Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.821 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

Ik kocht een cd. Na een week was die er nog steeds niet. Op de website stond dat bij elk product de gemiddelde levertijd aangegeven stond. Ik keek, maar bij de cd stond 'levertijd onbekend'. Daarna kreeg ik een mailtje dat gospel.nl de cd nog niet verzonden had. Dat wist ik al. Pas na meer dan 1.5 kwam hij aan. Ik vind het niet erg dat er soms vertraging optreed in het verzenden, maar wel dat er duidelijk aangegeven moet worden wat de verwachtte verzendtijd is.

Beoordelingen voor Gospel.nl

Het is NIET logisch en zeker NIET KLANTVRIENDELIJK dat ik ondanks mijn vele en grote bestellingen op jaarbasis toch telkens verzendkosten van om en bij de 10 EUR dien te betalen omdat ik in KNOKKE (België) woon op slechts 20 km van Nederland. Ook nu terug op mijn factuurnummer 100123027 van 16 april 2024. Men houdt dus geen rekening met mijn krantenhistoriek. Niet logisch en zeker niet klantvriendelijk.
Andere bezorgservice regelen. Er staat dat mijn pakket bezorgd is, maar ik weet niet waar. Niet bij mij in elk geval...
De website was erg traag, de verzending duurde ook erg lang
Ik vind dat het opgeven van de bestelling erg moeizaam gaat op de site.

Verzendtijd niet duidelijk aangegeven

10 mrt 2024
Kaft was beschadigd!
TM
T M.
Puttershoek
3 feb 2024
Boek was niet leverbaar terwijl op de site stond dat het boek op voorraad was. Binnen 12 dagen te leveren. Ik dat boek besteld om als cadeau te geven en daar heb ik dus 6 weken op moeten wachten. Zeer slordig. Zeg dan eerlijk dat het boek niet op voorraad is.

Te laat geleverd

Als bij een artikel staat dat het op een bepaalde dag geleverd wordt, dan verwacht ik dat dat ook gebeurt. Geef anders bij een product een marge aan, of iets als: waarschijnlijk geleverd voor die en die datum. Niet iets beloven en het dan niet waarmaken.
18 jan 2024

Andere verwachtingen

Er stond op de website dat de film die ik had besteld de volgende dag thuis zou zijn, maar de film kwam pas drie dagen later aan, zonder verdere toelichting
6 jan 2024
Doe wat je belooft. Als er staat woensdag bezorgen we, doe dat dan ook en niet op donderdag of vrijdag.
22 jun 2023
Communicatie van gospel.nl naar klant zou verbetert kunnen worden. Als een bestelling nog niet compleet verzonden kan worden, stuur een mail. Niet reageren als de klant enkele dagen zelf reageert. Stuur het dan als deelbestelling kostenloos af; service. Vaderdagcadeau kwam nu veel te laat aan. Minimum bestelbedrag op de cadeaubon bedraagt €20,00; op de website blijkt dit €30,00 te zijn. Zet je een cadeaubon in als betaalmiddel, het bedrag vermindert, moet je tot €30,00 aanvullen in je mandje. Dit voelt niet goed. Overal stijgen kosten, maar dit voelt niet goed. De volgende keer kopen we gewoon weer naar de christelijke boekhandel.
4 jun 2023
Jullie webshop werkt echt niet goed. Aantallen wijzigen gaat echt niet. Mijn man en ik zijn eindeloos bezig geweest maar is niet gelukt. Na 2x telefonisch te hebben besteld, bestelling in goede orde ontvangen.
17 mei 2023
ik krijg al een week lang berichten dat de levering van de bestelling is vertraagd, heb helaas nog steeds niks in huis. Ook de website werkt traag!
Ik wachte veel ste lang op mijn bijbel en online staat dat ie in het nederlands is maar hij is in het engels
CH
chris h.
oostkamp
17 jun 2023
Snelle levering zijn maar praatjes. wat de goederen betreft men vader was blij maar zelf nog niets gezien
JW
johannes w.
Roosendaal
5 jun 2023
ik heb een bestelling gedaan 31 mei nog niks ontvangen en er staat geen bank nummer ergens bij
Het duurde heel erg lang voor ik mijn bestelling binnen kreeg.
jammer je kan niet kosteloos retour sturen na een foutje
28 okt 2023
betalingssysteem is voor mij onhandig
28 apr 2023
Ik heb de verkeerde dvd ontvangen