Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.892 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.821 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

De levering door dpd kon niet doorgaan wegens niet thuis (er moet af en toe ook gewerkt worden). Ze hebben het pakket dan maar in een depot op ruime afstand van mijn adres gedumpt, dit terwijl er voldoende depots ( 2) vlak bij mijn deur zijn. Het bleek onmogelijk om het pakket dichter te laten brengen. Vandaar dat het terug naar afzender gestuurd werd.Dus: over het artikel dat ik besteld heb kan ik geen beoordeling geven, over de pakjes dienst dpd wel: inefficient en klantontvriendelijk
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U stuurde u ons 26 maart een bericht hierover en we hebben geprobeerd e.e.a. te herstellen. Dit is helaas niet gelukt, waardoor het pakket teruggaat naar ons. We sturen u een mail zodra het pakket hier terug is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Prima product te laat en in beschadigde verpakking geleverd

Een cadeau uitgezocht, ook omdat de levertijd goed passend zou zijn. Dus niet: De pet moest uit Duitsland komen en het duurde een aantal dagen voor hij in Nederland aankwam. Dat was van te voren niet aangegeven. Extra teleurstelling: de doos was beschadigd en door de vervoerder met veel tape extra dichtgeplakt. Dus niet meer aantrekkelijk als cadeau.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U bestelde woensdag 3 april rond half vijf en uw pakket had er vrijdag 5 april eigenlijk moeten zijn. Maar gezien de staat van de verpakking, gaan we ervan uit dat er tijdens het transport iets verkeerd is gegaan, vandaar ook de dichtgeplakte verpakking. We nemen hierover met u per mail contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Over de site kan iedereen tevreden zijn omdat het overzichtelijk is en voldoende keus. Ik wacht nu een week en zie nog niet wanneer ik mijn pet kan verwachten. DPD is een onbetrouwbare pakketverzorger.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: we weten niet waarom het zo lang duur, maar uw pakket is nu in aantocht. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
In tegenstelling tot alle vorige leveringen dit keer krammikege verpakking...doos helemaal gedeukt,rondom hersteld met plakband, resultaat ook strohoed vervormd. Alle vorige keren was dit perfect...
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor beoordeling en met excuses voor het ongemak. Maar jammer, dat u niet even met onze klantenservice contact hebt opgenomen. Als een artikel door het vervoer is beschadigd, hoeft u uiteraard niet de dupe daarvan te worden. We nemen nu alsnog hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Levertijd

De kwaliteit van de geleverde hoeden is prima, net als het assortiment. Helaas is de levering van wat je bestelt dagen later dan wordt beloofd.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, en met excuses voor de vertraging van de levering. Er was een vertraging bij de vervoerder en daarna kwam het weekend er nog tussen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Ik heb n bestelling teruggestuurd,en om te ruilen ,niets meer gehoord
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses, maar uw retourpakket komt vandaag bij ons aan: 01487012319923 10.04.2024, 05:42, Münster (DE) Out for delivery. Het is vanochtend vroeg op weg gegaan naar ons. We zullen het dan zo snel mogelijk verwerken. Het weekend zat er tussen, dan duurt het iets langer. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
de bezorging en de communicatie hierover vonden we niet erg goed.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak bij de bezorging. We nemen nog per mail met u contact op hierover. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Ik wacht al een week op mijn bestelling
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, Met dank voor uw bericht en met excuses voor het eventuele ongemak: u bestelde dinsdag 26 maart om 16.16 uur. De volgende dag meteen ’s ochtends ging uw pakket in de verzending. Helaas kon het donderdag niet meer bij u worden bezorgd, en toen kwam Goede Vrijdag en lag door het lange paasweekend bij de verdere verzending het stil. Maar we zien dat het pakket inmiddels door u in ontvangst is genomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
RF
Rudy F.
Amsterdam
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
De levering is uiteindelijk na 6 dagen door jullie geannuleerd vanwege laadproblemen door DPD. Het enige voordeel was, dat ik mijn geld snel terug ontving.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Het spijt ons, dat het transport helaas niet vlekkeloos ging. We hebben meteen na uw melding gereageerd en geprobeerd het probleem op te lossen. U wenste geen hernieuwde verzending, maar het bedrag terug. Wij hebben dit gedaan. Het is jammer, dat we u desondanks gezien uw 1 * op geen enkele manier tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Twee petten besteld. Ik heb na 8 dagen nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw feedback. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering. Er is inderdaad al een week geen beweging op de track&trace. We hebben een onderzoek aangevraagd bij de DPD en sturen u desgewenst een vervangend pakket. Wij nemen hierover per e-mail contact met u op. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
Misschien aangeven of een hoed stevig of soepel is
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We begrijpen uw vraag, maar we geven al veel informatie op de site over een product en we moeten hier keuzes maken. Het is ook lastig aan te geven of een hoed soepel of stugger is, de grijsgebieden zijn groot. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
levertijd trace and track mijn voorkeur post.nl
19 mrt 2024
Geachte, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Naar verwachting zal vandaag worden bezorgd. We nemen met u contact op per mail. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Antwoord van Hoedshop.nl
Ik krijg al het tweede verzoek om een beoordeling maar ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, Met dank voor uw beoordeling: onze levertijd bedraagt normaal gesproken tussen de 1 en 2 werkdagen, maar helaas heeft uw bestelling in dit geval vertraging opgelopen, waardoor de levering 5 werkdagen in beslag heeft genomen. Volgens DPD is uw bestelling vandaag bezorgd. We betreuren het ongemak en bieden onze oprechte excuses aan. Als tegemoetkoming hebben we de verzendkosten van uw aankoop terugbetaald. Het bedrag staat binnen 1-2 werkdagen op uw rekening. Indien u uw bestelling niet langer nodig heeft, kunt u deze binnen 100 dagen retourneren. De retourverzendkosten zijn voor onze rekening. Wij danken u voor uw begrip! Met vriendelijke groet, Uw Hoedshopteam
alles was goed ,de ruil en de andere pet
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Veel te groot
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling, wij betreuren het dat de maatvoering niet aan uw verwachtingen voldoet. Het artikel is in één maat verkrijgbaar die geschikt is voor een hoofdomtrek van 55 tot 62 cm, zoals op de productpagina staat aangegeven. De pet is flexibel, zodat hij op het hoofd van de meeste volwassenen past. Jammer dat hij in uw geval niet helemaal past, maar omruilen of retourneren is altijd mogelijk. Dit is natuurlijk kosteloos. U hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon voor een retourlabel. Dat kan als het artikel nog in nieuwstaat is. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
Producten na een week nog niet ontvangen. Bij telefonische navraag blijkt er een fout in de levering te zijn gemaakt. Het vervelende is dat ik niet door de Hoedshop op de hoogte was gebracht, maar dat ik er dus zelf achteraan moest bellen. Er wordt nu een nieuwe order gemaakt, maar inmiddels is 1 pet niet meer leverbaar.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar uw bestelling van 22 december kon in de kerstdrukte niet meer op dezelfde dag worden opgehaald door de vervoerder. Daarna kwamen de feestdagen waardoor alles sterk vertraagde. Het spijt ons, maar we hebben daarna geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. Uw pakket is inmiddels per expresse-zending alsnog vandaag 29/12 bij u binnen gekomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
1 jan 2024

slechte bezorging.

ben absoluut niet tevreden met de bezorging. komen niet aan de deur en sturen een mail dat je het ergens moet gaan ophalen in een shop. ik had zo graag deze hoed ontvangen voor de eindejaarsfeesten. zeer spijtig. ps.is reeds de tweede maal dat mij dit overkomt met DPD;
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. De DPD zegt: "Levering bij een Pickup parcelshop na een eerste leveringspoging." Maar misschien klopt dit niet? Het pakket ligt sinds 29 december bij een pakketpunt. Nogmaals, het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam