dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

558 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.986 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

28 apr 2023
Het ontvangen product viel heel erg tegen ( 2 zakjes van 200 letters besteld en er zaten te weinig a en e in om te maken wat ik wilde maken) en men wilde geen oplossing bieden. Omdat retourneren van de order en ergens anders bestellen nog meer ( verzend) kosten met zich mee zou brengen heb ik het verder zo gelaten en ergena anders producten besteld om alles in orde te maken. Bestelling zat in ee

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

U mag wel meer iets nieuws creëren. Iets anders, iets nieuws. Breng meer nieuwe verfrissing in u bedrijf.
Wel 11.25 euro overgemaakt maar geen kralen. Bestelnummer #1000273061
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en een oplossing na uw tevredenheid gevonden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
28 jan 2024
Mijn bestelling heb ik niet ontvangen. Dit us niet jullie schuld maar die van DPD.
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Er is een onderzoek gestart door DPD naar uw zending. Wij vragen u vriendelijk om op onze e-mails te reageren. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
26 dec 2023
Ik heb mijn bestelling niet gekregen!
28 apr 2023
12 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Omdat deze kralenmixen geheel willekeurig zijn verpakt, kunnen wij niet garanderen of aanpassen hoeveel van welke letter is verpakt. Wij nemen uw verzoek in behandeling en komen bij u terug met een passende oplossing. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
23 jun 2023

Niet helemaal tevreden

Wat ik niet goed vind is dat ik turquoise kralen had besteld die later anders bleken te zijn. Men was vergeten te vermelden dat ze frosted waren en dit was niet te zien op het plaatje. Later is dit aangepast maar ik kon niet mijn kralen omruilen of geld terug krijgen daar je dit zelf moet betalen (de kralen waren net zo duur als de terugzending). Het terugzenden zou gratis moeten zijn.
23 jun 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u inmiddels per E-Mail gecontacteerd en bevredigende oplossingen aangeboden. Wij horen graag u reactie of deze naar uw wens zijn. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
7 jun 2023

Duidelijkere omschrijving

Er staan 2 gouden schakelkettingen online waarbij de maten en omschrijving identiek zijn. Ik heb 1 van beide besteld, maar er bleek kleurverschil te zijn met de sluitingen en ringen. Dat kan ik niet verkopen dus nu de andere besteld. Maar de eerste terugsturen, kost me nog een keer verzendkosten dus op deze manier wordt het allemaal erg prijzig
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij met u contact gehad en hebben dit verzoek naar tevredenheid kunnen beantwoorden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
13 mei 2023
Het is jammer dat zij geen contact met mij opnemen , maar zij vinden het jammer dat ik het niet doe. Dus mijn eerste en laatste bestelling omwille van dat mijn bestelling geen wit was terwijl ik wit besteld had. Nu geven ze aan dat ze ondertussen contact hebben genomen met mij , maar ik heb nog geen mail of iets van hen ontvangen???????
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u op 19.05.2023 gecontacteerd met het bericht dat wij het artikel in kwestie hebben gecrediteerd en het aankoopbedrag terug gestort. Onze excuses nogmaals voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online.
21 nov 2023

delivery issues

My package was supposed to be delivered on Friday but it wasn’t. Delivery was postponed to Monday. Nothing. Today is Tuesday, no delivery or update on my delivery. Looking forward to finally get my package, hopefully before my baby is born so I can still create little gifts for family as planned :(
23 nov 2023
Thank you for your review. We regret that your order has been delayed by several days and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Unfortunately we have no influence on the way the shipping companies work. We can confirm however that your order was handed over to DPD on November 15th, 2023 at 4:19 p.m. The tracking information indicates that your order is out for delivery today. Please enjoy your order. Best regards Dreambeads Online
20 apr 2023

Beschrijving niet duidelijk

De beschrijving was niet helemaal duidelijk waardoor ik dacht dat ik 100 slotjes had besteld maar ik kreeg er 10. Ook heb ik hier eerder ringetjes besteld voor kettingen waarvan een groot deel aan elkaar vast zat. Niet heel erg, maar wel veel extra werk.
9 aug 2023
Product was nu van mindere kwaliteit dan de vorige versie. Verder zijn de prijzen na de vernieuwing van de website fors duurder geworden doordat je nu als bedrijf minimaal 7 keer dezelfde hoeveelheid moet afnemen als voorheen. Heel jammer.
11 aug 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. De prijsaanpassingen van ons gehele assortiment zijn gebaseerd op de prijsaanbiedingen van onze leveranciers. Zoals bekend hebben de gebeurtenissen van de afgelopen jaren geleid tot een aantal zeer hoge aanpassingen. Ons doel is om de prijzen voor onze klanten stabiel te houden, maar in sommige gevallen hebben we de prijzen helaas moeten aanpassen. In maart van dit jaar introduceerden we staffelkortingen op alle artikelen en bulkkortingen op de gehele bestelling. Hierdoor zijn kortingen tot wel 25% mogelijk op alle artikelen. Het is vervelend te vernemen dat u met de kwaliteit van onze producten niet tevreden bent, wij zullen u hiervoor direct contacteren om een oplossing voor u te betekenen. De tevredenheid van onze klanten en de vraag naar de beste kwaliteit van onze producten is het allerbelangrijkste voor ons. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
7 sep 2023
Product niet leverbaar kan maar stuur dan niet verschillende mails met de vraag of ik iets anders uit wil kiezen of mijn geld terug. Geld nog niet terug en alles wat ik besteld had niet leverbaar maar wel nog op de site om te bestellen
29 sep 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat de door u bestelde producten niet leverbaar waren. Dit is niet onze bedoeling, maar het kan helaas gebeuren als gevolg van onjuiste boekingen in ons systeem. Onze excuses voor het ongemak. Op uw verzoek is op 7 september 2023 uw bestelling terugbetaald en het bedrag teruggestort. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
11 jul 2023
Ik heb wat kralen besteld maar bij de natuursteen kralen waren er jammer genoeg wel veel beschadigd of kapot . Het gaatje waar je draad doorheen steekt scheurt soms open. Voor de rest heel tevreden
14 jul 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend om te vernemen dat de natuursteen kralen beschadigt waren. Wij zullen via de mail met u contact opnemen en een oplossing na uw tevredenheid aanbieden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
Ik heb kort na elkaar 2 bestellingen geplaatst. Hiervoor werd 1 pakketje opgestuurd wat ik uiteraard helemaal oké vind ipv duurzaamheid, maar ik heb wel 2x verzendingskosten betaald.
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Bij het combineren van bestellingen worden de teveel betaalde verzendkosten altijd gerestitueerd. Helaas is dit in uw geval over het hoofd gezien, waarvoor onze excuses. Wij hebben u inmiddels de verzendkosten terugbetaald. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
MM
Marina M.
Schepdaal, Belgie
Kwaliteit van metalen onderdelen is niet goed, bvb de nietstiften en gesloten ringetjes zien er grijs, mat, verkleurd uit, idem de gouden gesloten ringetjes; maken een goedkope indruk
10 nov 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. De nietstiften en gesloten ringen van uw bestelling hebben de kleur 'antiek zilver'. Deze zilveren kleur heeft een donkergrijze patina en passt heel goed bij alle sieraden producten van 'stainless steel'. Dat betekend niet dat het een gebrek is aan kwaliteit meer een kleurstelling die beter aansluit bij onze RVS producten. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
29 jul 2023
Kwaliteit is slecht Sluiting is maar 1mm denk ik Was bedoelt voor bedeltjes aan te hangen en dan aan mijn ketting te bevestigen Durf dit niet aangezien de sluiting ook doordraait
4 aug 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de sluitingen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben u een e-mail gestuurd waarin we u onze voorgestelde oplossingen aanbieden om uw verzoek naar tevredenheid te beantwoorden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online

DHL heeft de aanlevering verschoven

DHL heeft de aanlevering met 1 dag verschoven, maar toen was ik niet thuis en had geen kans een ander moment te kiezen. Sindsdien zijn de kralen nog steeds niet geleverd!
7 jul 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. DHL heeft uw bestelling naar ons geretourneerd en wij hebben gelijk contact met u via e-mail opgenomen en u een oplossing na uw tevredenheid aangeboden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
20 mei 2023
De natuurstenen kralen die ik heb besteld vielen kleiner uit dan gedacht. Ik had 6 mm kralen besteld en deze bij ontvangst opgemeten, het bleken 4 mm kralen te zijn.
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij verzoeken u om bij uw bestelling de artikelnummers van de kralen te controleren. Als deze overeenkomen, heeft u zeker de juiste artikelen ontvangen die u heeft besteld, namelijk de 6 mm kralen. Wij adviseren om het kralenmaat met een schuifmaat te meten. Het meten met een lineal geeft helaas geen correcte meting. Mocht u nog vragen hebben over de maat van de kralen of over het retourneren van deze artikelen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online