Zeeman België
Beoordelingen:

1.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.715 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
vlotte bestelling online mogelijk - heel vlotte levering (echt heel vlug) - correct levering (niets tekort) - betaling via bankcontact mogelijk (bij vele sites al niet meer mogelijk - verplicht Visa of payconnic of edm - ik betaal graag nog gewoon via bankcontact) - goede kwaliteit van de kleding (moet heel vaak wassen omwill van gezondheidsproblemen van mijn papa en ze blijven hun vorm behouden) - dus prijs/kwaliteitsverhouding mag een klant zeker niet klagen

de meest kritische beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman België

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(42)
(23)
(37)
Resetten
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik was thuis de dag van levering en niemand gezien Nu blijkt mijn pakket bij en pakketdienst geleverd te zijn op 11 april pas...ik heb betaald voor thuislevering . Grtjs pascale
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
11 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een trainingsbroek voor vrouwen maat 44 besteld.Veel té groot. Het ondergoed was Goed.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg onlangs een totaal verkeerde zending. De vorige leveringen waren wel ok.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
1 dag geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ruimer aanbod

Prijzen zeer goed maar Zeeman zou breder gamma moeten hebben
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
1 dag geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet aanwezig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
9 dagen geleden
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
8 dagen geleden
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een grote bestelling die in 2 pakketten is gesplitst. Ben niet op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten waren en ik heb maar 1 gekregen. Het is precies moeilijk om de barcode van de 2de pakket en een datum van levering te krijgen, niet van zeeman en niet van bpost…. Niet echt professioneel… spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
30 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet alle bestelde goederen geleverd

Het materiaal dat per vergissing ontbrak moest ik opnieuw bestellen, in plaats van het gewoon na te sturen zoals ik gevraagd had. Na opmerking van mij zijn de extra verzendkosten wel vergoed. Wel snelle service.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
14 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 4,99 betaald om te Leveren maar heb het zelf moeten gaan halen op de post was de hele dag thuis en de straat was open
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
13 feb 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb SIERKUSSENS besteld en ik krijg KUSSENSLOPEN
Beoordeling melden
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
22 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
slechte klantenservice
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
25 jan 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
verwachte leverdatum 27/12 2023 heb nog steeds niets ontvangen waar blijft mijn bestelling ?
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
4 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
SP
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
T-shirt zaten verfrommeld gepropt in de postzak die dan nog gescheurd was
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
16 jan 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De dekbedovertrekken waren van zeer dun katoen de washandjes waren goed
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
28 dec 2023
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hopelijk is de volgende kritiek aanleiding tot beter.

Bestelling is redelijk snel toegekomen wel is het zo dat ik moet vaststellen dat producten aan de te grote kant zijn je vraagt M maar veel te groot is waardoor ik alsnog naar de winkel moet. Een voorbeeld bij het ondergoed die per 3 vasthangen er ook al wel eens ondergoed bij is met verschil in maat, zelfde met basic joggingbroeken de ene maat L de andere niet is. Gezien ik minder mobiel ben vindt ik dit niet leuk uiteraard. Heb dit al verschillende keren opgemerkt, verder moet je online zeer snel zijn omdat er blijkbaar weinig stock is.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
31 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er ontbrak een broekje van een setje dat ik kocht. Ze mailde me terug dat het handwerk is en dat ze 50% van het setje zullen terug betalen (€3). En dat ik het dan opnieuw kan bestellen, alleen.. opnieuw bestellen kost het €6 voor de set +6€ verzending. Dan ben ik 12€ kwijt voor iets wat gewoon inorde het moeten zijn. Ik bestelde 3 items, zo moeilijk kan het niet zijn om dat correct in te pakken. Ik heb terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga en krijg sindsdien geen antwoord meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
26 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact en zullen aan je terugkoppelen. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte verpakking

De bestelde goederen waren absoluut in orde, zeker 5 sterren. Het gaat over de verpakking. De verpakking was open gescheurd. Ben er absoluut van overtuigd dat het per ongeluk opengescheurd was. De sluiting van die plastiek zak verpakkingen is niet stevig genoeg vanaf een bepaald gewicht. Komt wel wat raar over wanneer de postbode je de BH's in een open verpakking komt bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
7 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen die ik bestelde waren niet verpakt,daardoor was er een t-shirt bevuild,dus ik had de vervelende klus retour te geven in één van uw winkels ik bestelde spéciaal online en moest me toch verplaatsen maar verkoopster was super vriendelijk en mijn terug betaling was volgende dag al gestort,dus al bij al viel het mee! Wat de kleding betreft ben ik best tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman België
3 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam