dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

555 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.951 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

28 apr 2023
Het ontvangen product viel heel erg tegen ( 2 zakjes van 200 letters besteld en er zaten te weinig a en e in om te maken wat ik wilde maken) en men wilde geen oplossing bieden. Omdat retourneren van de order en ergens anders bestellen nog meer ( verzend) kosten met zich mee zou brengen heb ik het verder zo gelaten en ergena anders producten besteld om alles in orde te maken. Bestelling zat in ee

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

Kan bijna altijd alles bij jullie vinden wat ik nodig heb wat mij alleen soms doet afhaken is dat het zoeken naar bepaalde producten heel omslachtig is. Mss de website iets toegankelijker en makkelijker in gebruik maken
prachtige kralen voor een top resultaat, ik ben zeer tevreden .jullie hebben altijd een mooie collectie ,dus dat is altijd moeilijk kiezen.....

Aanrader

Groot assortiment, goede kwaliteit, makkelijk bestellen en betalen, snelle levering en duidelijke communicatie. Echt een aanrader!!!!
Ik heb bij Dreambeads alles gevonden wat ik zocht en tegen een hele scherpe prijs. Tevens een snelle levering.
Snelle levering alleen via Pinterest wel leuke voorbeelden maar geen duidelijke Beschrijving
Altijd vlug geleverd; goed verzorgd en bij contact vriendelijk en accuraat….dikke pluim!
Kwaliteit van de schamballa/strass kralen is uitstekend! & betaalbaar!
Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snelle verzending.
WR
Woepie R.
Gulpen-Wittem
Mooie betaalbare producten. Snelle levering en lage verzendkosten.

Aanrader

Keurig verpakt, snel verzonden en de juiste producten geleverd.
Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Kralen zijn perfect.
Snelle verzending en mooie kwaliteit nietstiften
Mooie goeie kwaliteit kralen, snel verzonden
Snelle verzending mooie producten
Snelle service en mooi materiaal!
Scherpe prijs en snelle levering
Ruime keuze en snelle levering
Zeer snelle levering in België
Goede service vlotte levering