wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden707 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

De calcium + d3 original (kersensmaak) zijn super en zal ik vaker bestellen. De wls original multivitaminen voor na een maagverkleining zijn echter niet te doen qua smaak en geur. Deze nooit meer. Zonde van het geld. Verzending was snel. Top.

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Revieuw

Antwoord van wlsproducts.nl
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen, om deze positieve review te schrijven. Wij begrijpen goed, dat ieder lichaam anders is en ieder lichaam anders reageert, op vitamines, te nemen na een maagverkleining. Daarom adviseren wij altijd: "probeer het eerst uit en kijk hoe je lichaam reageert en of je het verdraagt en lekker vindt". Wij hebben veel verschillende producten en je kunt gemakkelijk een keer van vorm of smaak veranderen. En ideeën voor verbetering zijn altijd welkom bij ons. Groet, Team WLS Products - Carla.
WV
Wilma V.
Moordrecht
Het is als echt een lekker snoepje die je graag iedere dag wilt opeten.
Heb de calcium chewies en deze zijn lekker en niet al te duur!
18 feb 2024
Geen last van maag en darmen! Wel stinken de capsules enorm
11 feb 2024
Snel geleverd en nergens aan vast
31 dec 2023

calcium kauwtabletten

Ik heb calcium kauwtabletten gekocht. Prima product alleen zijn ze te hard om gelijk op te kauwen. Ik stop er 1 in mijn mond en kan me dan douchen en afdrogen voordat de tablet kauwbaar is.
Goed en snel
29 apr 2023
Ik werd goed geholpen bij t kiezen van een product. Ik had eerst optimum, maar werd daar steeds misselijk van. Kreeg een probeersetje. Jammer dat de verzending pas gratis is bij een grote aankoop. Omdat ik eerder voor de verkeerde gekozen heb zit ik nu met 2 potten waar ik niks mee doe. Toen 3 gekocht ivm gratis verzending. En jammer sat de koningsdag korti g niet gold voor de wls pure.
29 mrt 2023
Veel variatie in vitaminen en mineralen. Proefpakket was nu alleen met Engelstalige brochure. Niet iedereen kan dit goed volgen. Nederlandse brochure is dan een aanrader.
30 mrt 2023
Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u geen Nederlandse brochure heeft ontvangen. We hebben ook een Nederlands talige brochure, ik zal u deze vandaag per post toesturen. Vriendelijke groeten - WLS Products
24 okt 2023

Riboflavine vanwege hoofdpijn

Riboflavine gaan gebruiken vanwege dagelijkse hoofdpijn. Het verlicht zeker! Niet helemaal hoofdpijn vrij, maar de dagelijkse belasting is enorm verminderd! Blij mee!
16 mei 2023

precies wat ik nodig heb

bestelling snel geleverd, ik heb hemochromatose dus ik heb na mijn gbp vitaminepillen nodig zonder ijzer, de capsules van wls houden mijn vitamines perfect op niveau.
11 nov 2023
Smaak van de snoep achtig producten is prima. 2e dag na gbp is dit het enige dat ik kan eten, de grote pillen van welk merk dan ook probeer ik nog niet.
10 apr 2023
makkelijk inslikken door de capsule en geen bijwerkingen of dat het zwaar valt op je maag.
11 apr 2023
Wat fijn om te horen! U heeft de WLS Multi PURE met ijzer uitgeprobeerd. Dank voor het positieve bericht. Groet, TEAM WLS Products - Carla.
7 jul 2023
Deze producten gebruik ik al jaren, voor mij is hier geen verbetering nodig.
7 jul 2023
Dat horen wij graag, dat u tevreden bent en trouw aan deze vitamine. Dankuwel! Groet TEAM WLS Products - Carla.
9 aug 2023
Heb hier geen nasmaak bij, zodat je het niet de hele dag proeft
BK
Brenda K.
Hoofddorp
19 jul 2023

Alleen jammer dat ze geen eiwitrepen/koekjes verkopen
20 jul 2023
WLS probeert zich altijd bezig te houden met verbeteren: hoe kunnen we onze website en onze producten nog beter, voordeliger of eenvoudiger voor onze klanten maken? Eén van de dingen die we hebben geconstateerd, is dat we met onze lijn van proteïneproducten (zoals eiwitrepen/koekjes/chips die u noemt) niet meer mee kunnen concurreren in de huidige eiwitmarkt. Daarom hebben we ons assortiment eiwitproducten de laatste jaren drastisch beperkt, zodat WLS zich kan focussen op onze andere afzetmarkten. Met vriendelijke groeten, Team WLS Products
16 aug 2023

Calcium tabletten

Persoonlijk vind ik de calcium kauwtabletten erg hard
Dat ik geen buikpijn heb en niet hoef te braken
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat goed om te horen, dat de Multi Soft Chews en IJzer Soft Chews goed bevallen. Het is erg belangrijk, dat je de vitamines goed verdraagt natuurlijk. Groet, Team WLS Products - Carla.