AllesvanAlessi- Logo - Beoordelingen

AllesvanAlessi

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jul 2020
AllesvanAlessi voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
Fijn dat ik bericht kreeg dat de levering iets vertraagd was i.v.m. het niet op voorraad zijn van een artikel. Vreemd dat de daadwerkelijke levering niet aangegeven werd, noch door de leverancier noch door PostNL. (Meestal krijg ik hierover meerdere mailtjes , van beide). Maar alles zat goed verpakt in het pakket, over de artikelen dik tevreden.

23 dec 2023
Het glas wat ik besteld heb zit iets te los in het ijzeren omhulsel van het kopje Het valt naar voren als je het kopje leegdrinkt . Het klemt niet

Beoordelingen voor AllesvanAlessi

24 feb 2024
16 okt 2023
Goed product levering duurt wel wat langer.
snelle heldere vriendelijke communicatie
Servies van Allessi