wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

Vitamines smaken echt erg vies, en ruiken ook vies, moet er bijna van kokhalzen. En bij de calcium kauw tabletten stond fijne structuur om te kauwen, geen korrels. Daarom deze gekocht. Maar ook dit klopt niet. Ze zijn vies om te kauwen, niet fijn, laten korrels en vieze smaak achter. Ik heb nu dus wel 2 volle potten in huis, waar ik niet tevreden over ben....

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Antwoord van wlsproducts.nl
Vervelend dat je deze producten niet kunt verdragen. We hebben ontzettend veel soorten, zowel verschillende capsules, kauwtabletten in diverse smaakjes, soft chews in diverse smaken, ook als proefpakket. Wat jammer dat je niet eerst een proefpakket hebt besteld, zodat je weet welke producten je het beste kunt verdragen en welke je lekker vindt. Wellicht kunnen we je nog enkele proefpakketten toesturen, zodat je deze eens eerst kunt uitproberen? Team WLS Products

Niet vergelijkbaar met FitForMe

De smaak van de kauwtabletten (multivitamine en calcium)is echt slecht tov de producten van dit fitforme.nl. Ik wilde deze range proberen omdat ze een stuk goedkoper zijn. Goedkoop is duurkoop
Antwoord van wlsproducts.nl
U heeft enkele proefpakketten besteld bij ons. In het proefpakket van Bariatric Fusion, zitten kauwtabletten (dat is een alles-in-1 kauwtablet) en soft chews (multi soft chews + calcium soft chews). U heeft het over fitforme. Dit bedrijf verkoopt geen alles-in-1 kauwtablet, zoals wij deze in ons assortiment hebben. Verder heeft fitforme ook geen multi soft chews in het assortiment. Zij hebben wel calcium soft chews. Het is niet helemaal duidelijk waarover u het heeft. Neem gerust telefonisch of per mail contact op met ons, zodat wij een en ander uit kunnen leggen. Want de vergelijking die u maakt, is niet correct. Wij leggen dit graag aan u uit. Vriendelijke groet, Team WLS Products - Carla.

Calcium D3 top /multivitaminen bah

De calcium + d3 original (kersensmaak) zijn super en zal ik vaker bestellen. De wls original multivitaminen voor na een maagverkleining zijn echter niet te doen qua smaak en geur. Deze nooit meer. Zonde van het geld. Verzending was snel. Top.
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat goed om te horen, dat u tevreden bent met de calcium "kers". Over de multi original, bent u niet tevreden. U heeft eerst een proefpakketje besteld, dat is heel goed; dan kunt u eerst uitproberen. We hebben erg veel klanten die deze capsule wel goed verdragen, maar helaas, niet iedereen vindt dit een prettige capsule. Dat is zeer verschillend per persoon, want ieder lichaam is anders en ieder lichaam reageert anders. Neem gerust contact op, om een andere multivitamine van ons uit te proberen. We helpen u graag, in deze zoektocht. Gr. TEAM WLS Products - Carla.
29 okt 2023

Een mooi product, maar helaas net niet helemaal voldoende

Ik heb o.a. de fusion kauwtabletten gebruikt. achteraf kom ik er achter (niet de fout van WLSproducts) dat de kauwtabletten afwijkende ingediënten hebben van de vitaminen die mij door mij kliniek worden voorgeschreven.
Antwoord van wlsproducts.nl
We hebben elkaar zojuist uitvoerig telefonisch gesproken, en ik ben blij, dat ik een en ander duidelijk heb kunnen uitleggen aan u. Alle vitamines zijn hoog gedoseerd en geschikt om te nemen na een maagverkleining. Groet, Team WLS Products - Carla.
22 sep 2023
Betalen voor een proef potje. Zonder informatie erg jammer telefoniste is ongeïnteresseerd ik had een toekomstige klant kunnen zijn. Fitforma daar word ik klant. Klant vriendelijk. En goed voorzien van informatie.
26 sep 2023
Hartelijk dank voor het geven van een feedback, ook al is deze niet positief. Erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft met ons bedrijf. Uiteraard hebben wij dit intern opgepakt. Ons streven is vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het klopt dat wij een kleine bijdrage vragen voor de proefpakketjes. Onze producten hebben een ander prijsniveau dan andere bedrijven, waardoor wij minder mogelijkheden hebben om een product gratis aan te kunnen bieden. Wij investeren bij voorkeur in premium ingrediënten en productiemethoden, om de beste resultaten voor onze klanten te garanderen. Innametrouw en een goede prijs, vinden wij belangrijk. Wij nemen uw feedback serieus, en blijven streven naar de beste klantentevredenheid. Groet, Team WLS Products - Carla.
Dat ligt in persoonlijke smaak. De vitamine kauwtabletten of gums krijg ik niet weg, helaas. De calcium moet ik nog proberen. Dus deze helaas geen optie voor mij....
Antwoord van wlsproducts.nl
Dat klopt inderdaad, dit is heel persoonlijk. Daarom hebben we inderdaad proefpakketten ontwikkeld, om het eerst uit te proberen. De calcium soft chew is erg geliefd. Dus misschien bevalt deze wel. Graag sturen we bijvoorbeeld de capsule om uit te proberen, want sommigen hebben liever een multi zonder smaakje. Er zijn veel mogelijkheden. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd. Groet, Team WLS Products - Carla.
23 sep 2023
Ik kan de bestelling nog niet echt beoordelen heb alleen de proef paket ontvangen gebruik het 3 dagen merk geen verschil
18 jul 2023
Geen idee, ik heb besteld, volgende dag aangekomen maar nog niet gebruikt dus kan eigenlijk geen Review geven
18 jul 2023
Fijn dat uw bestelling snel aangekomen is. Begrijpelijk dat u de multivitamine nog niet kunt beoordelen. We hopen dat deze goed bevalt. Groet, Team WLS Products - Carla.
7 mei 2023
In de omschrijving staat klont niet , heb alleen maar veel klonten !!
22 nov 2023
Vind ze niet lekker
22 nov 2023
U heeft een proefpakket van Bariatric Fusion besteld. Smaak is natuurlijk heel persoonlijk. Daarom hebben we inderdaad proefpakketten ontwikkeld, om het eerst uit te proberen. Graag sturen we bijvoorbeeld de capsule om uit te proberen, want sommigen hebben liever een multi zonder smaakje. Er zijn veel mogelijkheden. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd. Vriendelijke groeten- Team WLS Products
16 sep 2023