DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl- Logo - Beoordelingen
DirectSale.nl- Logo - Beoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.36/5.00

1.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

Slechte telefonische service. Het heeft me een week gekost om te achterhalen waar DPD mijn artikel heeft bezorgd Onbeschofte communicatie en niet klantvriendelijk
Overzichtelijke site en snelle levering.
op de website stond SAMSUNG QE49Q86T, maar wat ik thuis gekregen heb is de SAMSUNG QE49Q80T, dat is qua versie een hele andere dan wat op de website staat. De Q86T is veel beter dan de Q80T, maar ik heb geen zin terugsturen etc dus heb het zo gelaten, maar ik verwacht een soort van compensatie hiervoor.
Prima winkel, enige was dat de track en trace code geen resultaat gaf bij de link die in de mail meegestuurd werd. Dan weet je ook niet wanneer het pakketje komt.
Al met al erg tevreden
alles ok
Prima bezig, geen klachten.
Bestelling werd een paar dagen eerder gebracht dan aangegeven. Erg fijn. Anderen konden niet leveren en ook niet aangeven wanneer dan wel. Tevens de goedkoopste. Top !!
Snel geleverd!
geweldige webshop. ik wou alleen dat ze wat meer productkeuze hadden
Levering binnen verwachten tijdstip maar ik had niet kunnen zien op mijn bestelling wat dat was helaas. Had dus via de product listing terug berekend maar was goed.
Alles was goed..een dikke9plus
Verzending was tijdig, verpakking absoluut voldoende, kwaliteit van het product naar verwachting: steengoed. 10/10 would buy again.
goed is goed, hier moet u het mee doen.
Het was eerst onduidelijk wanneer ik het product zou ontvangen. Dat heb ik na moeten vragen. Ik kreeg snel antwoord en het product werd op de dag geleverd dat er gezegd werd.
Prima site, snelle leverng.
Snelle en goede levering
Prima en tijdige levering