DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.36/5.00

1.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

Kan niet beter!
Goede Communicatie Op tijd bezorgd Eerste keer bij directsale en gelijk goede ervaringen
Snelle service en direct antwoord op mijn vragen Dank jullie wel en dat in deze drukke tijd!
Goed en betrouwbaar
 Antwoord van DirectSale.nl
Fijn om te horen, dankjewel voor je review!
Levering was goed
Levering was paar dagen vertraagd, maar kwam wellicht door 5 mei en Corona. Prima prijs gekregen, maar bij vragen over product moet je niet op de mail wachten. Krijg je geen antwoord op. Beter bellen
 Antwoord van DirectSale.nl
Bedankt voor je review. In deze periode is het voor ons inderdaad ontzettend druk maar ik begrijp heel goed dat het vervelend is als je pakketje vertraging heeft opgelopen en je mail niet beantwoord wordt. Onze excuses hiervoor en ik zal je feedback doorgeven aan onze klantenservice. We hopen je nog een terug te zien!
De levering duurder extreem lang! Ik weet dat de levertijden in deze periode langer zijn maar vind dit wel heel lang.
Snelle levering en prima service.
De levering werd op dinsdag aangekondigd met "morgen tussen 13.00 en 15.30 u" Op woensdagochtend stond er weer (of nog steeds) "morgen tussen 13.00 u en 15.30 u" Dan weet je niet of de bestelling op woensdag of op donderdag komt. Beter ook de datum vermelden of alleen de datum. Dan kan er geen verwarring ontstaan.
Duidelijke communicatie en snelle levering.
Ondanks de corona gebeuren snel in huis super blij mee
Ik heb 8 Gb ram gesteld en ze zijden dat het donderdag binnen zou zijn maar het was woensdag dus perfect. En de ram doet het prima
 Antwoord van DirectSale.nl
Fijn om te horen, bedankt voor je review!
super!
Ik heb mijn order niet gekregen.
Informatie over levering traag! Product goed voor het geld. Service nog niet te beoordelen daar er nog geen gebruik van is gemaakt
Vanaf bestelling tot aflevering is alles netjes en vlot geregeld
Top
Ik heb een tablet voor mijn kleindochter besteld. Deze kwam binnen met een gebarsten scherm. Direct gebeld en moest een mailtje sturen met foto's. Direct gedaan. Niks meer vernomen zelf maar weer gebeld. Gaan we gelijk regelen. Weer niets meer gehoord. Vera ophof 3702 SE huisnummer 73
I am so happy with ur services :). Good prices and quick delivery. Keep it up guys.