wlsproducts.nl- Logo - Beoordelingen

wlsproducts.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2019
wlsproducts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie geven de mogelijkheid om de producten te testen ( proefpakketje ) dit is ideaal als je zoekende bent in wat bij je past. Vooral na een levens veranderen ingreep. Je weet dan gewoon niet wat je lichaam nog accepteert en prettig vind. Verder bieden jullie allerlei verschillende keuzes uit producten, zit je niet vast aan een contract of dergelijke en mijn complimenten voor jullie snelle verzending. Waarom geen volle aantal sterren: er moet altijd ruimte blijven voor verbetering.

Vitamines smaken echt erg vies, en ruiken ook vies, moet er bijna van kokhalzen. En bij de calcium kauw tabletten stond fijne structuur om te kauwen, geen korrels. Daarom deze gekocht. Maar ook dit klopt niet. Ze zijn vies om te kauwen, niet fijn, laten korrels en vieze smaak achter. Ik heb nu dus wel 2 volle potten in huis, waar ik niet tevreden over ben....

Beoordelingen voor wlsproducts.nl

Snel geleverd, prima product. Verzendverpakking zou milieuvriendelijker mogen.
Antwoord van wlsproducts.nl
Als verpakkingsmateriaal worden vlokken / biochips aan onze verpakkingen toegevoegd. Dit vulmateriaal is biologisch afbreekbaar, zogenaamde biochips. Deze mogen dus in de groenbak. Het is dus zeer milieuvriendelijk. Of bedoelt u iets anders? Dan horen wij dit graag per mail van u. Groet, Team WLS Products - Carla.
Het werkt allemaal ziet er goed uit en is zeer goedkoop. Aanrader.
YD
Yvone D.
purmerend
Super snelle bezorging. Smaken van de calcium soft zijn erg lekker.
Supersnel geleverd en iedere stap in het proces is gecommuniceerde
19 mrt 2024
Heb de calcium chewies en deze zijn lekker en niet al te duur!
snelle levering. de soft chews hebben een lekkere smaak

Frisse fruitsmaken

De fruitsmaken zijn de lekkerste en minst zoete!
Snelle levering vitamine 's pri.a kwaliteit
DB
Diana B.
Deventer
Niks gewoon zo doorgaan
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat een mooi compliment en advies! Dat gaan we zeker doen. Groet Team WLS Products - Carla.
Snel en betrouwbaar
Antwoord van wlsproducts.nl
Wat een mooi compliment! Hartelijk dank daarvoor. Groet, Team WLS Products - Carla.
20 mrt 2024

Revieuw

Antwoord van wlsproducts.nl
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen, om deze positieve review te schrijven. Wij begrijpen goed, dat ieder lichaam anders is en ieder lichaam anders reageert, op vitamines, te nemen na een maagverkleining. Daarom adviseren wij altijd: "probeer het eerst uit en kijk hoe je lichaam reageert en of je het verdraagt en lekker vindt". Wij hebben veel verschillende producten en je kunt gemakkelijk een keer van vorm of smaak veranderen. En ideeën voor verbetering zijn altijd welkom bij ons. Groet, Team WLS Products - Carla.
9 mrt 2024
Niets alleen de service hoog blijven houden. Soms is dat het meest moeilijk voor een bedrijf Goed bezig!!!

De WLS producten zijn top

Zeer snelle levering en pakket was goed verpakt. De WLS producten zijn top, wij gebruiken ze al jaren.