wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden707 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

De calcium + d3 original (kersensmaak) zijn super en zal ik vaker bestellen. De wls original multivitaminen voor na een maagverkleining zijn echter niet te doen qua smaak en geur. Deze nooit meer. Zonde van het geld. Verzending was snel. Top.

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Doet waarvoor ik het nodig heb.
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat fijn om te horen, dat blijkt, dat de WLS Multi ORIGINAL, een passende vitamine voor u is. Dat deze "doet" waarvoor u het nodig heeft. Dank voor deze terugkoppeling. Groet, Team WLS Products - Carla.
30 dec 2023
14 jan 2024
GS
Gerd S.
Kreuzau

Zeer tevreden

De producten zijn top! Echt voor iedere smaak iets te vinden, smaken verschillen immers. Vriendelijke service. Je kan altijd een proefpakketje bestellen zodat je alle smaken kan proberen. Zeer tevreden!!
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat een mooie, positieve beoordeling! Dankjewel daarvoor. Gr. Team WLS Products - Carla.
HO
Hans Ooms O.
's-Gravenzande
Je kunt ook altijd bellen, dat is erg fijn !
Antwoord van wlsproducts.nl
Jazeker, wij zijn telefonisch zeer goed en makkelijk bereikbaar; we helpen en adviseren je graag. Groet, TEAM WLS Products - Carla.
MG
marion g.
hardegarijp
Heeeerlijk ivm vieze misselijkmakende pillen
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat fijn, dat je zo tevreden bent, met de Multi Soft Chews. Goed om te horen. Gr. Team WLS Products - Carla.

Goeie producten

Goeie producten, snelle levering
MR
Betaalbaar, goed geen klachten
Goede prijs en snelle levering
Snelle en goede service.
Snel en correct geleverd