dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

561 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

28 apr 2023
Het ontvangen product viel heel erg tegen ( 2 zakjes van 200 letters besteld en er zaten te weinig a en e in om te maken wat ik wilde maken) en men wilde geen oplossing bieden. Omdat retourneren van de order en ergens anders bestellen nog meer ( verzend) kosten met zich mee zou brengen heb ik het verder zo gelaten en ergena anders producten besteld om alles in orde te maken. Bestelling zat in ee

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

Top bedrijf

Bestelling via de post gaat altijd goed en snel.
FR
F. R.
Boxmeer
Super en snel geleverd en mooie kralen
levering correct, cadeautje naar wens
CB
Corine B.
BEUNINGEN GLD
Hele snelle en correcte levering
Vlug geleverd .
Op de zakjes vermelden om welke edelsteen het gaat is echt een tip. Deze keer had ik een kleine bestelling en was alles duidelijk, maar bij grote bestelling is dit echt een meerwaarde.
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen maar al te goed dat het een meerwaarde zou zijn om de natuursteennaam op de betreffende verpakking te zien, maar het is voor ons helaas technisch niet mogelijk om tekst toe te voegen aan de barcode labels. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
Snelle levering, mooie producten.
Snelle levering mooi matriaal
correcte en snelle bezorging
Alles netjes verpakt Snelle verzending van de artikelen

Prima bedrijf. Aanrader

Snel verstuurd en goede producten.
AM
Anne M.
Voorburg

Spoelen van ontstoken ogen

Ik bestelde een paar oogbaden om ontstoken ogen te spoelen. Stevige siliconen uitvoering geleverd. Snel zonder problemen geleverd. Helemaal tevreden!
Mooie materialen, leuke aanbiedingen, snelle levering