Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

718 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.751 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

14 jul 2023
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik dinsdag een boekje voor mijn dochter en schoonzoon had besteld dat ze als verrassing woensdag zouden ontvangen maar ik krijg sindsdien steeds de melding dat de levering is vertraagd en verder geen bericht wanneer het dan wel komt. Het is iets wat door de brievenbus kan. Waarom duurt het zo lang? Covid is al een hele poos voorbij. Dat kan toch niet de reden zijn?

Beoordelingen voor Gospel.nl

Minder lange levertijd. Het was een verjaardagscadeau voor mijn zoon dat hij pas zeven weken later kreeg.
Product in orde. Relatief langzame afhandeling.
28 jan 2024
Bestellen op afgesproken datum
HK
Hugo K.
Hechtel-Eksel
7 jan 2024
De website is vreselijk traag. Weinig Cd's kunnen op voorhand beluisterd worden. Dat steeds terugkerende "abonneer je voor meer voordeel" irriteert op den duur. Ik ben al jaren christen en besef dat we niet de meest populaire artikelen verkopen. Mijn sympathie!

Product van goede kwaliteit, verzending liet een maand opzich wachten.

Ik heb een maand op m'n pakketje moeten wachten. Waarschijnlijk was het niet op voorraad, maar daar heb ik geen melding van ontvangen. Dit was m'n tip. M'n top is dat het product van goede kwaliteit was en dat het product goed ingepakt was.
6 jan 2024
Ik zou het boekje de dag na bestellen ontvangen en dat heeft drie dagen geduurd.
Het duurt wel erg lang voordat je bestelling aankomt
16 dec 2023
De site is ontzettend traag. Het duurt iedere keer zo lang als je ergens op klikt, voordat je het product op het scherm ziet. Vond het erg irritant. Ook toen ik het op een ander moment probeerde, bleek het nog zo te zijn. Het is dat ik een aantal boeken wilde hebben, die ergens anders uitverkocht waren, anders had ik nu niks gekocht.
23 dec 2023
Moet er denk ik nog aanwennen. Verzending is goed maar het overige te omslachtig het over teveel schijven. Misschien voor de uitgeverij een voudiger.
14 jul 2023
12 sep 2023
Mijn bestelling is blijven liggen omdat ik de keuze had gemaakt om achteraf te betalen. Daarom waren de bestelde huwelijksbijbels maar net op tijd om cadeau te geven. Na een telefoontje is het wel in orde gekomen en is de bestelling keurig afgeleverd.
13 mei 2023

Snelle verzending. Product zelf kon beter.

Ik had een spelletje als kadootje besteld, maar het doosje was beschadigt. Ik heb hem morgen nodig, dus retourneren heb ik de tijd niet meer voor. Maar het is minder leuk weggeven zo. Ik snap dat dit een keer kan gebeuren, maar vind t wel jammer.
8 jul 2023
Doorgeven wanneer men de bestelling ongeveer kan verwachten . Direct bij bestelling want ik had het eerder nodig. Dus nu kwam het een paar week later ik heb nog een mailtje gestuurd maar daar kreeg ik geen antwoord op . Dat vind ik slordig
28 apr 2023
Het duurde erg lang voordat de bestelling er was. Ik had het idee dat mijn bestelling wat vergeten was. Toen ik mailde was het er nog niet, de volgende dag werd het echter verzonden. Verder prima geregeld.
28 mei 2023

Wat trage levering

Veel mooi aanbod, maar levering was wat langer dan aangegeven. Na e-mail gestuurd te hebben geen reactie maar wel een bevestiging van verzending en producten vrij snel binnen gekomen.
22 mei 2023
ik was een paar dagen weg en in die tijd is het pakje bezorgd. Kon in de brievenbus, dus ik weet niet wanneer het aangekomen is. Kan dus geen behoorlijke beoordeling geven.
21 okt 2023
Items die niet meer te verkrijgen zijn, dan ook niet meer op de website laten staan en gekocht kunnen worden. Zoniet een teleurstelling bij de klant...
2 jun 2023

Muziekboek 'Licht aan'

Het is jammer dat er geen inkijk pagina op de site stond want dan had ik het niet gekocht. Als pianist heb ik er nl. niet zoveel an
28 jul 2023
De verzending was prima, maar ik kon me daarna niet meer uit hun mailinglist uitschrijven zonder een account aan te maken...
10 sep 2023
Snelle levering ,alleen de verpakking zag er niet uit ,alsof het weet niet hoe vaak open gemaakt was .