wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden707 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

De calcium + d3 original (kersensmaak) zijn super en zal ik vaker bestellen. De wls original multivitaminen voor na een maagverkleining zijn echter niet te doen qua smaak en geur. Deze nooit meer. Zonde van het geld. Verzending was snel. Top.

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Niet vergelijkbaar met FitForMe

De smaak van de kauwtabletten (multivitamine en calcium)is echt slecht tov de producten van dit fitforme.nl. Ik wilde deze range proberen omdat ze een stuk goedkoper zijn. Goedkoop is duurkoop
Antwoord van wlsproducts.nl
U heeft enkele proefpakketten besteld bij ons. In het proefpakket van Bariatric Fusion, zitten kauwtabletten (dat is een alles-in-1 kauwtablet) en soft chews (multi soft chews + calcium soft chews). U heeft het over fitforme. Dit bedrijf verkoopt geen alles-in-1 kauwtablet, zoals wij deze in ons assortiment hebben. Verder heeft fitforme ook geen multi soft chews in het assortiment. Zij hebben wel calcium soft chews. Het is niet helemaal duidelijk waarover u het heeft. Neem gerust telefonisch of per mail contact op met ons, zodat wij een en ander uit kunnen leggen. Want de vergelijking die u maakt, is niet correct. Wij leggen dit graag aan u uit. Vriendelijke groet, Team WLS Products - Carla.