dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

561 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

28 apr 2023
Het ontvangen product viel heel erg tegen ( 2 zakjes van 200 letters besteld en er zaten te weinig a en e in om te maken wat ik wilde maken) en men wilde geen oplossing bieden. Omdat retourneren van de order en ergens anders bestellen nog meer ( verzend) kosten met zich mee zou brengen heb ik het verder zo gelaten en ergena anders producten besteld om alles in orde te maken. Bestelling zat in ee

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

9 aug 2023
Product was nu van mindere kwaliteit dan de vorige versie. Verder zijn de prijzen na de vernieuwing van de website fors duurder geworden doordat je nu als bedrijf minimaal 7 keer dezelfde hoeveelheid moet afnemen als voorheen. Heel jammer.
Antwoord van dreambeads-online.nl
11 aug 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. De prijsaanpassingen van ons gehele assortiment zijn gebaseerd op de prijsaanbiedingen van onze leveranciers. Zoals bekend hebben de gebeurtenissen van de afgelopen jaren geleid tot een aantal zeer hoge aanpassingen. Ons doel is om de prijzen voor onze klanten stabiel te houden, maar in sommige gevallen hebben we de prijzen helaas moeten aanpassen. In maart van dit jaar introduceerden we staffelkortingen op alle artikelen en bulkkortingen op de gehele bestelling. Hierdoor zijn kortingen tot wel 25% mogelijk op alle artikelen. Het is vervelend te vernemen dat u met de kwaliteit van onze producten niet tevreden bent, wij zullen u hiervoor direct contacteren om een oplossing voor u te betekenen. De tevredenheid van onze klanten en de vraag naar de beste kwaliteit van onze producten is het allerbelangrijkste voor ons. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
MM
Marina M.
Schepdaal, Belgie
Kwaliteit van metalen onderdelen is niet goed, bvb de nietstiften en gesloten ringetjes zien er grijs, mat, verkleurd uit, idem de gouden gesloten ringetjes; maken een goedkope indruk
Antwoord van dreambeads-online.nl
10 nov 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. De nietstiften en gesloten ringen van uw bestelling hebben de kleur 'antiek zilver'. Deze zilveren kleur heeft een donkergrijze patina en passt heel goed bij alle sieraden producten van 'stainless steel'. Dat betekend niet dat het een gebrek is aan kwaliteit meer een kleurstelling die beter aansluit bij onze RVS producten. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
16 aug 2023

Te kleon