wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

Vitamines smaken echt erg vies, en ruiken ook vies, moet er bijna van kokhalzen. En bij de calcium kauw tabletten stond fijne structuur om te kauwen, geen korrels. Daarom deze gekocht. Maar ook dit klopt niet. Ze zijn vies om te kauwen, niet fijn, laten korrels en vieze smaak achter. Ik heb nu dus wel 2 volle potten in huis, waar ik niet tevreden over ben....

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

14 jan 2024
GS
Gerd S.
Kreuzau
25 dec 2023
29 apr 2023
Ik werd goed geholpen bij t kiezen van een product. Ik had eerst optimum, maar werd daar steeds misselijk van. Kreeg een probeersetje. Jammer dat de verzending pas gratis is bij een grote aankoop. Omdat ik eerder voor de verkeerde gekozen heb zit ik nu met 2 potten waar ik niks mee doe. Toen 3 gekocht ivm gratis verzending. En jammer sat de koningsdag korti g niet gold voor de wls pure.
27 apr 2023

Proefstaal

Ik kreeg een staal van een aantal producten, zonder kost. Op deze manier kan ik proeven welke me bevallen. Ik vind dit een mooie service, want deze producten aanschaffen, zonder dat je weet of ze smaken, kan een dure zaak worden. Ondertussen kocht ik ook het product dat me het meest beviel. Zondag besteld, dinsdag in huis.
3 sep 2023

Positieve ervaring multivitaminen na 1 maand proberen

Ik heb de WLS multivitaminen 1 maand geprobeerd, omdat de multivitaminen van het merk dat ik eerst gebruikte een belachelijke prijsverhoging doorgevoerd heeft. Ik merk dat ik deze multivitaminen goed kan verdragen en heb de vitaminen nu voor 1 jaar besteld. 1 minpuntje... de vitaminen stinken enorm.
18 okt 2023
Advies en Service kunnen niet beter zijn. Ben er heel blij mee. Prinzen zijn ook vriendelijk voor je Portemonnaie 👛. Advies wordt gegeven door ervaringsdeskundige die precies weten waar ze het over hebben.

Zeer tevreden

De producten zijn top! Echt voor iedere smaak iets te vinden, smaken verschillen immers. Vriendelijke service. Je kan altijd een proefpakketje bestellen zodat je alle smaken kan proberen. Zeer tevreden!!
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat een mooie, positieve beoordeling! Dankjewel daarvoor. Gr. Team WLS Products - Carla.
15 nov 2023
Prima producten! Ik gebruik dagelijks de wls vitamines, extra ijzer en het calcium/magnesiumpoeder en ik reageer hier prima op. Ook het advies wat ik kreeg op een vraag was precies goed!
MV
Maaike v.
Heerhugowaard
16 jun 2023
Fijne leverancier van vitamine K2 druppels. Goede kwaliteit en zuiverheid druppels en fijn dat het in de MCT-olie zit. Het vet wat nodig is voor de opname, is er al bijgeleverd.
16 jun 2023
Dank voor het mooie compliment en voor het vertrouwen in ons! Wij gaan met onze producten voor de hoogste kwaliteit. Groet Team WLS Products - Carla.
24 okt 2023

Riboflavine vanwege hoofdpijn

Riboflavine gaan gebruiken vanwege dagelijkse hoofdpijn. Het verlicht zeker! Niet helemaal hoofdpijn vrij, maar de dagelijkse belasting is enorm verminderd! Blij mee!
16 mei 2023

precies wat ik nodig heb

bestelling snel geleverd, ik heb hemochromatose dus ik heb na mijn gbp vitaminepillen nodig zonder ijzer, de capsules van wls houden mijn vitamines perfect op niveau.
10 nov 2023

Goede supplementen voor een goede prijs

Goede supplementen zonder rommel voor een eerlijke prijs. Daar houden we van! Ook de klantenservice is vriendelijk en beantwoord vragen vriendelijk en vakkundig.
11 nov 2023
Smaak van de snoep achtig producten is prima. 2e dag na gbp is dit het enige dat ik kan eten, de grote pillen van welk merk dan ook probeer ik nog niet.
MS
10 aug 2023
Dames met ervaring! Alles wat ik hier bestel (be)valt goed, na mijn gbp. In het begin kon ik altijd met mijn vragen bij ze terecht, nu niet meer nodig.
10 aug 2023
Wat een prachtig compliment, bedankt! En u blijft welkom met uw vragen. We helpen u graag opnieuw. Groet, Team WLS Products - Carla.
28 jul 2023
De klantenservice is uitstekend. Je word goed geadviseerd en een keurig proefpakket. De producten van WLS zijn goed en prima te doen. Super tevreden!
28 jul 2023
Wat lief gezegd, daar zijn we erg blij mee. En voorop staat, dat u tevreden bent met onze producten. Gr. Team WLS Products - Carla.
13 mei 2023
Ik ben erg blij met calcium soft chews. Krijg alle andere calcium tabletten en kauwtabletten niet weg. De soft chews zijn boor mij een uitkomst