dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

558 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.985 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

28 apr 2023
Het ontvangen product viel heel erg tegen ( 2 zakjes van 200 letters besteld en er zaten te weinig a en e in om te maken wat ik wilde maken) en men wilde geen oplossing bieden. Omdat retourneren van de order en ergens anders bestellen nog meer ( verzend) kosten met zich mee zou brengen heb ik het verder zo gelaten en ergena anders producten besteld om alles in orde te maken. Bestelling zat in ee

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

U mag wel meer iets nieuws creëren. Iets anders, iets nieuws. Breng meer nieuwe verfrissing in u bedrijf.
28 jan 2024
28 apr 2023
12 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Omdat deze kralenmixen geheel willekeurig zijn verpakt, kunnen wij niet garanderen of aanpassen hoeveel van welke letter is verpakt. Wij nemen uw verzoek in behandeling en komen bij u terug met een passende oplossing. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
23 jun 2023

Niet helemaal tevreden

Wat ik niet goed vind is dat ik turquoise kralen had besteld die later anders bleken te zijn. Men was vergeten te vermelden dat ze frosted waren en dit was niet te zien op het plaatje. Later is dit aangepast maar ik kon niet mijn kralen omruilen of geld terug krijgen daar je dit zelf moet betalen (de kralen waren net zo duur als de terugzending). Het terugzenden zou gratis moeten zijn.
23 jun 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u inmiddels per E-Mail gecontacteerd en bevredigende oplossingen aangeboden. Wij horen graag u reactie of deze naar uw wens zijn. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
7 jun 2023

Duidelijkere omschrijving

Er staan 2 gouden schakelkettingen online waarbij de maten en omschrijving identiek zijn. Ik heb 1 van beide besteld, maar er bleek kleurverschil te zijn met de sluitingen en ringen. Dat kan ik niet verkopen dus nu de andere besteld. Maar de eerste terugsturen, kost me nog een keer verzendkosten dus op deze manier wordt het allemaal erg prijzig
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij met u contact gehad en hebben dit verzoek naar tevredenheid kunnen beantwoorden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
20 apr 2023

Beschrijving niet duidelijk

De beschrijving was niet helemaal duidelijk waardoor ik dacht dat ik 100 slotjes had besteld maar ik kreeg er 10. Ook heb ik hier eerder ringetjes besteld voor kettingen waarvan een groot deel aan elkaar vast zat. Niet heel erg, maar wel veel extra werk.
11 jul 2023
Ik heb wat kralen besteld maar bij de natuursteen kralen waren er jammer genoeg wel veel beschadigd of kapot . Het gaatje waar je draad doorheen steekt scheurt soms open. Voor de rest heel tevreden
14 jul 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend om te vernemen dat de natuursteen kralen beschadigt waren. Wij zullen via de mail met u contact opnemen en een oplossing na uw tevredenheid aanbieden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
20 mei 2023
De natuurstenen kralen die ik heb besteld vielen kleiner uit dan gedacht. Ik had 6 mm kralen besteld en deze bij ontvangst opgemeten, het bleken 4 mm kralen te zijn.
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij verzoeken u om bij uw bestelling de artikelnummers van de kralen te controleren. Als deze overeenkomen, heeft u zeker de juiste artikelen ontvangen die u heeft besteld, namelijk de 6 mm kralen. Wij adviseren om het kralenmaat met een schuifmaat te meten. Het meten met een lineal geeft helaas geen correcte meting. Mocht u nog vragen hebben over de maat van de kralen of over het retourneren van deze artikelen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
16 mei 2023
Het puntensysteem zou verbeterd kunnen worden. Als ik 2 bestellingen na elkaar plaats is het beloningssysteem niet aangepast.
19 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Ons puntensysteem houdt rekening met de herroepingstermijn van 14 dagen. Gedurende deze tijd zijn de punten in afwachting. Dit kunt u zien in uw klantaccount. Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice, wij zullen uw verzoek graag in behandeling nemen. Met vriendelijke groet Dreambeads Online
8 jul 2023
De dozen van de kralenspinners waren erg lelijk wel jammer omdat ik deze cadeau doe. Verder snelle service en veel aanbod.
14 jul 2023
Vriendelijk voor uw beoordeling. Wij bedanken voor uw suggestie en zullen hiermee rekening houden bij onze toekomstige productplanning. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
18 mei 2023
Grootte van de kralen viel erg tegen. Het is moeilijk om je vooraf een beeld te maken van een kraal van 4 of 6 MM.
19 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Om een ​​idee te krijgen van de verschillende kralen maten, hebben we een leuke blog geschreven die precies aansluit op uw verzoek. Ga naar 'Sieraden maken' op onze website en selecteer Blogs. Onder de titel 'MAATTABEL VOOR KRALEN' laten we de verschillende kralen maten van 2 mm tot 16 mm naast elkaar om de pols zien. Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen uw graag verder. Met vriendelijke groet Dreambeads Online
5 jul 2023
Veel kralen beschadigd. Stukken af of slechte coating. Wel snel contact en een oke oplossing.
7 jul 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat ons aangeboden oplossing na uw tevredenheid was. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
15 okt 2023
goed aangeven in de webshop of er genoeg van producten aanwezig zijn of niet.
20 okt 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Helaas komen er soms onjuiste boekingen voor, waardoor de voorraadniveaus onjuist zijn. We proberen dit elke dag te controleren, maar zo nu en dan missen we het ene of het andere product. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online