wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden728 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

Vitamines smaken echt erg vies, en ruiken ook vies, moet er bijna van kokhalzen. En bij de calcium kauw tabletten stond fijne structuur om te kauwen, geen korrels. Daarom deze gekocht. Maar ook dit klopt niet. Ze zijn vies om te kauwen, niet fijn, laten korrels en vieze smaak achter. Ik heb nu dus wel 2 volle potten in huis, waar ik niet tevreden over ben....

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

28 jul 2023
De klantenservice is uitstekend. Je word goed geadviseerd en een keurig proefpakket. De producten van WLS zijn goed en prima te doen. Super tevreden!
28 jul 2023
Wat lief gezegd, daar zijn we erg blij mee. En voorop staat, dat u tevreden bent met onze producten. Gr. Team WLS Products - Carla.
13 mei 2023
Ik ben erg blij met calcium soft chews. Krijg alle andere calcium tabletten en kauwtabletten niet weg. De soft chews zijn boor mij een uitkomst
Hun klantenservice is geweldig en het product op zich bevat meestal hogere waarden per element i.v.m. die van mijn vorige leverancier.
Antwoord van wlsproducts.nl
Dank voor dit geweldige compliment. Dat is een prachtig begin van de week voor ons :) Hartelijke groet, Team WLS Products - Carla.
PK
Pauline K.
Oldenzaal
4 nov 2023

Perfect

Prima multivitamine, speciaal voor de schildklier patiënt zonder jodium, mijn vitamine waardes zijn altijd goed sinds ik deze slik.
9 jul 2023

Goede uitleg en advies over de producten

De service is uitstekend en ik kreeg netjes antwoord en advies op de vragen die ik gesteld had over sommige producten.
Antwoord van wlsproducts.nl
Dankuwel! We streven naar duidelijk en goed advies natuurlijk. Groet, Team WLS Products - Carla.
14 sep 2023

WLS multivitamine

Sinds ik de WLS multivitamine gebruik, zijn mijn bloedwaardes altijd goed. Alleen de geur is niet zo prettig.
Levering snel, inhoud conform verwachting, prijs is de helft van de concurrentie. Bestelling: WLS vitaminen
18 okt 2023

Topproducten!

Ik stond er versteld van dat het zo snel verzonden was. Goede producten ik heb goede bloedwaarden.
25 sep 2023
Hele snelle levering En ik ben zeer tevreden over de vitamines zelf Na 4 dagen merkte ik al verschik
25 sep 2023
Wat goed om te horen dat je meteen het verschil ervaart. De WLS Multi Original is een goed en prijsgunstige vitamine. Blij te horen, dat je tevreden bent. Gr. Team WLS Products - Carla.
23 mei 2023
Snelle levering. Makkelijke website,je vind gemakkelijk wat je nodig bent. Ze doen eat ze beloven.
1 mei 2023

Voor herhaling vatbaar!

Prima service, prima product! Alles voldoet aan de verwachtingen! Kortom, voor herhaling vatbaar!
MF
Miranda F.
Ijmuiden
24 mei 2023
Snelle bezorging, kwaliteit en smaakvolle producten. Enige minpuntje, kwaliteit kost wat meer.
12 okt 2023

Super tevreden

Super producten. Makkelijk weg te krijgen. Voor iedereen een smaak die past. Snelle levering.

Goede levering, fijne producten.

Goede levering, fijne producten. Ik bestel hier de calcium softchews, en ze zijn lekker :-)
30 aug 2023
Side door gekregen van m'n diëtiste. Werkt makkelijk en heeft een snelle levering
1 jul 2023

Telefonisch contact

De medewerker heeft mij telefonisch prima geadviseerd bij mijn eerste bestelling
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat leuk om te horen! Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Dank voor het compliment; goed begin van de week :) Gr. Team WLS Products - Carla.
16 mei 2023
Top snelheid verstuurd savonds laat besteld volgende dag in huis. Goed product
18 nov 2023
Heb door de maag verkleinen nog geen tekorten ..hoop het ook niet te krijgen
7 jul 2023
Deze producten gebruik ik al jaren, voor mij is hier geen verbetering nodig.
7 jul 2023
Dat horen wij graag, dat u tevreden bent en trouw aan deze vitamine. Dankuwel! Groet TEAM WLS Products - Carla.
GD
Gerda D.
RIJSWIJK ZH
Goed geholpen door een medewerkster voor de juiste vitamines voor mij.