dat er niets van wat ik bestelde voorradig was. Zou dan toch niet op de website mogen aan te duiden zijn wanneer de bestelling gebeurt.
22 jun 2023
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
5 jul 2023

Onvoldoende geleverd na bestelling

Ik heb een bestelling gedaan van 4 badjassen. Na het bedrag volledig te betalen, kreeg ik een mail dat er nog maar 3 badjassen geleverd konden worden. Dit vind ik niet OK.
6 jul 2023
16 jun 2023
2 broeken besteld, blijkbaar maar 1 in voorraad. Geld direct terug gekregen. Veel te kleine voorraad, slechts in large 1 stuk in in kleur te verkrijgen. Jammer
Antwoord van Zeeman België
Tot op heden nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. De leveringsdatum Blijft verschuiven. Ik bestelde het 11 dagen geleden. Klantenservice was geen hulp.
11 jul 2023
14 sep 2023
Ik heb een artikel te klein ontvangen. Hierdoor ben ik in de winkel gaan ruilen. Maar heb de juiste artikelen aan de gewone prijs gekocht ipv promoprijs
14 sep 2023
19 apr 2023

Aankopen niet beschikbaar

Niets van mijn aankopen was in voorraad, dit is al de zoveelste keer! Update jullie website zodat ik niet iets kan kopen dat jullie niet meer hebben.
20 apr 2023