Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.892 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.821 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

30 mrt 2024

Hoedshop is TOP, DPD is minder

Snel verstuurd maar door een fout bij DPD zijn we zelf moeten gaan zoeken waar de chauffeur het pakje afgezet had. Na bij de buren navraag te doen zijn we de dichtste afhaalshops in de buurt gaan bezoeken hebben we onze bestelling gevonden in een afvalshop, DPD was vergeten ons te verwittigen waar ze die geleverd hadden. Wij geven HOEDSHOP 5 sterren want we hadden de bestelling binnen de twee dagen moeten ontvangen, DPD bleef in gebreke en krijgt daarvoor slechts 1 ster. De muts voor Pasen was nog net op tijd en ze is is prachtig!
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Het spijt ons, dat het met het vervoer zo slecht is gegaan. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Wat een fijne hoed. En wat een fijne service. Eerder een hoed besteld die, helaas, te ruim was. Gemaakt van nogal stug hard leer. Ondanks de kurkstroken niet op maat te krijgen. Retourservice door Hoedshop prima. Lang gezocht en de keus gemaakt voor de Henbury traveller hoed. Fijn zacht leer, prettige pasvorm, zit lekker en staat leuk. Klein minpuntje: het meegeleverde koord is niet helemaal van gelijke dikte waardoor de stormsluiting niet vast blijft zitten.
Wel beetje jammer dat je bij een order van € 600,- € 5,95 verzendkosten en leges moet betalen. En 0,0 korting of een bonusje. Verder prima site, top merken, veel keuze en alle maten. Heb van de order de helft gehouden. Trouwe klanten mort je af en toe belonen.
mooie leren hoed, niet erg maatvast, beetje aan de grote kant voor een 58-59 nog een beetje stug, zal in de loop van de tijd wel beter gaan. levering had wel wat sneller gemogen, maar ja ook de Pasen zaten ertussen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met de meegeleverde kurkstrookjes zou u de maat iets kunnen verkleinen, schuif ze onder de open binnenrand van de hoed. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
EZ
Erika Z.
Zandvoort

Product is naar verwachting maar .nl en vestiging in DL. Jammer

Product is naar verwachting: goed. Maar vervelend dat een website .nl heeft en het dan in Duitsland is gevestigd waardoor de levering uiteraard langer duurt. Ik zou dat gewoon willen weten voordat ik bestel.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Doorgaan is uw bestelling er of de volgende dag (mits de dag ervoor voor 11.00 uur besteld) of een dag erna. We zijn gevestigd in Münster, niet ver van de Nederlandse grens, dus het transport gaat snel. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
23 mrt 2024

nette klantenservice

Bij een probleem met de levering (de pakketdienst liet mij niet weten wanneer en waar mijn pakket geleverd was) werd ik door de klantendienst snel en vriendelijk geholpen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, we zijn blij, met uw extra beoordeling. Fijn dat het opgelost is, we hopen in de toekomst u als klant weer te mogen begroeten! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
31 mrt 2024
Betere vervoerder bij dpd heb ik 2 pakketjes ontvangen alle 2 helemaal kapot aangekomen. Zeer slecht vind ik. Bij ptt of ups nog nooit meegemaakt
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met excuses voor de kapotte verpakking. Mocht dit een beschadigd product als gevolg hebben, gelieve s.v.p. dan meteen even met onze klantenservice contact op te nemen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
30 mrt 2024
De producten zijn goed Alleen de verzender is zeer slordig. 2 keer achter elkaar heel de verpakking kapot en met tape aan elkaar geplakt
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Met excuses voor het samengeplakte karton door de vervoerder, misschien is er tijdens het transport iets gebeurd. Mocht zoiets beschadiging van een product als gevolg hebben, dan kunt u meteen met onze klantenservice contact opnemen hierover. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Bestelling terug gestuurd i.v.m dat het model mij toch niet stond, maar de afhandeling is netjes gegaan, het bedrag is terug gestort.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Het pakketje kwam op tijd, jammer dat het pakketje een beetje open was gegaan en wel weer dicht geplakt
Antwoord van Hoedshop.nl
Keurig geleverd dwz goed verpakt. Artikel is naar wens het brengt, wat de foto weergeeft.
20 mrt 2024

Al weken terug twee petten besteld. Na contact met hoedshop twee dagen daarna de petten ontvangen

Al weken terug twee petten besteld, maar nog niets gekregen. Ik hoop wel dat het nog komt
24 mrt 2024
Alles ging goed, alleen het corrigeren van het aantal producten ging moeilijk
24 mrt 2024
Meerder caps en hoedjes besteld, blijft een leuke site en goede service
PB
philippe b.
nieuwpoort
4 op 5 louter omdat perfectie een streven moet blijven. Doe zo voort !
Antwoord van Hoedshop.nl
een heel groot assortiment en een vlotte verzending en goed materiaal
Antwoord van Hoedshop.nl
Toch nog mijn bestelling ontvangen. Hulpvaardig en klantvriendelijk

Zonneklep

De bestelde artikelen werden vlot geleverd en waren goed verpakt.
Antwoord van Hoedshop.nl
Goede hoed en geen probleem met ruilen van te kleine hoed
AS
Adrie S.
Alblasserdam
De producten zijn ,maar de verzending zijn traag.