Zeeman België

1.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.715 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

vlotte bestelling online mogelijk - heel vlotte levering (echt heel vlug) - correct levering (niets tekort) - betaling via bankcontact mogelijk (bij vele sites al niet meer mogelijk - verplicht Visa of payconnic of edm - ik betaal graag nog gewoon via bankcontact) - goede kwaliteit van de kleding (moet heel vaak wassen omwill van gezondheidsproblemen van mijn papa en ze blijven hun vorm behouden) - dus prijs/kwaliteitsverhouding mag een klant zeker niet klagen

26 mei 2023
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.

Beoordelingen voor Zeeman België

Beste, ik was thuis de dag van levering en niemand gezien Nu blijkt mijn pakket bij en pakketdienst geleverd te zijn op 11 april pas...ik heb betaald voor thuislevering . Grtjs pascale
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Ik heb een trainingsbroek voor vrouwen maat 44 besteld.Veel té groot. Het ondergoed was Goed.
Ik kreeg onlangs een totaal verkeerde zending. De vorige leveringen waren wel ok.
1 dag geleden

Ruimer aanbod

Prijzen zeer goed maar Zeeman zou breder gamma moeten hebben
1 dag geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
Artikel niet aanwezig
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
Ik heb een grote bestelling die in 2 pakketten is gesplitst. Ben niet op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten waren en ik heb maar 1 gekregen. Het is precies moeilijk om de barcode van de 2de pakket en een datum van levering te krijgen, niet van zeeman en niet van bpost…. Niet echt professioneel… spijtig
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam

Niet alle bestelde goederen geleverd

Het materiaal dat per vergissing ontbrak moest ik opnieuw bestellen, in plaats van het gewoon na te sturen zoals ik gevraagd had. Na opmerking van mij zijn de extra verzendkosten wel vergoed. Wel snelle service.
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Ik heb 4,99 betaald om te Leveren maar heb het zelf moeten gaan halen op de post was de hele dag thuis en de straat was open
ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
20 jan 2024
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
slechte klantenservice
Antwoord van Zeeman België
verwachte leverdatum 27/12 2023 heb nog steeds niets ontvangen waar blijft mijn bestelling ?
SP
T-shirt zaten verfrommeld gepropt in de postzak die dan nog gescheurd was
Antwoord van Zeeman België
De dekbedovertrekken waren van zeer dun katoen de washandjes waren goed
Antwoord van Zeeman België
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
26 mei 2023

Hopelijk is de volgende kritiek aanleiding tot beter.

31 mei 2023
23 jun 2023
Er ontbrak een broekje van een setje dat ik kocht. Ze mailde me terug dat het handwerk is en dat ze 50% van het setje zullen terug betalen (€3). En dat ik het dan opnieuw kan bestellen, alleen.. opnieuw bestellen kost het €6 voor de set +6€ verzending. Dan ben ik 12€ kwijt voor iets wat gewoon inorde het moeten zijn. Ik bestelde 3 items, zo moeilijk kan het niet zijn om dat correct in te pakken. Ik heb terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga en krijg sindsdien geen antwoord meer.
26 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact en zullen aan je terugkoppelen. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
7 jun 2023

Slechte verpakking

De bestelde goederen waren absoluut in orde, zeker 5 sterren. Het gaat over de verpakking. De verpakking was open gescheurd. Ben er absoluut van overtuigd dat het per ongeluk opengescheurd was. De sluiting van die plastiek zak verpakkingen is niet stevig genoeg vanaf een bepaald gewicht. Komt wel wat raar over wanneer de postbode je de BH's in een open verpakking komt bezorgen.
7 jun 2023
1 jul 2023
De artikelen die ik bestelde waren niet verpakt,daardoor was er een t-shirt bevuild,dus ik had de vervelende klus retour te geven in één van uw winkels ik bestelde spéciaal online en moest me toch verplaatsen maar verkoopster was super vriendelijk en mijn terug betaling was volgende dag al gestort,dus al bij al viel het mee! Wat de kleding betreft ben ik best tevreden.