DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.35/5.00

1.937 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

Helaas was het scherm erg slecht en ik heb het teruggestuurd en meer dan twee weken gewacht en heb mijn geld nog niet ontvangen, en ik wacht nog steeds en ik heb ander scherm gekocht
Heb mijn dolcecoesto apperaat al 2 weken naar jullie verzonden was defect zou mijn geld terug krijgen (((( dus nog steeds niets ontvangen )))) ben echt niet blij met jullie ben BOOS
Mijn eerste bestelling bij DirectSale beviel heel goed, mijn tweede helaas wat minder omdat levering uitbleef maar dit is meer te wijden aan de beroerde bezorging (en service) van DHL. DirectSale heeft dit echter wel netjes opgelost (bedankt, Camiel!) dus het is zeker geen reden om daar niet meer te bestellen. Wellicht is het een optie om de klant de vervoerder te laten kiezen.
1 week geleden
snelle service,
1 week geleden
Uitstekende service, goede helpdesk. Aan te bevelen
2 weken geleden
DHL heeft de levering verprutst, neem een andere pakket dienst alsjeblieft service aan de telefoon was netjes en keurig, product zelf werkt prima! maar alsjeblieft, laat dhl voor wat het is en zoek iemand die wel gewoon alle dagen levert. en iemand die weet waar zijn chauffeurs zijn als je belt, beide zijn spannend voor DHL, voortaan informeer ik eerst welke pakket dienst er komt.
2 weken geleden
Telefonisch slecht bereikbaar, reageren niet snel op mail. Blijven nu zelf iedere dag salesmailtjes sturen.
Goed(koop) en snelle levering
topprijs en snelle levering
2 weken geleden
Heel snel geleverd , heel goede prijs voor het artikel.
2 weken geleden
Product is goed geleverd, allen heb ik de verkeerde product gekozen, vraag om een omruiling order tot heden niet gekregen
2 weken geleden
Snelle service en redelijke prijs
2 weken geleden
het bestelde product doet precies wat ik wil.
Snelle levering, binnen 2dagen in huis
2 weken geleden
Gedaan en nagekomen wat bij mediamarkt en coolblue niet mogelijk was.
no problems
2 weken geleden
Snelle levering van een goed product. Snelle reactie ook van klantenservice op een vraag. Erg tevreden
Wc bril stuk na 1 week geen nieuwe gekregen