Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.664 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Levertijd

De kwaliteit van de geleverde hoeden is prima, net als het assortiment. Helaas is de levering van wat je bestelt dagen later dan wordt beloofd.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, en met excuses voor de vertraging van de levering. Er was een vertraging bij de vervoerder en daarna kwam het weekend er nog tussen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Misschien aangeven of een hoed stevig of soepel is
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We begrijpen uw vraag, maar we geven al veel informatie op de site over een product en we moeten hier keuzes maken. Het is ook lastig aan te geven of een hoed soepel of stugger is, de grijsgebieden zijn groot. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
1 jan 2024

slechte bezorging.

ben absoluut niet tevreden met de bezorging. komen niet aan de deur en sturen een mail dat je het ergens moet gaan ophalen in een shop. ik had zo graag deze hoed ontvangen voor de eindejaarsfeesten. zeer spijtig. ps.is reeds de tweede maal dat mij dit overkomt met DPD;
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. De DPD zegt: "Levering bij een Pickup parcelshop na een eerste leveringspoging." Maar misschien klopt dit niet? Het pakket ligt sinds 29 december bij een pakketpunt. Nogmaals, het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
JM
Jos M.
Schoten
13 jan 2024
Hoed kwam niet overeen met wat er op de website stond
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. We hebben de kleur op de site als 'beige' neergezet, maar gezien de foto zou het ook bruin kunnen zijn. U hebt het artikel teruggestuurd en we hebben het bedrag van de aankoop laten terugboeken. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Helaas niet de bestelde kleur van de muts gekregen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak van de verkeerde kleur. We nemen hierover per mail met u contact, want de zien dit nu hier pas. Bij onze klantenservice is van u niets binnen gekomen, u kunt natuurlijk ruilen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
alles was goed ,de ruil en de andere pet
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team

1-2 dagen levertijd is bijna niet te doen

Het product is erg fijn, maar als je 1-2 dagen leveringstijd niet kan garanderen, moet je het niet op je website plaatsen. Dit is het tweede product wat ik hier heb besteld en het is allebei de keren niet gelukt. Ik heb hier over gemaild en toen zeiden ze dat ze het niet konden garanderen. Dat snap ik, maar nogmaals zet dan niet op je website. Het is natuurlijk een principe kwestie, maar zolang dit op de website blijft staan, bestel ik hier niet meer.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Normaliter is het gebruikelijk dat als 's ochtends wordt besteld er de volgende dag bezorgd kan worden. U bestelde 27/11 iets voor 23:00 uur, en uw bestelling vertrok de volgende ochtend om 8.54 uur. Men had inderdaad 29 november eigenlijk kunnen bezorgen. Het is echter de volgende ochtend geworden. DIt spijt ons. We schrijven, dat we het niet 100% kunnen garanderen, omdat dit domweg zo is. We hebben er geen zicht op, wat er bij de vervoerder gebeurt. Het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Jullie reageren snel alleen de service van bezorging erg slecht
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, het spijt ons, dat het met de bezorging niet naar wens is gegaan, maar we hebben geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Snellere terugbetaling van retour gestuurde artikelen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zullen ons best doen hierin verbetering aan te brengen. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Ik heb het product retour gestuurd was niet te vrede
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, en het spijt ons, dat het artikel niet naar tevredenheid was. We wachten nu uw retourzending af en zullen het bedrag laten terugboeken zodra het hier is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
6 apr 2023

Mooie producten, maar prijzig.

Ik heb extra betaald voor een voorkeursbehandeling met verzenden, maar daar is niets van terechtgekomen. 24 uur later is het pas aangeboden bij de pakketdienst. Met een weekend erbij kwam het veel te laat binnen. De gekochte pet is mooi, maar in relatie tot het product eigenlijk wel heel prijzig. De afwerking ziet er goed uit dus ik hoop dat het duurzaam is.
6 apr 2023
Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Uw bestelling werd wel met voorrang door ons verwerkt, maar het is geen expresverzending door de vervoerder (kan ook niet voor €0,99) en inderdaad, doordat het weekend er tussen kwam, werd pas op maandag bezorgd, sorry! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
10 okt 2023
Ik had een leuke pet besteld. Hij zag er prima uit, maar helaas wat de klep zonder harde vulling. Dat stond niet bij de beschrijving. Met zo'n slappe klep heb ik er niets aan, dus helaas teruggestuurd. Ik heb trouwens wel al een aantal leuke petten van Hoedshop MET harde klep. Dus voorheen altijd tevreden. Retour zenden via DPD vond ik wel ingewikkeld.
11 okt 2023
Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Vaak heeft een pet wel een stevig karton- of kunststof vulling, maar inderdaad niet altijd. Misschien inderdaad iets om bij de beschrijving te zetten, we hebben het doorgegeven aan de betreffende afdeling. Maar ruilen of terugsturen kan natuurlijk. Het spijt ons, dat u de retourprocedure ingewikkeld vond. we doen ons best dit nog te verbeteren. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
2 nov 2023
Dames pet Fijn dat het snel geleverd is. De maten vallen groter uit. Het materiaal moet beter omschreven worden. 1 pet was van een fijnmazig materiaal gemaakt. Alleen voor de zomer geschikt dus. Niet meer retour gedaan. Maar wordt een Sinterklaas cadeau voor familielid.
2 nov 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en excuses, maar we dachten het correct te hebben omschreven en juist ook door de foto waar je quasi door het materiaal van de pet heen kunt kijken, wel voldoende informatie te hebben gegeven. We beschrijven het artikel ook nadrukkelijk als 'licht en luchtig' en zeggen 'Hij scoort ook veel punten voor het koel houden van je hoofd op warme dagen.' Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
15 jun 2023
Levertijd te lang en niet conform de aangegeven levertijd op de website.Hierdoor is de bestelling bij een parcelshop terecht gekomen terwijl ik inmiddels op vakantie was.Inmiddels is de bestelling door de parcelshop retour gestuurd aan Hoedshop.
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de late levering! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 okt 2023
Na al enkele jaren een hoed besteld met een goede maat, nu al twee keer dezelfde hoed besteld eerst in mijn maat te groot een kleinere maat besteld ook te groot dit alles van de zelfde leverancier.
24 okt 2023
Geachte,met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Het spijt ons, dat het met de maatvoering dit keer niet optimaal is gegaan. We nemen de maten over van de producenten, en kennelijk is het hier niet 100% geweest. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
FP
Frans P.
Neerijnen
1 jul 2023
Niets, maar de levering en de hoed is niet buitengewoon. Alles is verlopen zoals verwacht. Als ik naar de Aldi ga en ik kan kopen wat ik nodig heb dan verlaat ik de winkel ook niet luid juichend.
11 jul 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Uw hoedshopteam.
20 jun 2023
zijn hele mooie petten. Maar de levering als je hem nodig hebt met het zonnige weer. we hebben een ruime week op de bestelling moeten wachten. Best lsng ,dat vond ik jammer
27 jun 2023
CD
Cornelis D.
Amsterdam
14 jun 2023
het duurde n week voor ik de pet geleverd kreeg, ze beloofden binnen een tot twee werkdagen! nou dat is niet gelukt! de pet is prima!
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor de late bezorging. Het pakket werd 7 juni verzonden, maar was veel te lang onderweg, kwam pas 13 juni aan, wat natuurlijk anders had gemoeten. Helaas weten we niet waardoor dit is gebeurd, nogmaals excuses! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.